Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- استپ وزنی
کم وزنی نوزاد ۸ ماهه که نارس بدنیا اومده با وزن ۱۵۰۰ الان وزنش ۵۳۰۰
- پا گرفتن
سلام آقای دکتر خسته نباشید پسر من با دررفتگی لگن و در فتگی زانو متولد شد زانوی سمت چپ با گچ درست شد و قشنگ خم میشه اما پای سمت راست نیمه دررفتگی داره و همین طور چرخش لگن تا الان دکتر ارتوپد لگن ش رو عمل بسته کرد و دوماه گچ بود اما گفتند درمان لگن تمام نشده پسر من الان هفت ماهه هست گردن گرفته کامل غلت میزنه اشیا رو می گیره دست به دست میکنه جیغ میزنه قد و وزن . دور سرش هم خوبه اما وقتی میخوام سر پا نگهش دارم نمی ایسته آیا مربوط به لگن و زانوش هست؟
- عسل
سلام دکترجان ممنونم از اینکه وقت میگذارید و با حوصله به سوالات جواب میدید سلامت باشید انشاالله ببخشید پسرم یک سال و دو ماه هست وزن کمه حدود۸۳۰۰ میشه بهش عسل بدم و اینکه ازمایش کلی بدم برای وزنش؟
- سوال از متخصص اطفال
سلام لثهکودک یک ماه است که متورم شده ولی دندان کودک نمیروید قسمت لثه مثل ابسه شده است
- واکسن چهارماهگی
سلام دخترمن چهارماهه هست کمی سرماخوردگی داره واکسن چهارماهگی بایدبرنه چه خطراتی براش داره
- پودر
سلام دکترپسرم۸ماهشه بدلیل تب خبلی زبادبستریش کردیم تبش خداروشکرقطع شدولی ۲روزه همش خودشوعیب میکشه وخوب شیرنمیخوره پرستاربا من گاستروفیکس دادتابهش بدم بنظرتون برای دلپیچه خوبه؟
- سرما.خوردگی نوزاد سه ماه
سلام آقای دکتر روز شما بخیر دخترم سه ماه است خیلی سرفه میکنه آبریزش بینی و چشم اش چرک کرده لطف راه نمای کنید ممنون
- ریفلاکس
سلام آقای دکتر وقتتون بخیر ببخشید پسرم ۷ماه اس ریفلاکس داره،تو ۲ماهگی شیرخسک کامفورت میخورد که اسهالی شد شیر مادر هم میخورد همین جوری میشد،که دکتر گفتن پپتی بخوره ولی اونم همشا بالا میاره،چه کار باید کرد؟؟؟؟
- مسکن
سلام خدمت دکترمحترم من بچم چون ازشیرگرفتم وشبها نمیخوابه شربت ستریزین بهش میدم تاهرشب بخوابه وکمترازیت کنه ایا ظررنداره بهش عادت نمیکنه اشکانداره بهش بدم هرشب اگه نخوره نمیخوابه یعنی چندباردرشب بیدارمیشه ریه میکنهویک سالش هست
- قطره باکتری میاد برای کودک 6سالهر
قطره باکتری ماید برای کودک 6ساله مناسب است
- دور سر نوزاد
با سلام و عرض ادب دور سر کودک هجده ماهه که دور سرش موقع تولد ۳۳ بوده چقدر باید باشد؟ با تشکر
- سوال در مورد آزمایش مدفوع
میزان wbc در آزمایش مدفوع کودک ۳/۵ساله ۵_۱۰نوشته شده است آیا خطرناک است؟؟
- ماست و جوپرک
سلام وقتتون بخیر.آقای دکتر برای نوزاد ۵ ماه و نیم میشه زرده تخم مرغ و.ماست داد ؟؟جوپرک میتونم اضافه کنم به سوپ؟ لطفا آقای دکتر جواب سوالم رو بدید
- شیر خشک ترش کرده
خسته نباشید ببخشید پسرم 4 ماهه هست و الان شیر خشک که از دیشب مونده بود رو بهش دادن اندازه 40 میلی گرم خورده و الان چه کارهایی باید انجام بدم. ممنون میشم زودتر جوابم رو بدین.
- زینک پلاس
سلام من از داروخانه برا بچه یازده ماهه زینک خواستم برا اشتها بچه یازده ماهم شربت زینک پلاس که نوشته با زینک و ویتامین سی و ب کمپلکس حالا نمیدونم چه مقدار بدم بهش ؟ویتامین آد هم بهش بدم؟یا فقط همین چه مقدا؟؟
- عفونت چشم کودک
سلام چشم پسر 4ماهه بنده عفونت کرده ،قطره باکتی ماید10واسش خوبه
- هیدرونفروز جنین
هیحده هفته بارداریم رو تمام کردم تو سونو انومالی گفتند که جنین پسره هر دو کلیه دارای هیدرو نفروز هست بقیه چیزها نرماله. ایا درمانی داره تو جنینی انجام بدیم ایا این هیدرو نفروزه خطرناکه
- فشار آوردن هنگام دفع ادرار و مدفوع
- زور زدن پسر ی ماهه
سلام اقای دکتر پسرم ی ماه و ۴روزشه،،خییلی زور میزنع تو خوابرو بیداری چی کار کنم
- گندم برای نوزاد
از چند ماهگی شروع شه

