Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سلام بچم چند روزی هست بدنش نقطه نقطه سرخ سوده بود بوردم دکتر گفتم ابلورغان گرفتم بهش شربت سفالکسین 250دادم بخش بدم عوارض ندارد
- قرمزي زيرچشم
سلام وقت بخير.دخترسه ساله دارم الان تقريبايه مدتيه كه زيرچشماش قرمزهستن خواستم بدونم چي هست مشكل چيه؟؟ممنون ازشما
- مطب
سلام اقای دکتر شما پنجشنبه ها مطب تشریف دارین
- سرما خوردگی نوزاد
سلام من یک نوزاد یک ماه دارم ازبترومایسن ۱۰۰ براش نوشتن گفتنن روزی چهار سی آیا زیاد نیست
- گردشدن سر نوزاد و شربت قوی ضد نفخ
ت
- کبودی بالای چشم
سلام خسته نباشی دخترم شش ماه دارد واین سه ماه است پشت چشمش کبود مایل به قرمز تقریبن است چه باید بکنم وشب ها زود بیدار میشود هر یک ساعت یک بار ولی روز ها خوب میخوابد با سر وصدا هم بیدار نمیشود چه علت دارد تشکر شربتMULTIWESER المانی براش خریدم خوب است
- استفاده از عسل
سلام دختر من دوازده ماه تموم و واکسنش رو زده میتونم داخل فرنیش عسل بریزم یا داخل غذاهاش و ریفلاکس هم داره
- خون در مدفوع نوزاد
سلام وقت بخیر
نوزاد ۴ ماهه دارم. امروز تو مدفوعش خون دیدم که زیاد هم بوده. ۳ بار خون دیدم تا الآن. ۲ روز هم هست که مولتی ویتامین و آهن بهش میدم. میتونه علتش از قطره ها باشه؟ راستی، اندازه ۲ قطره بهش شربت آلبالو دادند، ممکنه از همین شده باشه؟ لطف میکنید زودتر جواب بدید چون به دکترش دسترسی ندارم.
با تشکر - میزان مصرف شربت آزیترومایسین۲۰۰برای نوزاد۱۰ماه
- سرفه خلط دار
سلام من یک کودک ۱۵ روزه دارم وسرفه میکند واحساس میکنم که سینه اش خلط دارد یا چرکی شده کمک کنید چی لازم هست که بدم خوب بشه
- لززش ریز بدن بچه ۵ماهه
- لرزیدن پای کودک
سلام دکتر عزیز من بچه چهارماهه دارم درهنگام خواب وبیدادی پاهایش میلرزد نگرانم که مسگلی داشته باشد یک روزهم در هنگام پازدن بچه بچه دوموفع ایستادنم لرزید چیکارس کنم
- سرفه نوزاد ۵۰ روزه
دختر ۵۰ روزم سرفه میکنه و بینیش کیپه دکتربردمش ازیترومایسین تجویزکردن ۶ دوز۲/۵ سی سی ۵ بار بهش دادم هنوز سرفه داره میخواستم ببینم تا کی رفع میشه ایا لازمه دوباره دکتر ببرم ؟
- کولیک نوزاد دو ماه
سلام دخترم دوماه ونیم اش هست کولیک داره والان بدترشده خوابش کمه هرچی هم میدم بهترنمیشه یبوست هم گرفته بایدچکارکنم آرام بشه
- قطره
باسلام خدمت شمااقای دکتر محترم میخواستم بدونم به نوزاد ۳ماهم که هم شیرخودمو میخوره هم شیرخشک میتونم به جای قطره اد قطره مولتی ویتامین بدم؟عوارض نداره؟ آیا قطره مولتی ویتامین نوزادو چاق میکنه؟
- واکنش نوزاد
سلام نوزادم 6 ماهو 18 روزشه تا الان رو زمین میغلطه، میتونه بشینه، سینه خیز میره، برای گرفتن اسباب بازیاش تلاش میکنه، ارتباط چشمی داره، تازگیا به یه سری صداها یا کلمات یا حتی صدای آشناها حساس شده بشنوه به طرفشون برمیگرده، به طرف صداهای مختلف برمیگرده، اگه وسیله ای که دستشه بگیری گریه میکنه، به آهنگها هم گوش میده دو دوسشون داره، ولی وقتی اسمشو صدا میزنم برنمیگرده، یا اگه خیلی سرگرم بازی بشه هر حرفی که بزنم برنمیگرده. به نظر شما مشکل خاصیه و باید پیگیری بشه!
- حساسیت به پروتیین گاوی
سلام اقای دکتر. نوزاد چهل و سه روزه دارم که با دیده شدن خون در مدفوع تشخیص حساسیت گاوی دادن. من فقط لبنیات رو به گفته ی دکتر قطع کردم. گوشت گاو میخورم از کجا بدونم که ممکنه خون مخفی تو مدفوع بچه باشه ؟ اصلا بحثی به نام خونمخفی در مدفوع صحت داره ؟
- علت غذانخوردن کودک
سلام اقای دکتر پسرم ۷ماهشه ولی غذا نمیخوره وزنش خیلی کمه چیکار کنم غذا بخوره؟
- التهاب نوک سینه
سلام وقت بخیر.پسرمن ۱۰ماهشه ازدوسه ماهگی اگزماداره .روی صورت وسینه وپاهاش الان دوروزه روی سینش دست زدم انگاریه غده زیرشه امروز نگاش کردم دورش قرمزشده ویه جوش چرکی کنار سینش زده نگران شدم این چیه وچکارمیتونم تاقبل دکتربردن براس انجام بدم
- قطره
سلام دکترواسه پسر۸ماهم واسه رفلاکسش قطره متوکلوپرامیدنوشته میگن بدی به بچه تشنج میکنه چبکارکنم میترسم توروخداکمکم کنیدیعنی احتمالش هست تشنج کنه میترسم بهش بدم

