Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- پریشانی نوزاد در خواب
سلام. نوزاد پسر ۶۷ روزه ای دارم که وقتی خواب است از خودش صدا درمیاره گاهی از خواب میپره و گاهی گریه میکنه و تند تند نفس میکشه انگار داره کابوس میبینه. بعضی وقتها با چشمان نیمه باز میخوابه. این صداها و عکس العملهایی که در خواب داره نگرانم کرده بنظرشما آقای دکتر طبیعیه یا خیر؟
- قرمزی صورت
سلام من نوزادم دختره سی و هفت هفته ای به دنیا اومده بعد یکم زذدی داره نمیدونم چرا یکدفعگی خیلی صورتش قرمز میشه دونه ای چیزی نیس فقط یهویی قرمز میشه
- تاول پوستی
سلام دگتر پسر من سرماخوردگی گرفت بعد دوروز انگشتای پاش تاول زد مشگل چیه
- ضعف وبیحالی
سلام داکتر صاحب دخترم تازه چهار ماهه میشه بخیر اما دو روزی میشه بیحال است ومثل همیشه گریه نمی کنه شیر هم نمیخوره زیاد میخوابه .صورتش خشک به نظر میرسه وخسته هم معلوم میشه .به نظر تان علتش چی میتواند باشه.
- سلام دکتر من پسرم سه سالشه وزنش خیلی کمه اشتهاشم خوب نیست
- شربت ستادین دی
با سلام. دخترم دوسالشه، اول تب کرد و بعد بیحال شد. بردم دکتر در عرض پنج دقیقه گلاب بروت خیلی زیاد بالا آورد. دکتر براش آمپول تجویز کرد و زد. بعد یکم بهتر شد. اوردمش خونه و براش شربت ستادین دی گرفتم. ولی روی جعبه نوشته بای زید ۶ سال توصیه نمیشود. آیا میتونم به مقدار کم بهش بدم؟ اگه آره لطفا بگید چه مقدار و هر چند ساعت بهش بدم. ممنون
- سلام ببخشید من به کودکم که ابریزش و سرفه میکرد ۲.۵ میلی لیتر ستادین دادم الان دیدم زده زیر دو سال نباید بدم الان چکار کنم؟
- سرما خوردگی
سلام دخترم ۵.۵ ماهشه ۵شتبه هفته پیش تب کرد بردیم دکتر .استامینوفن نئوتادین و آزیترومایسین دادن البته گفتن آزیترو مایسین رو زمانی مصرف کنیم که علائم بهبودی ندیده باشیم.۳ روزه آزیترو شروع کردیم ولی سرفه هاش بیشتر شده تا کی صبر کنیم و مجدد ببریم دکتر ؟ البته نئوتادین رو گفتن چون تداخل دارویی داره با آزیترو بخاطر همین ۳ روزه قطع کردیم و فقط روز اول تب داشت
- اسهال
سلام آقای دکتر خسته نباشید دخترم دو سال و سه ماه دارد الان سه روز است اسهال شدید است روز اول شش مرتبه دفع داشت روز دوم سه بار و روز سوم یکبار در شبانه روز دفع داشته است با اینکه تعداد دفعات دفع کم شده است اما همچنان اسهال شدید است با رنگ قهوه ای کم رنگ همچنین علایم دیگری مانند تب و استفراغ ندارد فقط فوق العاده بیقراری می کند خواهش میکنم راهنمایی بفرمایید باید به دکتر مراجعه کنم یا پیشنهادی می فرمایید چکار کنم
- شیر کودک
سلام خسته نباشید پسرم دوازده ماه و نیمه دکترش برای وزن گیری شیر بیومیل پلاس 3 تجویز کرد.میتونم یه موقع هایی که این شیر این پیدا نشد بهش شیر بیومیل پلاس 2 بدم؟مشکلی نیست؟
- برفک دهان
سلام دخترم دهانش ولبش سفیدک زده نیستاتین گفتین مصرف کنم براش صداش گرفته ممکنه از برفک دهانش باشه و چه دارویی مصرف کنم برا گرفتگی صداش
- ریفلاکس
سلام دکترمن به پسر۸ماهم برای ریفلاکسش میتونم بجای قرص امپرازول۲۰روزی نصف صبحهاقطره امپرازولوبدم؟نحوه مصرفشم میگیدممنون
- قطره بیبی جویسیوروویتال
وقتی برای اولین بار درقطره مولتی رابازکردم بهم زدم.مثل نوشابه گازدار ازبغل ظرف جوشیداومدبیرون....ایابایدهمینطورباشه یانه؟.
- سلام دخترم کولیکش مجدد برگشته۳ماهشه میتونم استامینوفن یکم بدم بتونه حداقل بخوابه؟
سلام دخترم کولیکش مجدد برگشته ۳ماهشه میتونماستامینوفن کمی بدم شب بخوابه حداقل
- رژیممادرنوزاددارایحساسیتبهپروتعینگاوی
- سلام پسرم دستشو موقع زایمان کشیدن 9 ماهه است چکار کنم
- درمان سرفه کودک
سلام دخترم یکسال و چهار ماهشه سرفه های خشک داره مخصوصا شبا خیلی سرفه میکنه شربت ستیزین براش خوبه؟
- نوزادان
دختری یه ساله ونیمه دارم بوی مدفوعش خیلی بده وروزی 7.8 بار کار داره اسهالم نیست آیا عادیه
- اسهال نوزاد چهارماهه
باسلام کوک من چهارماه تمام هستش الان تقریبا بیست روز میشه که اسهال شده هم شیر خودم رو میخوره وهم شیر خشک ببلاک میدم آخه شیرم کم هستش بردم دکتر دوبار شربت مترونیدازول داده هفت روز که میدم ولی بازم اسهال هستش اول آبکی هستش بعد مدفوع عین شیری که بریده میاد از دیروز هم تب کرده لطفا راهنماییم بکنین باتشکر.
- کپسول سفکسیم
خسته نباشید آقای دکتر.آیا برای بچه ۶سال کپسول سفکسیم اشکالی نداره.ممنونم راهنمایی کنید

