Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- بیماری پسرم چیه؟
سلام وقت بخیر حدود یکسال میشه پسرم بعضی شب ها که میخوابه سرفه میکنه شدید آخرش هم استفراغ میکنه چیزهای سفید رنگ میاد.چند تا دکتر بردیم گفتن از لوزه هست.عمل لوزه رو تیر ماه انجام دادیم بهتر شده بود ولی مجدد دیشب همون طور شده.علتش چی میتونه باشه؟والا تشخیص درست ندادن به نظرم.پسرم هشت سالشه
- چرا جوابتون باز نمیشه
چرا جوابتون باز نمیشه آقای دکتر ؟ من خیلی دوست دارم جوابمو بدونم
- واکسن ۱۸ ماهگی
سلام بچه خواهر من الان ۴ ساله هستش و واکسن ۱۸ ماهگی اش را نزده است الان چه باید مرد
- اسهال خونی
سلام وقت بخیر من یه دختر ۳.۵ ساله دارم که حدود دو هفته است روزی یک یا دوبار میگفت شکمم درد میکنه و ما فکر میکردیم به دلیل نرفتن به دستشویی شکمش درد میکنه (بعضی وقتا برای دستشویی رفتن تنبلی میکنه) که بعد از رفتن به دستشویی دیگه نمیگفت شکمم درد میکنه. تا اینکه امروز عصر گفت دستشویی دارم بردمش دستشویی یه کم مدفوعش حالت اسهالی داشت البته اسهال کامل نبود نیمه اسهالی بود در عرض ۵،۶ ساعت حدود ۵،۶ بار دستشویی رفت ، من در ۳ دفعه آخر متوجه شدم که در مدفوعش خون وجود داره، الان خیلی نگرانم و در شهرمون الان دکتر متخصص و آزمایشگاه فعال وجود ندارد که ببرمش، دلیل این خون ریزی چی میتونه باشه؟ ممنون میشم اگه زود جواب بدین
- وانلایت
سلام اقای دکتردخترم ۲ سال نیم ۱۲کیلوداره .دوروزه بالا میاره میخواستم بدونم .محلول او ار اس وانلایت چقدربدم
- ازمایش
سلام واحترام.پسرم آزمایش ادرار داره.باید ناشتا باشه,؟واینکه قطره آهن وشربت کوریزان سرماخوردگی دادم بهش و صبح مولتی ویتامین دادم..اشکال نداره برا آزمایش ادرار ؟
- اوق زدن کودک
سلام روزتون بخیر آقای دکتر دختر یکساله ام بعلت رفلاکس تا یکسالگی نکسیوم می خورد از یکسالگی با نظر پزشکش قط کردیم گاهی دز حین بازی بخصوص بعد غذا اوق می زنه که سرگرمش می کنم یاد ش بره یا مثلا فوت می کنم تو صورتش که بالا نیاره قرمز میشه و اوق های شدید می زنه علتش چیه ؟ الان ۱۴ ماهه
- خواب
کاربر مخفی پرسید 3 روز پیش سلام واحترام پسرم ۲۰ماهشه.خوابش خیلی بد.شب ۱۲میخوابه.دو بیدارمیشه شیرمیدم بهش یک ساعت میخوابه باز بیدارمیشه تا صبح میزارمش روپام..همینطوری روپامم خوابش سبک تا ی صدای بازکردم درمیاد بیدارمیشه.کلافم کرده خودشم اذیت میشه .چکارش کنم
- سلام دخترم علایم التهاب کلیه و عفونت کلیه داره دکتر گفته روزی یک بار هر بار دو و نیم سی سی ولی نگفته تا چن روز لطفا میتونید بگید چن روز
- مولتی
سلام بچم یکونیم سالشه.شربت ایروفیکس و مولتی ویتامین کیندر گرفتم.خوبه یا قطره مولتی ویتامین واهن بگیرم.؟
- سرماخوردگی
باعرض سلام خدمت دکتر بزرگوار پسردوسال ونیمی دارم که دیروز آبریزش بینی وعطسه میکنه البته حال عمومیش خداروشکر خوبه چه دارویی تجویز میفرمایید
- اسپری سالبوتامول
سلام وقت بخیر بچم ۵ سالشه اسپری رو با دمیار براش میزدم . اگه دمیار نباشه میشه مستقیم در دهان اسپری کرد ؟
- استامینوفن 500 برای فاویسم
سلام. آیا برای گلو درد و تب بالای کودک مبتلا به فاویسم، میتوان از قرص استامینوفن 500 استفاده کرد ؟
- دوزمصرف شربت سفکسیم ۱۰۰برای کودک۹ساله
سلام شربت سفکسیم رابرای کودک۹سال هرچندساعت استفاده کنم
- قطره آهن
سلام خدا قوت دخترم 17ماهشه با تجویز شما قطره آدزیر میدم ولی میلی به غذا خوردن نداره قد و وزنش نرماله از شیر خودم تغذیه میکنه میخواستم یه قطره دیگه که اشتهاشم خوب کنه هم آهن داشته باشه بهم معرفی کنید
- مدفوع کودک
با سلام و خسته نباشید پسرم 6 ماهشه حدود یک هفته است که خیلی کم کم مدفوع میکند مثلا میبینم که مدفوع کرده خیلی کم عوضش که می کنم دوبازه یکم بعد میبینم که یه کوچولو مدفوع کرده ؟ میخواستم ببینم علت خاصی دارد ؟
- قطره اهن
سلام آقای دکتر خسته نباشید.دخترم 21ماهشه 11کیلو وزنشه..میخواستم بدونم قطره اهن ادزیرچند قطره بهش بدم ممنون
- فاموتیدین
سلام دخترم ۵.۵ سالشه معده ش ترش میکنه دکتر شربت پپسومید داده اما فک میکنم دوزی اشتباهه لطفا دوز صحیح را بفرمایید ممنون از لطف شما ۱۷.۵ کیلو وزن داره دستور مصرف اینطور نوشته (هر شب بعد شام ۲.۵ سی سی)
- شیر کودوک
با سلام و خسته نباشید.من دخترم ۱۳ ماهشه چن روزی هست که شیر گاو و گاومیش بهش میدم شیر رو هم ۶ دقیقه میجوشونم.تا یه هفته که بهش میدادم هیچ تغیری نداشت بدنش اما بعد از یک هفته آبریزش بینی و صرفه خلت دار داشت بردمش دکتر گفت ویروسه اما فراموش کردم به دکتر بگم که شیر گاو و گاومیش بهش میدم.حالا بعضیا میگن ممکنه از شیر باشه بهش نیوفته.اما من میگم یک هفته شیرو خورد خوب بود بعدش مریض شد.حالا به نظر شما ممکنه از شیر باشه؟
- سلام وقت به خیر برا دخترم که ۷ سالشه و وزنش ۳۳ کیلو چند ن لت و چند سی سی آزیترومایسین بدم برا ی درمان سرفه خلطی

