Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سرما خوردگی نوزاد ۳ماهه
سلام آقای دکتر من پسرم ۳ ماهه هستش سرما خوردگی داش الان خوب شده فقط سرفه خشک میکنه و سرفه هاش خیلی بده بچه به خودش زور میده تا سرفه کنه
- شیردهی
سلام وقت بخیر پسر من تازه دیروز ۱ماهش شد پسرم شیر مادر میخورد ۱ هفته پیش موقع شیر خوردن هی سینه رو ول میکرد هی میگرفت بعد گریه میکرد از این سینه به اون سینه کردم خووب نشد، هرچقد موندم خووب نشد بعد فک کردم شیرم مغز نداره و سیرش نمیکنه حتما اینجوریه، تا با یه دکتر هم مشورت میکنی میگن مشکل کولیکه در حالی که اصلا کولیک نیست نمیدونم چرا اینطوری میکنه خلاصه گفتم شاید بگه گشنشه رفتیم شیر خشک گرفتیم بهش دادم خورد و خوابید دیگه توو روز بهش ندادم هرجور بود شیر خودمو توو روز خورد شب دوم که باز شیر خشک دادم بعدش لج کرد گریه میکرد اصلا نمیخوابید بعد تا اومدم از سینه شیر بدم آروم بشه ۱۰دقیقه خورد و خوابید … الان باز هم موقع شیر خوردن از سینه همونجوریه شیر مادر رو توو شیشه شیر میریزم میخوره خووبه شیر خشکم حتی میخواد بخوره زور نمیزنه نمیدونم مشکلش کجاست!؟
- افتادن نوزاد یه ماهه
سلام بچه من تو دستم بود رو تشک آغوشی خاستم بزارم زمین شیرش بدم از رو تشک قل خورد با پشت سر افتاد خیلی میترسم همون لحظه گریه کرد بعد که بغلم گرفتم آروم شد الانم خوابه چکار کنم؟
- مولتی ویتامین
سلام به پسر دوماهم تا الاان مولتی ویتامین ایرانی میدادم الان مولتی ویتامین خارجی خریدم عیبی نداره بهش یدم
- حین شیر خوردن نفس کم میاره
گلو و دماغش خشک میشه صبحها از چه بخوری استفاده بشه برای بچه و موقع شیر خوردن کم میاره نفس. و در طول شبانه روز استفاده بشه یا ساعتهای خاصی
- قطره آدزیر
سلام جناب دکتر قطره آدزیر قطره ی خوبیه؟؟آد و زینک و آهن باهم تداخل ایجاد نمیکنن؟؟
- شیرخشک
سلام..پسر من ۳ ماهشه و وزنش ۶ کیلو هست و شیرخشک ببلاک ای آر رو بهش میدم ..این شیرخشک خیلی غلیظه ..میتونم پیمانه ی کمتری استفاده کنم که رقیق باشه یا نه طبق دستورات روی شیرخشک عمل کنم؟؟ممنون
- سلام آیاشیرخشک تنهاواسه رشددخترم یکسال دوماهشه کافیه تا دو سالگی بخاطراینکه میل به خوردن غذانداره
- کودکان
سلام شربت ایمیونس تقویتی بعد تمام شدن میشه دوباره به بچه ۷ ساله داد یافقط همو ن کافیه چندتا در طول سال کافیه ممنون
- شیره
سلام اقای دکتر پسرم ۷ماهس میتونم داخل شیر خشکش یه قاشق جای خوری شیره انگور یا انجیر بریزم بخورم قبلا دادم فقط خاسم بدونم داخل شیر میسه ریخت با تشکر
- سلام من دخترم ۵ ماهه شربت ستادین دی سی چه مقدار بهش بدم
- وزن گیری نوزاد 8 ماهه
سلام و خسته نباشید
برای وزن گیری نوزاد 8 ماهه به توصیه دکتر وعده غذایی موز رنده شده گنجانده شد که ظاهرا نوزاد احساس سنگینی در هضم دارد و مدام آروغ می زند و بی اشتها شده و بی قراری دارد. برای رفع این مشکل خواهشمند است راهنمایی بفرمایید.
ممنون - برم هگزین برای کودک ۱حماهه
- تغییر رنگ پوست
آقای دکتر گفتین ک تیره شدن پوست ربطی به شیرنداره کمبود ویتامین هستش؟ایا کمبود چه ویتامینی وباید.چی بهش بدم من هرروز بهش شیر وموزو وکلی میوه میدم غذا.هم خوب میخوره میشه یکم بیشتر توضیح بدید لطفاً😑😑
- سرما خوردگی نوزاد چند روزه
ایا میتوان با تشخیص پزشک امو کسی سیلین به نوزاد ۲۰ روزه داد
- سلام خسته نباشید دکتر ب دختر ۱۱ماهم سفیکسیم داده دوزش مشخص نیست ..چقد باید بدم بخاطر عفونت وتب داده
- کاوازاکی
سال گذشته دخترم مخملک گرفت که همرا با تب و سایر علایم بود.امسال هم دوباره همون علایم رو بدون تب داره.ازمایش خون گرفتن دکتر گفت مشکلی نداره ولی دوبتره که بررسی کردن می گن شاید کاوازاکی باشه.برای اطمینان یه اکو از قلب دخترم گفته بگیرید
- وزن
سلام خسته نباشید..وزن پسر بچه 20 ماهه چقدباید باشه؟وزن تولدشم 3950
- علتزیادآفتزدندهانکودکچهارسالهچیهآیادرمانیاداروییبرارفعآفتوجودداره؟
آیادرمانیاداروییبرایرفعآفتوجوددارهآخهماهیدوباردهنشآفتمیزنهمخصوصاوقتیکهسرماخوردگیداره
- وزن
باسلام وخسته نباشید من پسرم تازه یک سالش تموم شده بردمش بهداشت و زنش کردم وزنش ۸۰۰٪۸ بود خواستم بدونم که خوب یانه موقع تولد۷۰۰٪۲بود خواستم بدونم وزن گیریش خوب یانع

