- بایستی معاینه گردد و ارتباط به لیس زدن. تنها نداره
Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- دارو
فرق مصرف سوسپانسيون ازيترومايسين و قرصش براي كودكان زير ١٢ سال چيست
- سلام پسرم ۵سالشه وزنشم ۱۷کیلو شربت آزرومایسین باید چند سی سی بهش بدم …ممنون میشم پاسخگو باشید
سلام پسرم ۵سالشه وزنشم ۱۷کیلو شربت آزرومایسین باید چند سی سی بهش بدم ...ممنون میشم پاسخگو باشید
- شربت آزیترومایسین برای وزن ۲۸ کیلو چقدر باید باشه
سرفه های خلطی شدید و گوش درد داره
- سفیدی مو
سلام ببخشیو دخترم دوسالشه سه تا تار موی سفید داره از کمبود کدام ویتامینه ممنون میشم
- خواب کافی
خواب کافی برای کودک دوسالو هشت ماه چقدر است؟پسرم ده ساعت میخابد در شبانه روز
- نوک انگشت اشاره
سلام خسته نباشید دختر من ۱۲ سالشه از دیروز تا الان میگه نوک انگشت اشاره دست چپش وقتی به یه جایی میخوره یه حالت سوزنی میشه ممنون میشم راهنمایی کنین
- علت مدفوع کردن کودک بعد از غذا چیه
دخترم یکسالو یک ماهشه چند روزه بعد از غذا سریع مدفوع میکنه
- عفونت
سلام اقای دکتر پسر من ۸سالشه وزنش۲۴کیلو هستش گلوش عفونت داره وتبش بالا میره شربت آموکسیسیلین هر چند ساعت چند سی سی بدم؟
- واکسن 18ماهگی
سلام دکتر جان.. من پسرم تب تشنج کرد و بستری شد و اب نخاع گرفته شد و تشخیص دادن تبخال مغزی 21 روز دوره درمان کامل شد و الان خداروشکر خوبه حالش باهوش و بازیگوش بعد الان واکسن 18ماهگی داره عایا مشکلی ایجاد نمیکنه بزنم...چون داروی آسیکلویر250تزریق میکردن.. الان واکسن 18ماهگی بزنم یا بعد دوهفته یا سه هفته زده بشه بهتره؟؟ فرداهم مرخص میشه از بیمارستان ممنون 🌹 🌹 🌹 🌹
- مقدار مصرف شربت سفیکسیم ١٠٠ برای کودکان
۲۵ کیلو وزن دخترم هست و ۷سالشه چند سی سی سفیکسیم مصرف کنه
- اجابت مزاج
سلام و وقت بخیر پسر6ساله ای دارم بسیار لاغر با وزن15کیلو ه هر 5یا 6روز یکبار مدفوع می کنند و بسیار بدبو است آیا اجابت مزاج هر5یا 6روز طبیعی است؟هر از گاهی با زور زدن نیز همراه است
- مقدار مصرف داروی تنفلین جی
سلام من 41 سالمه دیشب دکتر نوشته گرفتم دارو مقدار مصرف ننوشته لطف کنید توضیح بدین ممنون میشم
- سفکسیم ۱
سلام پسرم سه سالش.و۱۲ کیلووزنش. شربت سفکسیم بایدچندساعتی وچندسیسی بدم ممنونم
- شربت سندروس
برای بچه هفت ماهه خوبه
- زخم اثنی عشر
سلام ببخشیدمن یه سال پیش پسرم ۴سالش بودبردم دکتربه خاطردل دردتب سردرد اسهال شدید گاهی هم استفراغ واندوسکوپی انجام دادیم گفتن زخم اثنی عشرداره کپسول اوزنیم ۲۰ میلی گرم بهش دادن چندماهی خوب بودالان دوباره دل درددورناف وزیرشکم داره اشتها نداره میخواستم بپرسم میشه دوباره همین کپسول استفاده کنم؟
- سلام دخترم ۲۴ کیلو وزنش هست دکتر شربت سفیکسیم ۱۰۰ براش نوشته هر ۱۲ ساعت ۵ سی سی ایا این مقدار با توجه به وزن کافیه دوم اینکه میلی لیتر همون سی سی هست
دخترم ۸ سالشه گلو درد و سردرد داشته بردمش دکتر این شربت را داد
- استفراغ
سلام خسته نباشید پسرم استفراغ ودلدرد وتب داشت بردیم سونو وازماش خون و ادرار تو سونو لنف نود داشت ازمایش ادرار کتون +1بود تو این دوروز هیچی نخورد به کوچولو سوپ خورد اونم بالا اورد اقای دکتر الان پسرم یعنی دیابت داره پزشک بهمون چیزی نگفت در مورد ازمایش فقط دارو داد ممنون میشم بفرمایید من چیکار کنم باید دوباره ازمایش بدم براش؟
- شربت فاموتدین
سلام دخترم نزدیک ۶ سالشه همیشه معده ش ترش کرده پارسال کپسول ژومپرازول مصرف کرد که تا امسال خوب بود. اما الان که دوباره معده ش ترش میکنه شربت فاموتدین صبح و شب ۱.۵ میل بهش دادم که کامل خوب نشده و گاهی مری و معده ش سوزش داره .به نظر شما دوزش کم نبوده ؟دکتر گفت شبها ۲.۵ میل بده اما من هر صبح و شب ۱.۵ میل دادم
- حساسیت به توت فرنگی
سلام وقت بخیر.بچه یک ونیم ساله بعد از خوردن توت فرنگی حالتی مثل گلودرد همراه با خلط پیدا کرده.با آنتی بیوتیک هم فرقی نکرد.میتونه مربوطه به حساسیت باشه؟
- سلام دکتر.پسرمن ماه پیش واکسن 18ماهگی زده ولی تازه بدنش جوش قرمز زده وخارش داره ممکن ازواکسن باشه

