Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- گریه نوزاد۷ماهه
سلام آقای دکتر پسر من ۷ ماهش است شبها نمیخابه گریه میکنه بیقرای میکنه تو خواب بیدار میشه گریه میکنه
- شیرنخوردن نوزاد
سلام خسته نباشید پسر من الان داره میشه ۵ ماه و شیر رو تو بیداری نمیخوره،زمانی که خوابه شیر و میخوره .بردم دکتر گفت رفلاکس داره .زمان تولد وزنش ۳۸۰۰ بود الان که ۵ ماهشه ۶۹۰۰ هست و وزنش پایینه.خوابشم کم شده درطی روز ۲ ساعت میخوابه .بیقرار هستش.میخواستم بدونم بچم چه مشکلی داره خیلی نگرانشم
- رشد جسمی نوزادان
پسر من در هفته 35با وزن 2250،قد47،دورسر33بدنیا آمد الان که یازده ماهش هست وزنش 8500،قدش 69،دورسرش44میباشد میخواستم بدونم پسرم نارس محسوب میشه وایا از نظر رشد جسمی کوچکتر از کودکان هم سن وسالش وترم میباشد؟برای اضافه وزنش باید چکارکنم
- سرفه هنگام شیر خوردن
وقت بخیر دخترم ده ماهه هستش دو روزه شیر خشک میخوره سرفه میکنه چیکار گنم
- قطره آهن
سلام وقت بخیر.ب پسر۱۵ماهه ام قطره آهنی ک بهداشت میدادمیدادم ک باعث سیاه شدن دنداناش شد.بخاطراین ازداروخانه قطره آهن لیپوزوفرفورت گرفتم ومیدم دنداناشوسیاه نمیکنه.شنسدم دلیل سیاه نشدن دندان بخاطرکم بودن آهنشه نبایدبدم میخاستم بدونم آیادرسته؟این قطره آهن خوبه به دادنش ادامه بدم ممنون ازشما
- مدفوع نکردن
- گریه نوزاد
سلام پسر من ۴۵روزه هست ولی شبا خیلی گریه میکنه وبه خودش می پیچه طوری که اصلانمیتونه شیربخوره.لطفا راهنمایی کنید
- اسهال نوزاد دو ماهه
سلام خسته نباشید نوزاد دو ماهم الان ۵ روز اسهال روزی ۶ بار مدفوع میکنه ازمایش ادرار و مدفوع هم دادیم دکتر شربت زینک گفته روزی ۶ سی سی من شیر گلدن گات که شیر بز هستش میدم دکترش شیر ببلاک ال اف داد گفت با گلدن گات قاط کن بده ولی همچنان اسهال
- شربت گایافنزین
سلام دخترم ۶ماهشه دکتر بهش شربت گایافنزین داده روزی ۳بار یک ونیم سی سی اصلا اعلایم سرماخوردگی یا سرفه نمیکنه دوروز دادم الان دونستم خطرناکه برای نوزاد چکار کنم ممنونم؟
- سرماخوردگی
سلام پسرم سه ماه و ۷ روزشه تب و ابربزش بینی داره استامینیفون بهش میدم . میشه شربت سرماخوردگی بهش بدم چه شربتی بدرم خوب بشه
- گزیدگی
سلام آقای دکتر برا نیش کک چه دارویی خوبه ممنونم
- سوجذب
باسلام نوزاد۷ماه باوزن ۵۷۰۰دارم باوزن تولد۲۶۰۰زیرنظردکترتشخیص داده شد مشکل سوجذب داره ومدفوع چرب رنج ازمایش عدد۱۰نشون داد.دکار کپسول کرون داد ک قبل هروعده شیر۳۰گرون بدم الان بعد۲ماه ازمایش مدفوع دادبازعدد ۱۰ واصلا وزن اضاف نکرده باتوجه ب شروع غذای کمکی. خواهشا کمکم کتیدمشکلش چیه بایدچ کنم؟
- غذای کمکی
سلام ،میتونیم واسه نوزاد 8 ماهه ،با گوشت چرخکرده ( گاو یا گوساله ) سوپ تهیه کنیم ؟؟ مرسی
- غذا نخوردن
سلام بچه من هشت ماهه غذا رو تو دهنش نگه میدارد قورت نمیده و همه ی غذا رو بیرون میندازه آقای دکتر خیلی هم کم غذا و خیلی بیقراری می کنه اگه میشه یه راه حل های بگید با تشکر
- عطسه کردن
سلام اقای دکتر وقت بخیر پسرم چندروز میش ک سرماخورد الان دوسه روز ک خوب شده ولی ازامروز هی عطسه میکنه فقط علاعمش همینه چی بدم ک دوباره سرمانخوره؟ یکسال داره
- استفراغ نوزاد۱۲ماهه
دخترم ۱۲ماهشه درعرض نیم ساعت دوباربالا آورده مشکلش چیه چیکارکنم نگرانم
- خاراندن ناحیه تناسلی
سلام دکتر عزیز ممنون بابت پاسخگویی شما ببخشید دخترم شش ماهش هست و روی ناحیه تناسلی و کنار آن و ران خودش را هر وقت بازش میکنیم میخارونه تست کشت ادرار داد جوابش خوب بود چه کار کنیم. ضمنا بعضی مواقع دونه ریز قرمز میزنه یا کمی سرخ میشه
- سرفه
نوزاد یک ماهه دارم که سرفه میکند مخصوصا شبا چیکارکنم چه دارویی بدم
- گرفتگی صدای نوزاد
سلام آقای دکتر.خسته نباشید.نوزاد پنج ماهه دارم.چند روزه فقط گرفتگی صدا داره.ایا نیاز به مراجعه به پزشک هست؟ممنون
- قرمزی اطراف مقعد وبسته بودن مجرای اشکی
با سلام دخترم چهار ماهش اطراف مقعد قرمزه واجرای اشکی چشمش بسته اس یه مدت سولفات ستامید استفاده کردم وماساژ دادم هنوز خوب نشده

