Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- یبوست
برای درمان یبوست نوزاد ۳۵ روزه باید چیکار کنیم؟؟؟
- شیرخشک
نوزادم ازشیرخشک arبیومیل مصرف میکنه میشه بعداز6ماهگی بهش شیرخشک بیومیل2معمولی داد؟
- گیر کردن شی در گلو
سلام نوزاد من ۷ ماهشه ابجیش گف یچیز پلاستیکی گرد تو دهنش بوده خورده ولی بعید از گلوش رد شده باشه ولی ن سرفه ای کرد و ن بیقراری عادیه شیرم خورد بعدش امکان داره هنوز تو گلوش باشه
- تب نوزاد ۲ ماهه بعد از واکسن
تب داره و بدخلقی میکنه
- شیرنخوردن کودک
سلام من یک پسر پنج ماهه دارم و از سک کشور به کشور دیگه دو ماه به مسافرت رفتم که خیلی گرمه و پسرم هم از زمانی که اومدیم اینجا اصطلاح درست شیر ما نمیگیره کلا کلافه شدم از اینکه شیر ما نمیگیره و تازه چند روزه گوش ها خود را محکم میگیره عین خواب شدم دارو هم گرفتم واسه گوش هاش اصلا جواب نداد تنها شب ها بعضی وقت اگر دلش خواست شیر میگیره و شیر من هم کم کم داره دیگه خیلی کم شده میره چکار کنم لطفا کمکم کنید
- مدفوع نوزاد
باسلام نوزاد ۴ماهه ای دارم که هم شیر خودمو میخوره هم شیر خشک البته بیشتر شیر خشک میخوره چند روز قبل مدفوعش سبز روشن وزرد باهم قاطی بود ولی بعد خوب شد از امروز صبح مدفوعش سبز تیره شده علتش ودرمانش چیه
- دندان درآوردن
سلام جواب سوال شما دخترم ٥ ماهه ميباشد هرچيزي سمتش باشه دهنش رو باز ميكنه ببره سمت دهانش و دستاش رو مشت ميكنه دهنش ولي تب و اسهال نداره و حالش هم خوبه وشيرهم ميخوره احتمال داره دندون دربياره از كجا بفهمم
- تغذیه کمکی
سلام آقای دکتر من بچه ام فردا ۱۶۰ روزه میشه میخوام تغذیه کمکی با فرنی رو شروع کنم آیا برای فرنی شیر پاستوریزه و استریلیزه جوشیده شده استفاده کنم؟مقداری شیر جوشیده را همراه با آب بپذم درسته؟؟چون میگن نباید به بچه زیر یک سال شیرگاو داد و برای من هم سخته شیر خودمو بریزم
- تب نوزاد
سلام خسته نباشید دخترم 11 ماهه هس از دیروز ظهر همش تب میکنه 4 ساعتی استامینوفن میدم یک ساعتی تبش میاد پایین بعد دوباره کم کم باز تب میکنه به نظرتون چکار کنم ببرمش دکتر یا نه
- شیرخشک
باسلام نوزاد ۴ ماهه ای دارم که چند وقت است شیر مرا اصلا نمیخورد میخواهم برای او شیرخشک شروع کنم به نظر شما چند وعده در روز وچگونه به اوشیر خشک دهم که شیر مرا هم کمی بخورد
- مولتی ویتامین
کودکم دو روزه مولتی ویتامین میخوره و کاملا بی اشتها شده چرا اینطوری شده
- عفونت ادارای
با سلام خدمت آقای دکتر میخواستم علایم عفونت ادراری در نوزادان زیر یک ماه را بدانم
- شیر
سلام پسر من نه ماهشه من تازه سه ماه میام سرکار دیگه شیرا خودم نمیخوره بهش از قبل شیر خشک بیومیل میدانم الان ولی بد میخوره خیلی هم لاغر شده دلم میخواد شیرخشک عوض کنم یه چیز بهتر بدم
- بیماری انگلی معده در کودکان
سلام .با عرض پوزش نوزاد ۳ ماهه دارم و متوجه شدم که کرمک یا همان انگل دارد از داروخانه شربت پیروی ساید خوراکی گرفتم دوزش چه مقدار است وزن کودک ۶ کیلو ۲۰۰ گرم است
- قطره
سلام دکترواسه پسر۸ماهم واسه رفلاکسش قطره متوکلوپرامیدنوشته میگن بدی به بچه تشنج میکنه چبکارکنم میترسم توروخداکمکم کنیدیعنی احتمالش هست تشنج کنه میترسم بهش بدم
- تفسیر ازمایش مدفوع
سلام اقای دکتر.نوزاد سه ماهه دارم رفلاکس داره آزمایش مدفوع براشون نوشتن و سه نوبت نمونه مدفوع دادیم.تواین مدت من انبه خورده بودم و شکمش شل شده بود و دونه های سفید زیادی داشت.مدفوع مخاطی نوشته و W.b.c 0_1 0_1 نمونه سوم2-4 R.b.c هر سه روز0-1 انکل کیست هم مشاهده نشده ممنون میشم راهنمایی کنید
- زدن تو سر
نوزاد یازده ماهه میزنه تو سرش وقتی عصبی میشه چکار کنم ؟ممکنه از این باشه اعصابش خراب باشه یا ژنتیکی باشه؟چون باباشم وقتی عصبی میشه یا دعواش میشه باهام میزنه تو سرش
- تب و سرفه و آبریزش بینی و اسهال نوزاد7ماهه
پسرم هفت ماهش هست سرماخورده تبش میره و می یاد سرفه خلط دار داره آبریزش بینی و اسهال هم داره و گریه وبیقراری میکنه و بی حوصله هم هست دارو بهش آزیترومایسین ،دیفن هیدرامین وقطره پلارگین دادیم بهتر نشده
- سرماخوردگی نوزاد دو ماهه
سلام ببخشید برای گرفتگی بینی نوزاد دوماهه باید چکار کنیم بعضی وقتا نمیتونه با دماغش نفس بکشه سرفه هم میکنه
- سرماخوردگی
سلام وقت بخیر دخترم 4ماهشه 10روز پیش سرفه و گرفتگی بینی داشت دکتر بهش آزیترومایسین100 و اسپری بینی دادولی هنوز بهتر نشده،باز بردیم دکتر قطره پلارژین،اسپری بینی،وشربت سفیکسیم داد به نظر شما این داروها رو بدم خوبه یا داروی دیگه ای

