Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- موزدادن
سلام اقای دکتر امیرعباس اسهال داره میتونم بهش موز بدم چون نبردم واسه واکسن ۶ ماهگی نزده بخاطر مریضیش نبردم واکسن ۶ ماهگی نزدم هنوز خواستم ازتون بپرسم اقای دکترچون اسهال خشک میکنه
- سوال خیلی مهم
سلام.پسره من یک سال هشت ماه داره الان چند روزه گیلاس با هسته خورده الان دیگه از همه چیز افتاده غذاهم نمی خوره چکارکنم
- کبودی لب
سلام من دخترم 50روزشه تقریبا دو هفته است لب هاش تیره شده دلیلش چیه سر انگشت هاشم تیره است؟؟ چرا اینجوریه؟ لطفا راهنماییم کنید🙏
- قرمزی اطراف مقعد وبسته بودن مجرای اشکی
با سلام دخترم چهار ماهش اطراف مقعد قرمزه واجرای اشکی چشمش بسته اس یه مدت سولفات ستامید استفاده کردم وماساژ دادم هنوز خوب نشده
- سرفه و رفلاکس
سلام. پسر من دوماهه هست رفلاکس دارد.وقت هایی که زور میزنه موقع که حالت تهوع بهش دست میده موقعی که خیلی دست و پا میزنه زور میزنه و یا حتی تو خواب روزی دوبار سه بار گاهی سرفه میکنه طبیعی است؟
- قطره آ د
با سلام نوزاد دو ماهه من بعد خوردن قطره آد که وسط شیر دهی بهش میخورانم،مقدار کمی بالا می آورد و بالشتش کمی خیس می شود،آیا ویتامین آ د جذب بدنش می شود؟؟؟
- اسهال
سلام افاي دكتر پسرم بخاطر عفونت ريه ٨روزبستري بود وتوي بيمارستان از سومين روز تعداد دفعاتش بيشتر از حالت عاديش شد و تا ٦بارم رفت الان٤روزه ترخيص شده و توي خونه سه تا چهار بار دفع داره در روز واسهاله چاكار كنم خوب بشه ؟براش كيدي لاكت و او ار اس گرفتم خوبه!؟
- کمبود وزن
دخترم سه ماهشه بردم شبکه بهداشت وزن کرد پنج کیلو هستش.گفتن کمبود وزن داره.فقط شیر خشک نان ۱ میخوره.نمیدونم چیکار کنم؟
- رفلاکس
سلام بچم ۳ماهشه بهش شیرخشک میدم بعد از نیم ساعت بریده بریده بالا میاره مشکل از شیرخشکه یا اضافه معدش هست ؟
- اسهال
سلام آقای دکتر کودک پمج ماهه من اسهال شده و بهش شیرخشک lfدکترش تجویز کرده تا چه مدت میتونم لهش این شیر خشک رو بدم
- مشکل بلع
سلام پسر من یک ماهش بود قطره آد پرید گلوش نزدیک بود خفه بشه کبود شد بعد اون چن بار با شیر هم همین اتفاق افتاد الان شیر رو نمیتونه درست قورت بده دارو رو هم همینطور میشه راهنماییم کنید
- پیچ تاب وگریه نوزاد هنگام خواب
سلام پسرم دو ماه ونیمه است خیلی گریه میکنه وخواب راحت نداره همش به خودش میپیچه وگریه میکنه از خواب میپره شیر خشک میخوره از کنار دهنش میره بیرون میزارم زمین گریه میکنه ازخواب میپره آرامش نداره
- گرسنگی نوزاد
سلام اقای دکتر. نوزاد یک ماهه کولیکی دارم . مدام گریه و بیقراری میکنه و این وسط من نمیدونم کدوومگریه ش مربوط به گشنگی ش هست. از کجا بفهمم گشنه ش شده یا گریه هاش مربوط به دلدرش هست؟ از روی ساعت مشخصی شیر بدم یا راه دیگه ای هم هست؟
- لکه سالمون
با عرض سلام و خسته نباشید حدود یک ماهی است که صاحب فرزندی شده ام که زمان تولد پشت پلک و وسط پیشانیش لکه های قرمز مایل به صورتی بوده و الان که یک ماه گذشته هنوز این لکه ها موجودن و نرفتن خیلی نگرانم.این لکه ها کامل برطرف می شوند؟حدود چه سنی؟
- سلام وقت بخیر از اینکه وقت میزارید وجوابگو هستید بسیار سپاسگزارم ،پسرم ۵ماهه هست واز دیروز تب کرده قطره استامینوفن دادم بهتر شده ولی آبریزش بینی داره لطفا اگه دارو نیاز داره بگید تا تهیه کنم ممنون
- عفونت
- پوست کودک
دخترم 5ماهشه گونه هاش قرمز و خشک میشه چند ماهه اینطوریه .پماد کالاندولا خوبه بزنم یا بتامتازون .ممنون
- کودکم
سلام.. پسرم یه ماه و4 روزشه 3روزه احساس میکنم یه گونش بزرگتره ازون یکی سرشم ازفرقش هر وطرف گودی داشت کمی الان اونطرف که گونش بزرگتره اونم گودیش پرشده وازبین رفته.. خیلی میترسم چیکارکنم نشانه ی چی هست اینا.. لطفاجواب بدین ممنونم..
- سرفه
سلام وقتتون بخیر یه نوزاددوماهه دارم گاهی وقتهاسرفه میکنه چه دارویی بهش بدم
- بی قراری در شب
سلام دخترم یکسال و بیست روزشه شبا خیلی بیقراره همش گریه می کنه با دمر خودش میندازه و کمرش حالت گنبدی میکنه.بردم دکتر تشخیص نداد.یک هفته است اسهال هم هستش اما عذرخواهی می کنم زرد رنگ.بدون تب .هنوز دندون در نیاورده.دایمتیکون هم میدم آروم نمیشه.موقع خواب اینجوری بی قراری میکنه هر یک دقیقه بیدار میشه گریه میکنه

