Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سلام
وقت بخیر دختر من روز ۹ خرداد در هفته ۳۸ به صورت زایمان سزارین به دنیا اومد با وزن ۲۵۲۰ سه روزگی پیش پزشک اطفال بردم گفت زردی داره ولی کمه مرتب شیر بش بده شیرخشک هم کمکی دادم شیرم کم بود دیروز در ۵ روزگی آزمایش زردی دادیم ۱۰ونیم پیش پزشک بردیم هیچ دارویی نداد فقط گفت بش یک ساعت یه بار شیر بده اگه رفت بالا براش دستگاه بگیرین الان سه روزه مدفوع نکرده میشه بهش قطره ناستر بدم ؟
- زورزدن نوزاد
سلام . آقای دکتر نوزادم 25 روزشه در طول روز کش و قوس میاد گریه دائم البته اصلا نمیکنه . شکمش هم کار میکنه ولی هروقت میخواد دستشویی کنه زور میزنه و میپیچه و خودشو قرمز میکنه میخواستم بپرسم طبیعیه یا خیر؟
- حساسیت نوزاد
با سلام امروز صبح امپول بتا متازون برای بچه یک ساله ام تزریق شده وحالا بی قرار است ونمیخوابد میتونه تاثیر دارو باشد
- واکسن مننژیت
با سلام می خواستم بدونم واکسن مننژیت رو به بچه تزریق کنیم. مفید هست . با تشکر. اگر فکر میکنید مفید هست تزریق کنیم.
- سلام چشم چپ پسرم امروزعبونت کرده قطره بدکتی مایدتهیه کردم این قطره چقدطول میکشه تااثرکنه؟ایاباید داخل هردوچشم استفاده بشه چون میترسم به چشم راستش هم سرایت کنه
- کبودی پا
بادسلام و خسته نباشید اقای دکتر نوزاد من حدود دو ماهشه وقتی میگیرمش بغل پاش کبود میشه ولی تا میذارمش زمین خوب میشه خواستم ببینم طبیعیه
- دخترم هفت ماهشه
سلام دخترم تازه رفته تو هشت ماه دوهفتست خیلی بی ارومی میکنه ی دندون پایینش در امده چند شبم تب کرد گفتم ممکنه مال دندوناشه ولی با در امد دندونش هنوز اروم نشده تبشم قطع شده
- سلام بچه من چهارماه ودوروزش هست تب داره میتونم چندقطره شربت ستادین دی سی بهش بدم مشکلی نداره
- پوست
بچم الان سه سالش هست پوستش خیلی سبزه شده میشه بگین چ چیزی استفاده کنم براپوستش توروخدایه چیزبگید
- اسهال
سلام دکتر من ۳ماهه اسهال دارم از وقتیکه عمل دست انجام دادم دقیق ۳ماه هست میتونین بهم بگین باید چیکار کنم؟
- دارو
سلام من دختر یک ساله دارم دکتر براش سیتریزین تجویز کردن ۳سیسی ۱۲ساعت.و شربت فاراموکسی بی دی ۴۰۰۳سیسی۱۲ساعت وقطره سدیم کلراید۶۵ پمادموپیروسین۲درصد ایا اینا برای بچه ۱ساله مناسب هستن؟
- سرماخوردگی نوزادسه ماهه
سلام نوزادسه ماهه دارم بردم پیش دکتر متخصص اطفال میگه ویروس وارد بچه شده یک شربت سرماخوردگی کودکان داده ویک قطره بینی شربت نئوزینک سرفه اش خوب شده ولی سینه اش هنوزخس خس میکنه علتش چیه
- سلام وقت بخیر دخترم ۱۹ماهه مدام تب میکنه بستریش کردم دوبار فتق ناف هم داره ممکن هم تبش از نافش باشه ممنون
- گریمیچر
سلام آقای دکتر خسته نباشید دخترم پنج ماه نیم داره وزن 7کيلوميخواستم بدونم چندسي سی بهش گريميچرميتونم بدم
- واکسن ۲ماهگی
سلام اقای دکتر، من 2قلو دارم بعد از واکسن 2ماهگیشون هر کدوم یک بار بالا اوردن، یکیشون اسهالم داره، این طبیعیه؟
- اسهال
سلام دختر من یک هفته بعد از زدن واکسن ۴ ماهگی دچار اسهال شده خیلی شل وآبکیه و تا الان هم خوب نشده دلیلش چی میتونه باشه؟ ۱۰خرداد واکسنشو زدم و روزی ۲الی ۳بار اسهال میکنه آیا نگران کننده هستش؟؟
- مقدار مصرف سفکسیم برای کودک 4سال باوزن12
- یبوست
سلام دختری ۴ ساله دارم که بیشتر وقتها یبوست داره و الان چند وقتی هم هست که دانه های سفیدی در مدفوعش دیده میشه همچنین ادرارش هم همیشه زرد تیره هستش میخواستم بدونم دلیلش چیه؟
- علت کیست کوچک سمت راست مغز نوزاد نارس که 30 هفته بدنیا آمده چیست.
- شیرخوردن نوزاد
سلام وخسته نباشیدنوزادپسری دارم سه ونیم ماهه چن روزی هس خوب شیرنمیخوره روزی دوسه بارسینموخوب نمگیره به زور میزارم دهنش گریه میکنه این اواخربایدبصورت درازکش شیربدم تا بخوره وموقع خوردن دست وپاشوخیلی تکون میده واین چن روز نسبت به قبل زیادمیخوابه تا قبل ازاین خوب شیرمیخورد وزن گیری خوبی هم داره ولی این اواخرنمیتونه بخوره من همراهشیرخودم دووعده شیرخشک میدادم چون شک کردم از شیشه باشه دوروزهس نمیدم ولی شیرخوردنش بهترنشده

