Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- واکسن
سلام اقای دکتر پسرم شش ماهشه تازه واکسن چهارماهگیشو زدیم واسه اینکه همش سرما میخورد دیرشد دوروز تب داشت الان روز سوم تبش قطع شده ولی تهوع و استفراغ داره بعد هر شیر خوردن بالا میاره ممنون میشم بفرمایید چیکار کنم و این خطرناک هست یا نه
- کولیک
سلام قطره روتفلور میدم داشتم ب دخترم میدادم بیشتراز 5 قطره شد چیکار کنم چیزی نمیشه ب بچم
- استفراغ پنیری
سلام خسته نباشیدعلت استفراغ پنیری چیست نوزادمن الان دوماه 17روزشه چندروزی هست بعضی وقت هاخیلی کم استفراغ پنیری داردهم شیرخشک میخوره هم شیرخودم
- مولتي ويتامين
سلام خسته نباشيد آقاي دكتر دخترم ٧ ماهشه تا ٦ ماهگي قطره آد ميخورد از ٦ ماهگي به بعد مركز بهداشت گفتن كه از اين به بعد بجاي آد مولتي ويتامين بدم و قطره آهن رو هم شروع كنم مشكلي نداره آد رو حذف كردم از نظر ويتامين دي ؟؟
- بی خوابی و بدخوابی کودک
پسرم ده ماهشه شبا هر۱ساعت یانیم ساعت یه باربیدار میشه باید چیکارکنم بهش شیرمادر هم میدم
- قد نوزاد ده ماهه
سلام پسر ده ماهه ام 8کیلو هس و قدش 70 میخواستم بدونم خوب هست یا ن
- کم خونی
ته ناخن های نوزادم ب صورتی پر رنگ میزنه البته تو هر دستش دوتا انگشتش بیشتر مشخصه ایا طبیعیه؟
- نیش پشه
سلام. خسته نباشید. نوزاد شش ماهه را پشه گزیده. برای التیام خارش و قرمزی گزیدگی آن چه پمادی خوب است؟
- مدفوع سبز
سلام آقای دکتر دخترم از ۲ماهگی تا ۴ماهگی دفعش مشکل داست وفقط با شیاف کار میکرد از ۴ماهگی با دستور پزشک لعاب برنج دادم خوب شد تا ۵ماهگی مشکلی نداشت الان یه ماه هست درگیر مدفوع سبز هستم که بعد یه هفته تب میکنه دکتر آزمایش مدفوع نوشت در آزمایش کمی التهاب بود دارو میترونید ازل دادن خوب نشد و اسهال خونی شد دوباره سفکسیم دادن خوب شد باز اسهال خونی شد شیرخودمو قطع کردم وشیرخشک سوپرامیل دادم بعد اون مدفوعش سبز شد و بعد یه هفته تب کردن الان سفکسیم دادم متاسفانه خوب نشدن چکار کنم؟
- حساسیت به شیر
با سلام دختر سه ماهه دارم که روده ها صد دارن و روزی هشت نه بار مدفوع موکوس دار دارد ازمایش انجام دادیم و بین 15 تا 20 عدد گلبول سفید دارد.نشانه حساسیت به شیر گاو هست؟
- دانه های زیرپوستی
دختر چهارده ماهه من دو روز تب داشت بعد از قطع تب دونه های قرمز زیر پوستی رو بدنش ریخته چکار باید کنم
- واکسن آنفولانزا
سلتم. نوزادی که به تخم مرغ آلرژی داره میتونه واسن آنفولانزا بزنه؟
- بد خوابی نوزاد
سلام خسته نباشید دختر ۸ ماهه ای دارم خیلی بد خوابه و همش از کم خوابی گریه میکنه تا میخوابه ۱۰ دقیقه بعد بیدار میشه و گریه میکنه اونم روی پا باید باشه روی زمین ک اصلا نمیخوابه دکتر معاینش کرده گفته مشکلی نداره .چیکار باید کنم شربت خواب میشه داد؟؟؟
- مدفوع نوزاد
پسرم ۴ ماهشه از وقتی بدنیا اومد تا حالا اسهال داره بنظرتون چکار کنم
- گِلو درد نوزاد ۵ ماها
سلام دختر من ۵ ماه دارد که چند روزه که سرفه های شدید وخلت آور دارد ممنو ن میشم راهنمایی کنید
- نبض ملاج سر
دخترم نزدیک ۵ ماهشه گهگاهی ملاج سرش تند می زنه مشکلی نداره
- سرفه
سلام نوزاد ۶ ماهه دو سه روزه با علایم ابریزش بینی و سرفه خشک و حالت قوس در بدن براش شربت پدیزان نوشتن و قطره اسپری کلریدسدیم ایا شربت خوبه بهش بدیم یا دارو باید عوض شه؟؟ چون شنیدم نوزاد نباید شربت بخوره و همچنین نوزاد فاویسم هم داره تشکر از شما
- کولیک
- تست پوستي
بإسلام.نوزادي هفت ماهه دارم كه صورتش دوتا قرمزي اندازه سكه كنار هم هست.از ٤ماهگي..من قبلا نميدونستم بعضي وقتا اندازه نخود چيزي كه ميخوردم تو دهن دخترم ميزاشتم..دخترم لپ هاش سرخ تر ميشد.بهم ميگفتن چون صورتشو بوسيدن اينجوري شده..تازه فهميدم الرژيه..غذاي كمكي و قطره هرچي ميدم صورتشو چنگ ميزنه و چشماشو خيلي ميخاره..يك روزه بهش نه غذا دادم نه قطره اون قرمزي ها داره از بين ميره فقط شيرخشك اي آر ميخوره چون رفلاكس داره.. به نظر شما براي تست الرژي پوست دخترمو چن ماهگي ببرم بيمارستان تا ببينم به چيا حساسه دخترمن حتي به سرلاك برنج هم حساسه
- خواب دختر هفت ماهه
دختر هفت ماهه ام 3 روز طب داشت الان که خوب شده بی حاله همش میخوابه

