Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- ازمایش
من پرسیده بودم دخترم ۷ سالشه تست tsh 4.416 و پرولاکتین ۶۴ داره . فرمودید برای چی آزمایش پرولاکتین دادند؟ برای تشخیص بلوغ زودرس. من سه ماه پیش سینه دخترم سفت شد . آیا این پرولاکتین خطرناک است ؟ و سوال دیگه دخترم کم کاری تیرویید دارد؟ بقیه تستهای بلوغ رنج نرماله .
- گلو درد
سلام آقای دکتر. دیفن هیدرامین درمان قرمزی گلو کودک ۳ ساله هست؟
- چرک گلوی کودک
سلام دکتر دخترمن دو سال و نیمشه تقریبا سه هفته پیش گلوش شدیدا چرک کرده بود دکتر بهش سوسپانسیون اموکسی کلاو داد هر هشت ساعت ۴سی سی دادم دیدم بازگلوش چرک داره دوباره یه شیشه دیگهدادم الان سه روز که نمیدم دوباره گلوش چرک کرده.میگم من شربت رو بیرون یخچال گذاشته بودم ایا اثرش رو از دست داده که،دوباده عفونت کرده.تب هم نداره فقط یه کم ابریزس بینی دارهکه گاهی هم سبز رنگه
- بالا اوردنن
سلام خسته نباشید ، پسرم موقع گریه کردن شدید ، عق میزنه و بالا میاره ۲۰ ماهه هستش فقط موقع گریه های شدید بالا میاره مثلا هر ۲۰ ،۳۰ روز دلیلش چیه ، یبار دکتر بردم گف دریچه نمیدونم کجا شل هستش و بمرور سفت میشه و بسته درسته؟ چیز خطرناکیه؟
- یبوثت
سلام..فرزندی ۹ساله دارم که یک ساله دستشویی نمیره یبوثت داره و شلوارشو کثیف میکنه به روانشناس و پزشک مراجعه کردم یک ماه خوب شد اما دوباره شروع کرد و مثل قبل شد..چه کاری انجام بدم ک خوب بچه؟مشکل روحی داره فرزندم یا بیماریه؟باتشکر
- قطره اهن و مولتی ویتامین
سلام اقای دکتر. دخترم دو سالش تموم شده . بهتره قطره مولتی ویتامین و اهن رو واسش ادامه بدم یا اینکه قطع کنم؟
- انگل
سلام اقای دکتر دخترم ۳سالو خورده ایشه ی چندباری میگفت مقعدم میخاره نگاه کردم ولی هیچ جور سوختگی یا التهاب نداشت امکان داره انگل داشته باشه ؟؟ چ دارویی بدم برای درمانش ممنون
- مدت زمان مصرف شربت زینک سولفات
سلام وقتتون بخیر شربت زینک سولفات اگر به صورت دائمی مصرف بشه ایا عوارضی دارد ؟
- مصرف زینک سولفات
سلام دختر ۲۱ماه دارم با وزن ۱۱کیلو و قد ۸۶ اشتها به غذا خیلی کم میخواستم بدونم شربت زینکسولفات میتونه کمک به اشتهاش بکنه و مقدار مصرفش چه اندازه در روز و چه ساعتی میباشد
- کودک ۲ساله
سلام آقای دکتر وقت بخیر پسرم دیروز دوسالش تموم شد طبق دستور شما فقط قطره آدزیر بهش میدم روزی یک سی سی شیر خشک نان میخوره دستور شما چیه همین روند ادامه بدم قطره آدزیر و شیرخشک ممنون
- شیرخشک
سلام خسته نباشید میخاستم به کودک یک سال و نیم برای وزن گیریش شیرخشک بدهم چه نوع شیر خشکی بدم . که واقعا چاق بشه شی خودمو بهش میدم که اصلا وزن نمیگیره . اپتامیل ۳یا نیدو .شما چی پیشنهاد میدین ازمایشاتش خوب بوده
- مریض
سلام خسته نباشید ، پسرم امروز صب تب داشت ۳۷ بود دوساعتی صبر کردم ببینم میره بالاتر استا بدم یا نه ک اول ۳۷ و ۲ بعد ۳۷ و ۴ شد و شیاف زدم براش ، خیلی بیحال و بی اشتهاس ، یکساعت پیش هم شامی ک دیشب خورده بود و بالا اورد ، صبح هم ک بیدار شده بود یباری دستش گذاشت رو شکمش و گریه کنان اومد سمتم دیگ اونجوری نکرده ، دلیلش چیه ۲ سالش
- ببخشید کسی که فاویسم داره میتونه واکسن کرونا بزنه؟
سلام اقای دکتر . اگه کرونا داشته باشم بچه 15 ماهه دارم میتونم با دوتا ماسک تو محیط خونه باشم یا حتما باید اتاقم رو جداکنم؟
- سرماخوردگی وسرفه خلط دار باتب
دوروزه دخترم سرفه های خلط دار شدید داره از دیروز ظهر هم تب بالای ۳۸ داره آبریزش بینی اش شفافه کمه .عطسه نداره براش تب بر هر ۴ ساعت میدم بینی اش هم با سرم میشورم آنتی بیوتیک میتونم بدم مثبت سفیکسیم ۱۰۰
- میزان شربت سفکسیم برای کودک یک و نیم ساله
سلام میخواستم بدونم برای دخترم که یک و نیم ساله هست و عفونت سینوس داره چه مقدار شربت سفکسیم رو در روز بدم
- قطره
سلام اقای دکتر دخترم ۲سالو ۴ ماهشه من باید همچنان قطره های ویتو کید و لیپوزوفررو ادامه بدم؟؟ یا یه قطره دیگه باید جایگزین کرد ایا بایددازمایش کلی بده تا اگه نیازی نیس دیگه نخوره قطره هاشو
- سی تی اسکن مغز
سلام خسته نباشید دختر دوساله ام به فاصله ۵ روز دوبار سی تی اسکن از مغزش گرفتن.من نگران اشعه اش هستم میشه جلوگيری کرد از عوارض بعدش
- زردیکفپا
سلام ارادت دختر5سالهدارمکفپاهاشزردشده راهنمایی کنید خیلی ممنون
- اسهال سبزرنگ
سلام آقای دکتر خسته نباشید دختر دو سال و سه ماهی دارم که امروز اسهال شده و به رنگ سبز کمرنگ است و چون الان یک هفته است از شیر گرفته ام بهش شربت کلسیم می دهم ایا امکان دارد برای شیر باشد
- ضربه زدن سر
سلام اقای دکتر وقت شما بخیربچه یکساله۳ماه دارم خیلی لج بازه بهش ک نه میگی سرشومیکوبون زمین البته قبلن فقط خوابش میومد باگشنه بود جلب توجه میکرد الان سرلجش اینکارومیکنه چیکارباید بکنم؟

