Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- شیرخام
سلام اقای دکتر خسته نباشید پسرم دوسالش شده میخوام بهش شیر گاو بدم میشه بهش شیر خام رو بجوشونم بدم درصورت تایید چند دقیقه بجوشونم و ایا درزمان جوشاندن باید شعله اجاق کم باشه یازیاد چون شنیدم که شعله زیاد برای جوشاندن شیر ضررداره ممنون میشم راهنمایی کنید
- سرفه
سلام دکتر جان خداقوت ببخشیدپسرم سه سالشه الان چند روز هست صداش گرفته و وقتی سرفه میکنه انگار گلوش چرک داره ولی قفسه سینش هنگام تنفس صدا نمیده توی خواب خوب نفس میکشه ولی با صدا بهش پلارژین و سیتریزین دادم به نظرتون آزیترومایسین نیاز هست؟؟ متشکرم
- مولتی ویتامین
سلام آقای دکتر. یه پسر ۴ سال دارم. وزنش ۱۴.۶۰۰ هست. وزنش مناسبه؟ یه شربت مولتی ویتامین معرفی میکنید که بهش بدم. کم اشتهاست. زیادم سرما میخوره
- بالا رفتن گلبولهای سفید خون
پسرم ۹ سالشه و لوزه ی سوم داره سونو گرافی دادیم غدد لنفاوی بزرگ شده ولی نمای ری اکتیو داره ازمایش خونش گلبولهای سفیدش ۱۱،۴۶ شده خیلی نگران خطرناکه
- سردرد
سلام عیدتون مبارک پسر4ساله دارم که هرازگاهی سردرد داره خیلی شدیدنیست اماطولانی شده
- پوسته شدن پوست ابرو و دور پلک
سلام جناب دکتر پوست بالای ابروی دخترم که ۳۷ روزشه و نزد شما پرونده داریم، پوسته پوسته میشه و پوست دور چشمش هم کمی خشک میشه، برای رفع پوسته لطفل راهکار میفرمایید؟
- فاویسم
سلام از دخترم بدو تولد ازمایش گرفتن گفتن فاویسم داره پدرش هم داره ولی گروه خونی دخترم ب من رفته الان هجده ماهشه امکانش هست که دیگه فاویسم نداشته باشه چون میگن ب ازمایش بدو تولد نمیشه اعتمادکرد
- پوسته شدن پشت ناخون و رژیم غذایی
سلام آقای دکتر خسته نباشید دختر۱۶ماهه م پوست انگشتش ریش ریش شده پشت ناخونش و خیلی بدغذاس رفلاکس خفیف داره دو دوره امپرازول خورده غذاش فقط چلو هست با ماست چی بهش بدم اشتها آور باشه مرسی
- تغذیه کودک
با عرض سلام و خسته نباشید اول از همه خیلی ازتون ممنونم بابت راهنمایی و پاسخ های ارزشمند و مفیدتون..من چند وقت پیش هم ازتون کمک خواستم در مورد شرایط پسرم واقعاااا کارساز و مفید بود..الان هم یه سوال دارم خدمتتون می خوام روغن زیتون رو در برنامه غذایی پسرم شروع کنم امروزم با سالاد دادم خیلیم دوست داشت خواستم بدونم مشکلی نیست سن ۱۸ ماهه و وزنشم ۱۲ کیلو بازم ممنونم
- ژلوکاف
سلام دختر من 11 سالشه و خیلی سرفه ی بدون خلط میکرد براش کپسول یا قرص ژلوکاف را خریدم ولی وقتی تحقیق کردم نوشته بلای 12 سال حالا موندم بهش بدم یانه ؟میشه لطفاً زود جواب بدین
- دل دردوسردرد وسوزش بینی
دخترم سر درد و دل درد سوز بینی داره قرص میخوره خوب نمیشه
- سنگ لوزه
سلام آقای دکتر. پسرم قبلا عکس لوزه گرفت بهتون نشان دادیم فرمودید لوزه داره ولی عمل لازم نداره. الان سرماخورده ته گلوش سمت راست یچیز زرد رنگ هست فکر کنم سنگ لوزه هست. اونو باید چیکارش کنیم؟
- جایگزین شربت فامنتین دی سی
سلام آقای دکتر .پسرم یک سال و پنج ماهشه شربت فامنتین دی سی سخته خوردنش براش . پنج سی سی تجویز شده براش . شربت آزیترومایسین جایگزین خوبیه؟ و چند سی سی باید بدم بهش عفونت گوش و گلو داره با امروز شیش روزه ک مریضه ازدیشبم نبش قطع شده لطفاً راهنمایی کنید مچکرم
- استفراغ
سلام دکتر عزیزپسرم سه سال و سه ماهشه استفراغ وتهوع داشت بردم دکتر متخصص گفت که سرم و آمپول اندانسترون که ریختن توسرم وزدن.ودیگه بالا نیاوردبعدازاون.امانگرانم کرد گفتم ک گاهی اوقات میگه مامان دلم درد میکنه گفت خانم اگه استفراغ ادامه داشت بیاریدبستری بشه ممکنه روده اش پیچ خورده باشه.علائم خاصی داره این پیچ خوردگی و آیا ممکنه.؟وخواستم بگم خدای هستی بهتون خیربده بابت این سایت که راه انداختین
- یبوست
سلام دخترم 9 ماهشه، یبوست داره چندین بار دکتر هم بردیم ولی تاثیری نداشته، شربت لاکتولوز، شربت لروکس این، پیدرولاکس اینهارو دادم ولی خوب نشده، داروی گیاهی هم دادم بازم معدش همونجوریه باید چیکار کنم
- سلام آقای دکتر پسر چهار ماهه دارم از اول تولد گوشاش تستش رد شد بعد گقتن عفونت داره شربت سفکسیم ۱۰۰ دادن سه هفته استفاده کردم دوباره رفتم جواب نگرفتن میگن هم چنان گوشش جرم داره من چیکار کنم
- شربت
سلام آقای دکتر خسته نباشید تشکر میکنم از راهنمایی های خوب شما با راهنمایی شما شربت ایمیونس برای پسرم که گفته بودم همش سرما میخوره تهیه کردم میخواستم بدونم آیا نیاز هست بهش قطره مولتی ویتامین و آهن بدم یا همین شربت کافیست لطفاً راهنمایی بفرماید با تشکر از شما
- شکم درد
دخترم دوسال ونيمش ک ديرب ديرشکمش کارميکنه ولي مدفوعش سفت نيست ازمايش وسنوش مشکلي نداشت قبلاشکم دردنداشت الان موقع خوردن غذاشکم دردميگيرش
- تب اسهال
ببخشید دخترم ۲بار بردم دکتر اما خوب نشده تب داره و اسهال هست و تبشم اثلا پایین نمیاد فک کنم بدای دندوناشهاخه لثه هاش خیلی میخاره لطفا بگین برای تبش چیکار کنم رضمن دخترم۱ساله هست
- واکسن انفلانزا
سلام اقای دکتر بچم 4 ماهشه میدونم نمیتونع الان واکسن بزنه براش بخرم داخل یخچال نگه دارم شش ماهگی باید کامل زنه یا نصفه؟

