Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- روزهای مصرف قرص سفکسیم برای اطفال
با سلام برای دختر ۳ ساله ام بدلیل تب استفراغ و اسهال با وزن ۱۲ کیلو، ۳ سی سی شربت سفکسیم دو بار در روز تجویز شده. تا چند روز باید مصرف دارو را ادامه داد؟
- سلام آقای دکتر پسرم 3ماهشه بردم دکتر،گفتن گلوش عفونت کرده
گلوش عفونت کرده ولی سرفه اینانداره بهش آموکسی کلاو457 تجویز کردن هر12ساعت سه سی سی چنین ولی از وقتی میخوره اسهال شده وبالامیاره وتوخواب یهومیپره انگاردل درد بهش دست میده چیکارکنم
- ادزیر
سلام آقای دکتر به بچه 18 ماهه ادزیر بدم قطره آهن هم باید جداگانه بدم؟
- ذخیره آهن
سلام دکتر خداقوت پسرم سه سالشه۱۲/۵کیلوگرم و مینور هست ازمایش داد پزشک میگه ذخیره آهنش خوبه دیگه نیاز به قطره فروزومال ۱۵نداره به نظرشما قطع کنم؟
- سلام بچه من یکسال ۵ماهشه چشمش قرمز شده و یکم رک میده قطره باکتی ماید ۱۰ خوبه که بریزم و چند ساعتی باید بریزم
بچه من یکسال ۵ ماهسه و چشمش قرمز شده و یکم چرک میده قطره باکتی ماید ۱۰ خوبه که بریزم تو چشمش یا نه چند ساعتی و چند قطره باید بریزم
- مصرف قرص
باسلام دخترمن ۲۱ماهشه امرپز ۵تاقرص ویتامین دی سه ۵۰۰۰۰هزارخورد بزدم دکتر گفت مشکلی نیست ودفع میشه. توروخدا نیازنیست ببریمش دکتردیکه یا ازمایش؟
- واکسن آنفولانزا
سلام عوارض واکسن آنفولانزا برا کودکان چیست؟
- تب و گرفتگی بینی
سلام آقای دکتر خسته نباشید تو رو خدا کمکم کنید دخترم امشب تب دارد و اش هم گرفته است و دو هفته پیش گوشش عفونت کرده بود که آموکسی کلاو ۳۱۲ بهش دادند اما به دلیلی بی قراری هنگام دریافت دارو دوره درمان کامل نشد خواهش میکنم بهم بگید برای گوشش است یا چیز دیگر خیلی نگرانم تو رو خدا کمکم کنید
- سرماخوردگی
سلام آقای دکتر دخترم 3هفتست سرماخورده الان چند روزه آبریزش غلیظ داره به رنگ سبز و زرد آیا مشکلیه؟؟در حال حاضر قطره سدیم کلرید میزنم وبا فین گیر تمیز میکنم.دخترم 3سال و3ماهشه
- قطره آهن ليپوزوفر
سلام آقاي دکتر دخترم 15ماهشه ميتوانم به جاي قطره آهن سيدرال قطره آهن ليپوزوفر که جديد در اومده بهش بدم؟؟قطره آهني خوبي هست؟؟؟
- مقدارمصرف دارو
سلام خسته نباشید پسرم ۳سالشه باوزن ۱۴ کیلو واسش شربت امگا ۳یوروویتال المانی گرفتم واسه تقویت هوش و بدنش ،،فقط میزان مصرفش نمیدونم ، چه مقدارباید مصرف بشه اقای دکتر،، ممنون
- سرماخوردگی
باسلام دخترم سه روزه سرفه میکنه وآبریزش بینی شربت پدی کاف گرفتم ولی خوب نکرده ایا نیازه ببرم دکتر حال عمومیش خوبه تبم نداره ممنون
- تفسیر جواب ازمایش
سلام دخترم دو سال و نه ماهشه ازمایش سی بی سی دادم الان به پزشک دسترسی ندارم لطفا بگید مشکلی داره یا نه.wbc6.60 rbc4.60 hb10.6 hct33.7 mcv73.3 mch23 mchc31.5 plat449
- شربت هیدروکسی زین
سلام. شربت هیدروکسی زین را به بچه ۳ سال و ۳ ماهه با وزن ۱۳/۸۰۰ روزی چندبار و چقدر بدهیم؟
- درمورد پسر6ساله
سلام من پسرم6سالشه نگاه به گوشی یاتلوزیون میکنه میگه احساس میکنم بالام بالانشستم متوجه منظورش نمیشم میشع راهنمایی کنید
- مقدار سفیکسیم ۱۰۰ برای ۶ ساله چند سی سی در روز؟
- آزیترومایسین برای وزن ۳۰ کیلو
سلام برای کودک ۷ سال و نیم با وزن ۳۱ کیلو چقدر باید آزیترومایسین داد؟
- مقدار استفاده شربت سفیکسیم
سلام کودکی با سن سه سال ۹ ماهه دارم که شربت سفیکسیم ۱۰۰ دکتر براش تجویز کرده حالا با خوردن شربت تهوع و استفراغ میگیره ممنون میشم اگه راهنمایی کنید با سپاس.
- غذا خوردن
خسته نباشین آقای دکتر ما یه پسر پنج ساله داریم که این بچه موقع غذا خوردن میگه باید مامانم منو تنها ببره توو یه اتاق بهم غذا بده میگه پیش بقیه غذا بخورم حالم بهم میخوره و اصلا نمیتونه توو جمع غذا بخوره بنظرتون مشکلش چیه؟؟
- شربت آزیترو
سلام آقای دکتر خسته نباشید میخواستم بپرسم آزیترو۲۰۰روچقدربایدبه پسردوسالودوماهم با۱۴کیلووزن بدم؟بردم ۱۷شهریوردستیارپزشک نوشته هر۲۴ساعت۵سی سی مگه نبایدازروزدوم نصف استفاده شه

