Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- چشمک زدن غیر ارادی در کودک 9 ماهه
سلام روزتون بخیر من کودک 9 ماهه ای دارم که بعضی مواقع یکی از چشماش شروع به چشمک زدن میکنه علت چیه؟؟بخاطر ویروس کرونا نتونستم ببرمش دکتر ایا مشکلی داره یا طبیعیه؟؟
- سرنوزاددوماهه
سلام آقای دکتر خسته نباشی من یه دختردوماهه دارم دکترش شما هستين فرم سرش تيزبه بالا داره می ره..یعنی بد خوابوندمش چکارکنم نگرانم همینجوری بالاترنره.
- زردی نوزاد
سلام نوزاددختر۳۶ هفته به دنیااومده ۹دی زردی بعد۵سه روزنمایان شدبستری دوشب درزایشگاه زردی شد۸ ترخیص شددوباره بعددوسه روزبردیم دکترزردی شده بو۱۸ دستگاه به مدت ۴۸ ساعت اوردیم خونه زردی شد۱۰ دباره بعدیه هفته بردیم دکترشده بود۱۶ دکترگفت ۴۸ ساعت شیرخشک بددید دوباره بعد ۴ روزبردیم دکتر شده بود ۱۴ و۱۵ آزمایش تیروئد در۱۴ روزگی دکترنوشته بود جوابش خوب بود دکترگفت جای نگرانی نیست برید خونه اگه تادوماه خوب نشددوباره بیایید لطفا راهنمایی کنید
- سلام آقای دکتر بچه حالت تعوه داره
شربت آزیترومایسین واسه استفراغ دل در خوبه اگه میشه راهنمای کنید چه دارو دیگه ای بدیم ممنون
- سرماخوردگی
پسرم ۷ سالشه سرما خورده میتونم قرص سفکسبم ۲۰۰ روزی ی دونه بهش بدم
- برآمدگی روی مچ نوزاد
سلام خسته نباشین یه برآمدگی روی دست نوزاد برآمدگی کبود خیلی نگرانم چیز بدیه یا برطرف میشه
- تب ولرزو اسهال و استفراغ
سلام اقای دکتر پسرم ۱۴سالشه با وزن ۳۷کیلو از دوشنبه شب تب و لرز شدید واستفراغ داشت که با متوکلروپرامید تا سه شنبه بعداظهر استفراغش خوب شد و سه شنبه شب دیگه تبم نداشت بعد بهش هیوسین ۱۲ساعتی از سه شنبه هیوسین دادم که اسهالش بهتر نشد همش حالت دلپیچه و اسهال داشت و دل درد دیگه تا دیروز بعداظهر که چهارشنبه میشه دوباره بردمش دکتر برا اسهالش امپول هیوسین داد با قرص نالیدیکسیک اسید که از دیشب امپول زدیم براش با یکی قرص نالیدیک سیک اسید خورده ولی همش میره دسشویی دوباره و میگه همش احساس دارم که برم پی پی کنم ولی هیچی در نمیات هرچی زور میزنم نمیدونم چیکار کنم
- شربت سندروس
برای بچه هفت ماهه خوبه
- کجی آلت تناسلی نوزاد
سلام آلت تناسلی نوزاد۱۰ماهه ک دردوماهگی ختنه کردیم ازطریق حلقه.الان حس میکنم یکم ب سمت راست کجی داره موقع عادی نزانه موقع ادارکمی کج میشه .گفتن بزرگ بشه میزان میشه ومشکل خاصی نداره درسته؟؟اگربخام پیش دکترببرم پیش چ متخصص مراجعه کنم .درچه سنی میشه اگرهم مشکلی داشت درمان کرد؟؟
- آب
سلام یه پسر نزدیک ۳ سال دارم باوزن ۱۳ کیلو چند روز آبریزش بینی داره چند روز سیتریزن بهش میدم فرقی نکرده چی شربتی بهش بدم آقای دکتر زنده باشید .
- درمان سرفه نوزاد ۵ماهه
باسلام نوزادمون بردیم دکتر ازیر توماسین واسپری برای تنفس داده ولی اصلا بهتر نشده مدام سرفه میکنه ولی تب نداره
- فولنس
سلام آقای دکتر دخترم ۴ ماه و ۱۲ روزشه به صورت اتفاقی از کلیه هاش سونوگرافی دادم گفتن هر دو کلیه ورم داره و فولنس هستش.حالا باید چکار کنم؟دستشویشم حالت خلط داره از یک ماهگی فقط شیر خودم میخوره.چشماشم گریه می کنه خیلی کم در حد دو سه قطره اشک از چشماش میاد.تو سونوگرافی آنومالی بهم نگفتن که فولنس داره.نظرتون در مورد فولنس چیه؟خیلی نگرانم
- رفلاکس معده
سلام وخسته نباشید دختر یازده ماهه من جدیدا تشخیص داده شده رفلاکس داره بخاطر اوق زدن ولی بالا نمیاره حالتش رو داره میخوام بدونم چیا نباید بخوره آیا ماست وگندم براش ضرر داره چون حلیم رو خوب میخوره دکتر گفته حبوبات حذف
- گلودرد اسپرتوکوک
سلام آقای دکتر .سوالی پرسیده بودم در مورد نحوه درمان گلودرد اسپرتوکوک آیا آنتی بیوتیک خوراکی مثل آموکسی سیلین در درمان این نوع گلودرد کاربرد دارد یا حتما باید آنتی بیوتیک تزریقی باشد ؟ممنونمیشم راهنمایی کنین.
- ثابت ماندن وزن نوزاد
- برای چشم نوزادان عفونت ازش بیرون میاد
نوزادان دوماه چه داروی مصرف کنیم آیا باکتری میآید 10 میتونیم استفاده کنیم
- شیرخشک
سلام وقت بخیر،آقای دکتر برای درست کردن شیر خشک از آب دستگاه تصفیه که جوشیده شده میتونیم استفاده کنیم؟
- امیکرون
- آلرژی
سلام اقای دکتر پسرم سه ماه و نیمشه آلرژی به پروتیین گاوی داره ایا فقط فراورده ههای گاوی نمیتونم بخورم گوسفندی چطوز؟؟
- حالت تهوع
حالت تهوع بعد از واکسن 18 ماهگی

