Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- جایگزین آال۱۱۰
- ویتامین d3
بخشید به پسر ۷ ساله میشه ویتامین دی ۵۰۰۰۰ داد واینکه یک مولتی ویتامین برای تقویت سیستم ایمنی بدن کودکان و نوجوانان معرفی کنید و آیا به پسر ۱۳ ساله میشه ریجن دات داد
- مقدار مصرف قطره باکتی ماید ۱۰
برای کودک ۳ ساله که چشمش عفوت کرده و ترشح میده طوری که از،خواب بیدار میشه کلا چشماش پر و یک چشمش ورم کرده چه مقدار قطره باکتی ماید ۱۰ استفاده کنم و هر چند ساعت
- دخترم ۱۳ ماهشه…….
سلام و عرض ادب خدا قوت آقای دکتر خدا بهتون سلامتی بده آقای دکتر دخترم ۱۳ ماهشه با ۱۰کیلو نیم وزنش آقای دکتر دخترم هیچگونه از علائم سرماخوردگی رو نداره فقط سینه اش خس خس میکنه تو این دو هفته ۳بار بالا آورده و گاهی بینیشو میخارونه و سرش رو به زمین میچسبونه و قشنگ بازی میکنه راه میره آقای دکتر میخوام ببرم عکس برداری بعد ببرمش دکتر انگار یه چیزی داخل گلوش مونده هم از گلوش عکس بندازم هم ریه هاش باید بگم چه عکسی؟آیا نیاز هست؟
- سلام پسرم7سال دارد آزمایش دادم گفتن تیروئیدش نه کم کاره نه پر کار اشتها هم نداره
- سرفه خشک… کودک 3 سال
سلام. دختر من 3 سال و نیم هست تک سرفه داره زمانی که ساکت هست از اسفند ماه گفته بودم به شما جند مدل شربت سرفه گیاهی دادم تاثیری نداشت آوردم پیش شما دکسترو رامین دادین بازم خوب نشده چی بدم بهش؟
- سلام کودک ۴ ماهه دارم شیر مادر میخوره مدفوعش عادی هست و هفته یک بار شکمش کار میکنه چکار کنم
- زردی نوازاد
ببخشید من سوالم دیروز کامل ننوشته بودم.من دخترم ۳۴ روزش هست.هفت روزگی متخصص بردم واسه زردی که دکتر گفتن زردی خیلی کمی دارن احتیاجی به دارو نداره وداروی ندادن.اماکم کم به نظرم زردیش پیشرفت کرد .البته ارهاش خون خودم منفی هست قطره بیلی ناستر هم برایش مصرف کردم..دفعات ادار دخترم هم زیاد هست .والبته در روز ۱۰تا۱۲شاید هم بیشتر بهش شیر میدم ومیخوره طوری که بالا میاره مثل پنیرک..الته آروغش هم میگیرم.خیلی نگرانم واسه زردیش.ایازردی نوزادبه تغذیه مادر هم بستگی داره یانه
- کاهش وزن نوزاد 5 ماه
با سلام ، آقای دکتر کودک 5 ماه طی 10 روز 800 گرم وزن کرده است و آزمایش خون و ادرار آن در ضمیمه می باشد آقای دکتر چیکار کنم ؟
- دوز،ا استانینوفن
- گریه نکردن نوزاد
- جوش
سلام دخترم کنار سینه ش جوش سفید رنگ از اول تولدش داره علتش چیه
- کودک يک ساله 2
سلام آقاي دکتر دوباره مزاحمتان شدم عذر ميخوام آقاي دکتر من ازتون پرسيدم ميتوتم به کودک يک ساله ام معجون شير و گردو و عسل و موز بدهم گفتيد اشکالي نداره اين سوال برام پيش اومد که بچم شير محلي دوست داره ميتونم شيرمحلي را 20دقيقه جوش بزنم و پاستوريزه کنم و بعدش با معجون قاطي کنم بدهم بخوره؟؟شيرمحلي اشکالي ندارد؟؟
- وزن نوزاد
با سلام. نوزاد من پنج ماه و ۲۲ روز هست با وزن ۲۸۰۰ بدنیا آورد. الان ۶۹۰۰ میباشد . در دو ماهه اخیر فقط ۴۰۰ گرم اضافه کرده است. آیا وزن او نرمال است؟آیا وزن گیری در دو ماهه اخیر مناسب است؟
- عفونت ریه
سلام نوزاد هفت ماهه ای دارم که با تشخیص پزشک دچار عفونت ریه شده است و اموکسی کلاو و تیوفلین جی تجویز کرده است.آیا با این داروها خوب می شود؟
- چشم
سلام واحترام پسرم یک سال پنج ماهشه..روی سفیدی چشماش لکه داره خاکستری تیره..ازچی هست.ممنون
- رنگ مدفوع
سلام آقای دکتر خسته نباشید آقای دکتر نوزاد من ده روز دارد. دو روز اول رنگ مدفوع سیاه. و بعد از دو روز زرد شد، و حالا دو روز هست که رنگ مدفوعش سبز پر رنگ شده و کمی سفت. آیا نوزاد من سرما خورده که رنگ مدفوعش دیگه زرد نیست؟ علتش چیه آقای دکتر؟ آیا طبیعی است؟
- چایی سبز
باسلام و وقت بخیر من دختری ۱ ساله دارم که به علت مشکل خودم که لوپوس و دفع پروتیین بود در هفته ۳۶ بارداری با وزن ۲ کیلو به دنیا امد مشکلی که داشتم از بدو تولد تا الان دخترم شیر نمیتوانست بخورد سینه که اصلا نگرفت و باشیشه هم مرتب در گلویش میپرید و سیاه میشد بعد از بستری شدن در بیمارستان و ازمایشات متعدد و گرفتن عکس و سونو تشخیص دادند مشکلی ندارد و تنها پزشک گوارش تشخیص رفلاکس پنهان را داد چون اصلا شیر بالا نمیاره فقط بالا میزنه دخترم به مدت ۵ ماه با گاواژ شیر میخورد ولی هیچ تاثیری در بلع و رفلاکسش نداشت تازه بدتر هم شد فول داروهای رفلاکس را مصرف میکرد ۸ نوع دارو داشت تا ۷ ماه دارو دادم و قطع کردند ولی بعد با تحویز یه پزشک شیر خشک پپتی با لعاب برنج ترکیبی میدادم میتونست فقط بخوره نمیپرید دیگه تو گلویش ولی تاثیری در بهبود رفلاکس نداشت بعد از ۸ ماهگی شیر خشک ببلاک ار دادم رفلاکس بهتر شد ولی بیقراریهایش و یبوست زیاد پیدا کرد حتی با لاکتولوز و شربت انجیر رفلاکس بیشتر شد و تاثیری در رفع یبوست نداشت تا ۴ ماه فقط ار خورد یعنی تا الان که ۱ سالش شده ولی باتوجه به یبوست شدید که پیدا کرد وچون به پروتتین گاوی هم الرژی نداره شیر خشک نان اپتی پرو تجویز شد با لعاب برنج وهمچنین به علت وزن کمش چون الان ۶و۹۰۰ هستش پدیا شور یک پیمانه با لعاب میدهم . به نظر شما من چه کارهایی لازم است انجام بدهم دارو بدهم با نه ؟شیر خشکش خوبه ؟پدیا شور بدهم به دخترم ؟در ضمن من روزی ۵ بار غذا هم با مقدار کم بهش میدم حتی بعد از غذا هم بالا میرنه و ترش میکنه
- نوزادم ۶ماهه
سلام اقای دکتر میخواستم بدونم اگزما نوزاد از چن ماهگی برطرف میشه..و اینکه کرم ساز خوبه یا پماد هیدروکورتیزون با تشکر
- مدفوع کودک
سلام پسر ۴ساله ای دارم که یبوست داشت اما دوماهی بشدت اب میخورد و غذا هم کم میخورد، خیلی بدوبدو میکنه، و لاغر هست، اما وزنش خوبه معمولی، یبوستش هم بهترشده اما چرب، موقع مدفوع تمام پاهاش پر از چربی میشه، رنگ و روان بودن مدفوع طبیعی اما چرب، ایا مشکلی هست باید پیش دکتر ببرمش؟

