Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- مقدار مصرف قرص سفکسیم ۴۰۰ برای کودک ۵ساله باوزن ۱۷
سلام وقت بخیر آقای دکتر دختر ۵سال و۲ماهه دارم باوزن۱۷ کیلو آیامیتونم بجای شربت سفکسیم۱۰۰ بهش هر۱۲ ساعت یک عددقرص سفیکسیم۲۰۰ بدم؟
- دوز مصرفی آموکسیلین125
مقدارمصرف وفاصله زمانی برای مصرف داروی آموکسیسلین125 در کودک1سال ده ماهه با وزن 10کیلو
- الرژی پوستی
سلام روزتون بخیر دختر من دوسالشه و پوستش تیکه تیکه قرمز میشه و خشک میشه بعدم از بس میخارونه زخم میشه پماد بتامتازون که میزنم زودی خوب میشه اما این سری داروخونه قبول نکرد بهم بده و هیدروکرتیزون داد اما اصلا خوب نشد به نظرتون چیکار کتم؟همون بتامتازون رو بزنم؟نظرتون درباره وازلین چیه؟ درضمن من حس میکنم گرمی خوردن بیشتر باعث میشه بدنش به این حالت بشه
- چانه
سلام و خسته نباشید پسر من دوسال و سه ماهس پایین چونش اگزما شده قرمز چه پمادی بزنم ممنون از شما
- خوردن دارو درشیردهی
سلام خسته نباشین آیا خوردن قرص xovit در شیر دهی اشکالی نداره؟ برای بچه ضرر نداره؟؟
- آزیترومایسین200
سلام پسرم10سالشه60کیلوهست چقدرازآزیترومایسین200بایدبخوره
- لالی انتخابی
سلام وقت بخیر. پسر ۵ سال و نیمه دارم که الان حدود دو سال هست مهدکودک میره. خیلی وابسته هست و پیش کسی مثل خاله یا عمه هم تنها نمیمونه. فقط پیش من یا باباش یا مهد کودک. مهد کودک هم ۲ ماه باهاش رفتم نشستم یک ماه هم تو حیاط موندم تا کم کم عادت کرد. تو خونه هم خیلی به من میچسبه. تو خونه با من و باباش، خاله، عمه، بابابزرگ و مامان بزرگ راحت صحبت میکنه. یه دخترخاله هم من دارم که با اونم خیلی راحت صحبت میکنه و حتی عمه صداش میکنه. اما با وجود اینکه الان ۲ سال شده مهد کودک میره با خاله مهد کودکش صحبت نمیکنه و جواب سوال هم نمیده فقط با اشاره و تکون دادن سر جواب میده. با بعضی از بچه های مهد هم تو گوششون حرف میزنه که بچه های دیگه یا خاله مهد کودک نشنون. خودش دلیلش رو خجالت عنوان میکنه. مشکل دیگه ای نداره حتی تو رشد و گیرایی و ... . این همون لالی انتخابی هست؟ برای درمانش چکار کنم شما روانشناسی رو میشناسید که ببرم اونجا ؟
- سرماخوردگی
سلام دخترم ۹سالش هست ..از امروز عصر یهو شروع کرد به سرفه کردن ...حال نداشتن ...بعداز یکی دوساعت تب الانم که نصف شب شده حالت تهوع و تب لطفا بفرمایید چه کار کنم استامینفون...هم دادم ولی تب پایین نیومد
- واکسن فوری
سلام وقت بخیر پسرمن ۲۴ شهریور دوز اول واکسن انفولانزا رو زد الان نوبت واکسن دوز دومه ولیکن دوروز پیش کمی ابریزش داشت و الان سرفه داره فقط . البته لوزه هم داره میخوام بدونم اشکال نداره واکسن تزریق کنم فردا؟ پسرم چهارسالشه
- راه رفتن
در صمن پسرم 14ماهگی شو تموم کرده به مبل تکیه میده راه میره بلند میشه میشینه ولی مستقل راه نمیره، درصمن همانطور که گفتم در یک سالگی اش سی تی معز شده وسی تی اون هیچ مشکلی نداشته لطفا در موردمشکلات وعوارص سی تی معز در اینده بیشتر توشیح بدید ممنون
- سلام آقای دکتر خسته نباشین
- مقدارمصرف باکتیماید
باکتی ماید 10درصد برای کودک 4ساله که قی دارد
- آفت دهان کودک
سلام دکتر خداقوت ببخشید پسرم یک سال و بیست روز داره و مدتی هست که روی لب و دهانش لکه های سفید زده وقتی شیر میخوره هم خودم اذیت میشم بنظرتون چیکار کنم
- اثر سفکسیم
سلام ایا سفکسیم باعث ایجاد خواب بیشتر میشود.پسرم بلافاصله بعد خوردن شیر مبخوابه در صورتی گاهی به راحتی ۱ ساعت بیدار ممیونده
- میزان مصرف شربت سفکسیم ۱۰۰
پسرم ده ساله ۴۱ کیلو ،شربت سفکسیم رو چقدر بهش بدم؟
- آزیترومایسین
سلام آزیترومایسین ۲۰۰ برای بچه ۶ ساله با وزن ۱۸ کیلو چقدر بدهم ؟ داروخونه نوشته روزی یک قاشق شما بفرمایید چند سی سی باید بدم و تا چند روز؟ خیلی سپاسگذارم از الطاف شما دکتر خدا شناس اجرتان با آقا اباعبدالله
- نوع دارو
سلام پسرم ۵ سال و۸ ماه باوزن ۲۴کیلوگرم قرص سفیکسیم ۲۰۰ را روزی یک عدد مصرف میکند دومرتبه مصرف کرده آیا این مقدار برای این سن زیاد نیست با وجود این که شربت سفیکسیم در داروخانه موجود نمیباشد آیا میتوانم قرص را نصف کنم ونصف آن را به پسرم بدهم؟
- آزیترومایسین
سلام دکتر واسه دختر شش ماهه ام شربت آزیترومایسین ۱۰۰نوشته اما طریقه مصرف رو نگفته چقدر باید بهش بدم
- دلدردکودک
کودک 18ماهه شب هادلدردداردوفقط روی دلش میزندوگریه میکند.بادشکم دارد.میشه ازشربت بلادوناپی بی استفاده کنم
- قطره بینی
سلام آقای دکتر خسته نباشید پسرم دو سالشه از دیشب آبریزش بینی داره به نظرتون قطره کلدا ماریس خوب هست استفاده کنم چه الان چه کلا در طول زمستون؟

