Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- خر خر کودکان
سلام ،آقای دکتر دخترم ۵ سالش هست ،سرما خوردگی بهتر شده ولی شب ها موقع خواب خر خر میکنه و انگار روی سینش خلط هست قبل از خواب ،تا قبل از مرخصی این طور نبود ،سه دوره ام آنتی بیوتیک خورده،از قطره بیتی ام استفاده میکنم
- قطره آدیزیر
سلام پسرم دوسالشه ،،شما تو یک ماهگی واسش قطره آدیزیر ( تو مطب خودتون) تجویز کردین ،سوالم اینه ک دوسالش شده آیا باز هم باید قطره بدم؟؟ ممنون
- کوتاهی قد ورزندم
- ژلوکاف
سلام دختر من 11 سالشه و خیلی سرفه ی بدون خلط میکرد براش کپسول یا قرص ژلوکاف را خریدم ولی وقتی تحقیق کردم نوشته بلای 12 سال حالا موندم بهش بدم یانه ؟میشه لطفاً زود جواب بدین
- آبله مرغان
سلام آقای دکتر دختر ۵ساله ام آبله مرغان گرفته دوقلو پنچ ماهه دارم چکارکتم اوناهم میگیرن ؟ خطرناکه توروخدا جواب بدید
- تب
سلام کودک دوسال وهفت ماه دارم با زن یازده ونیم کیلو تب داره شربت اموکسی سیلین 250 گرفتم روزانه چه مقدار وچند بار بهش بدم
- سوءجذب
سلام وقت بخیر..پسر ۲سال و ۲ماه دارم که از یکسال قبل زود به زود دچار اسهال و استفراغ میشد که چندماه قبل اسهال حادگرفت و بعد دفعش کاملا تبدیل به آب شد که با مصرف دارو بهتر شد اما از اون مدت تا الان مدفوعش خیلی شل هس طوری که به کل پوشکش پخش میشه و اینکه وزنش متوقف شده.. یکماه پیش که به متخصص مراجعه کردیم و جواب چکاب کامل و آزمایش مدفوع و ادرارش رو گرفتیم دکتر گفت که کمی آهنش پایین هست و اینکه جذب غذاییش ضعیفه براش شربت زینک خارجی و قطره فولیک اسید و شربت مول ویت تجویز کرد اما تا الان مدفوعش باز شل هس. و تغییری نکرده.. لطفا نظرتون در این باره بگین.. با تشکر
- سلام دخترم3ماهشه سرماخورده شربت آموکسیسیلین چقدبایدبهش بدم؟
- شربت
سلام واحترام. شربت فارمنتین ک واموکسی کلاو228 بی دی برای بچم دکترتجویزکردن دادم علائم نداشت.. یک ساعت بعد زمان خوردن شربت استامینوفن بود دادم بهش خورد به محض خوردن استامینوفن بالا آورد وبعد ازاون هرچی غذا یا چیزی دادم بالا آورد. دیگه آموکسی روندادم بهش آیا از این شربت بوده؟ یا بدم بهش.. یک سال وسه ماهشه.. وزنش 9ونیم
- تزریق پینی سلین
پسرم ۱۰سالشه بخاطره عفونت که در گلو داشت دکتر پینی سیلین تجویزکرد که تزریق کردیم بعد ازاون پسرم دستاش وکف پاش کهر زده چیکار باید بکنم ،خطرناکه؟
- یبوست
سلام دخترم 2سال و2ماه داره.الان چند وقته هرروز ،روزی یبار مدفوع میکنه ولی مدفوعش تکه تکه میاد آخراش.مثل گوسفند.نمیدونم حالا یبوسته یا دلیل دیگه ای داره.بعد دخترم شیرخشک میخوره.وشربت زینک سولفات ایرانیم میخوره.میتونه از اون باشه؟
- متخصص گوش و حلق و بینی
سلام روزتون بخیر آقای دکتر لطفا متخصص گوش و حلق و بینی خوب در رشت برای بچهها معرفی میکنید ممنون
- سپاس
سلام آقای دکتر من همیشه برای شما دعا میکنم . تو چله ها یادتون میکنم. الهی ک عمرتون با عزت باشه.
- قورت دادن هسته آلو
سلام آقای دکتر وقت بخیر خوبی من دخترم سه ونیم امروز ی هسته آلو قورت داده بنظر شما ببرم دکتر چکاب بشه . ممنون از راهنمایی شما
- علت سبز شدن مدفوع نوزاد۴ماهه
- سلام خسته نباشید پسرم زیرابروش وچشمش د رد میکنه بردمش اروژانس دوتا قطره بهش دادن ولی درد ساکت نشده اسم قطره باکتی ماید واون یکی دکسون ولی هیچ خوب نشده
- سرفه بعد از خندیدن
سلام آقای دکتر پسرم 5سالشه چند هفته پیش سرما خورد و بهتر شد ولی هنوز گاهی سرفه میکنه بیشتر وقتی هست میبرم حمام به بوی شامپو و بعد از خندیدن یا گریه کردن سرفه میگردش یا وقت های که بویی بهش میخوره در حالت عادی خوبه میشه راهنماییم کنید چه داروی بهش بدم ممنون از لطفتون
- قطره اهن
سلام آقای دکتر خسته نباشید تشکر از شما بزرگوار میخواستم بدونم آیا قطره آهن لیپوزوفر باعث یبوست یا اسهال کودک میشود اگر کودک کم خونی مینور داشته باشه میتونه از این قطره استفاده کنه
- شربت استامنوفن پاراکید سوسپانسیون
ایامیشه به کودک ۱۸ ماهه شربت استامنوفن پارکیدداد وچه مقدارممنون
- سلام ، پسرم ۸ سالشه ، شربت سفیکسیم ۱۰۰ چند سی سی باید بخوره ؟
سلام ، پسرم ۸ سالشه شربت سفیکسیم ۱۰۰ بهش جواب میده ؟

