Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- عفونت ادراری
دخترم ۱سال و ۴ماهشه تب داره فقط،۷ماهگی عفونت ادراری داشت بستری شد امکان داره الآنم عفونت داشته باشه،بردمش دکتر سفکسیم داده
- سر
سلوم دایره گودی کوچیک و نبض دار روی سر پسر سه ماه و نیممه ایا طبیعی خیلی نگرانم کرده
- الرژ
قطره ا د برا نوزاد حساس ب پروتین گاوی میشه راد
- لنف
سلام دکتر وقتتون بخیر آیا التهاب لنف اندازه نخود زیر لاله ی گوش بچه دو ساله با لمس حس میکنم خطر نداره؟ اگه برطرف نشه مشکلی نیست؟نگرانم
- جوشاندن شیر
سلام آقای دکتر من از پاسخ های بی وقفه و کامل و خوب شما بسیار سپاس گذارم واقعا از شما ممنونم امیدوارم خدا بهتان همواره تن سالم و دل خوش بدهد آقای دکتر من از شما پرسیدم که برای تهیه غذای کمکی بچه شیر پاستوریزه چه مدت زمانی باید جوشیده شود و شما گفتید شیر پاستوریزه نیازی به جوشیدن ندارد اما پس چرا در برگه ای که بهداری داده اند نوشته است که شیر پاستوریزه جوشیده شده ؟؟و یا در اینترنت برای تهیه فرنی نوشته است که شیر پاستوریزه را به مدت ۲۰ دقیقه بجوشانید؟؟؟
- رانیتیدین
سلام و عرض ارادت خدمت دکتر عزیز و تشکر بابت پاسخ دهی
فرزند من الان سه ماه و ۱۳ روزه است در ۳۸ روزه گی دکتر براشون تشخیص ریفلاکس دادن و رانیتیدین تجویز کردن که هر دوازده ساعت هجده قطره بهشون بدم و الان هم با توجه به افزایش وزن گفتن یک و نیم سی سی هر دوازده ساعت
رو شربت نوشته که حاوی سه و نیم درصد حجمی اتانول میباشد از طرفی فرزند من به محض قطع کردن دارو تمام علائم ریفلاکسش برمیگرده و دوباره براش مصرف میکنم
من به شدت نگرانم از اینکه بچه ام به این دارو اعتیاد پیدا کرده باشه به خاطر وجود اتانول
و اینکه جایی خوندم درمان با رانیتیدین بیشتر از دوازده هفته نباشه اما دکتر فرزندم میگن که تا ۶ ماهگی باید مصرف کنه
خواهش میکنم منو راهنمایی کنید
دارو را قطع کنم؟ برای درمان بچه ام چه کاری باید انجام بدم
؟ - کم اشتهایی
نوزادان خیلی ضعیفه وکم اشتها است لطفاً خواهشاً چی بهش بدم
- کمک غذایی
سلام دخترم ۶ماهونیمشه رفلاکس داره شیرخشک نان ای ار میدم میتونم بهش بیسکویت مادر خیس کنم بدم
- تب
سلام وقت بخیر آقای دکتر پسرم 6ماهه هستش امروز تب کرد تبش قطع میشه دوباره باز تب میکنه میخواستم بپرسم شیاف تب بر استفاده کردم بعد نیم ساعت مدفوع کرد آیا میتونم قطره تب بر الان بهش بدن
- آیا قرص آفاکلاو ۶۲۵ برای فاویسم بد است
- شیر پاستوریزه
با عرض سلام و خسته نباشید . آیا شیر پاستوریزه ای که کودک روزانه چندین بار ( سن : دو سال و چهار ماه ) مصرف میکند ، باید قبل از مصرف جوشانده شود ؟ ممنون از پاسخ شما .
- گوش درد
سلام آقاي دكتر خسته نباشي .امكان داره شير نخوردن دخترم تو بيداري بخاطر گوش درد باشه ؟روزي يكي دوبار دست ميزنه ب گوشش ولي گريه نميكنه آيا گوش درد داره؟
- سرفه و آبریزش بینی
سلام خسته نباشیدپسرم ۱۸ماهشه سرفه میزنه آبریزش بینی داره بهش داروی گیاهی بدم یان شربت وقطره؟ممنون میشم راه درمان بگین
- سرفه های خلطی
سلام دخترم یک سالش هست حدود بیست روز پیش سرماخورد دکتر بردمش اموکسی کلاو و اسپری ابی و اسپری کرم قهو های بهش داد بعد از ده روز خوب نشد و سرفه داشت دوباره بردمش دکتر گفت باید عکس از قفسه سینه بگیره توی عکسش ترشح دیده شد دکتر بهش سفکسیم و بخور و قرص پردنیوزن و پودر سینگور و اسپری ایپروانت داد ولی هنوز هم سرفه داره لطفا راهنمایی کنید
- شربت سیتریزین برای کودک هشت ماهه
سلام.به نوزاد هشت ماه میشود شربت سیتریزین داد؟
- با سلام دخترم ۱۵ سالش دو ماه وزن حدود ۴ کیلو کم کردم علتش چی میتونه باشه ؟؟؟
- دخترم
سلام آقای دکتر خداقوت بهتون دخترم ۴سالشه دوروزه که بهونه گیری میکنه گاهی اوقات تب میکنه سرفه هم داره عطسه هم گاهی میزنه آبریزش بینی هم داره
- آبریزش دهان
سلام وقت بخیر دختر دوماه و نیمی دارم که از دهانش حباب میده بیرون علتش چی میتونه باشه آیا به مزاج سرد ربطی دارد
- خروسک
سلام اقای دکتر پسرم خروسک گرفته وفقط دگزا زده ایا داروی دیگری دارد ایا بالشت پسرم مهمه که از چی باشه تا چند روز ادامه دارد دستگاه بخور سرد هم براش گذاشتم ایا فایده داره ممنون از لطفتون
- چرخ ماشین
سلام یه پسر ۲۱ ماهه دارم آقای دکتر با چرخ ماشینش بازی میکنه با دست میچرخونه و در رو همش باز و بسته میکنه این نشانه های اوتیسم هست ؟ ممنون

