Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- معده درد همراه تب
شربت سفکسیم مناسب هست باوزن 24کیلو 6سی سی
- نخوردن شیر
سلام پسرم الان دو ماهش است از سه هفتگی با گریه و یا اصلا شیر نمیخوره دکتر هم بردم براش دارو رفلاکس دادن ولی هیچ تغییر نیومده بالا هم نمیاره گشنش است وقتی براش میخوام شیر بدم نمیخوره نه شیر خودم رو نه شیرخشک تورو خدا کمک کنین من دارم افسرده میشم .
- بیقراری و بی خوابی
سلام وقت بخیر نوزادمن۹ماهشه چندمدتی هست همش گردن خودشوخم میکنه روبه پشت یعنی شبیه کمان میشه و همش گریه میکنه وخیلی هم بدخوابه بایدهمش روی پام باشه حتی وقتی روی پامه که بخوابونمش خودشو به عقب میگیره وشکمشومیاره بالاعلت چیست؟ممنون
- دفع مکرر مدفوع در پسر دوساله
سلام وقت بخیر پسرم دوسال و سه ماهه هست یک هفتس دچار تکرر مدفوع شده اشتهاشم خیلی زیاده مدام گرسنه هست حالت مدفوعشم طبیعیه و اسهال نیست یبوست هم نداره
- سلام علت ورم ودرد نوک سینه در دختر ۸ ساله چیست؟
- اسهال
آیاشیرپاستوریزه راگرم کنم
- هر چند ساعت؟
- بیمار
سلام آقای دکتر صبح جایی تشریف ندارین که پسرمو بیارم پیشتون؟ تب شدید داره نمیتونم تا بعد از ظهر بمونم
- عرق کف دست
سلام خسته نباشید اقای دکتر، پسرم هشت سالش کف دستش خیس عرق میشه خواستم دلیلش رو بدونم ممنون میشم جواب دهید
- بیماری تشنج
سلام پسر 12ساله دارم که 4سال پیش تشنج کردو قرص فتو بال بیتال 60استفاده کرداز یک سال پیش قرص رو کم کردیم تاالان که یک هفته ای قرص رو قطع کردیم ایاامکان داره دوباره تشنج کنه
- سرماخوردگی
سلام و خسته نباشید پسر من ۹سالشه امروز یک هفته هست که سرماخوردم که با ابریزش شدسد بینی و گلو درد آعاز شد دکتر بردم ستریزین و سرماخوردگز و آزیترومایسین ۲۰۰داده است دیروز تموم شد قرصهاش ولی باز دهنش بو میدهد و بعضی وقتها گرفتگی بینی دارد در ضمن دوسال پیش له خاطر پنومونی و اسم بیمارستان بستری بودن حالا با این اوصاف که میگم دهنش بو میدهد بازم قرص چرک خشکن کن بخورن یا نه
- تب
سلام دکترپسرم۸ماهشه باقطره استامینفن ۳روزه تبش پایین نمیادمیتونم ازشیاف استفاده کنم؟ازچه شیافی استفاده کنم؟
- عفونت گوش کودک
سلام و عرض ادب . ببخشید پسر من چهار و سال و نیمه است . در سه ماه گذشته دو بار درگیر عفونت گوش شده و متخصص اطفال فارمنتین ۴۵۷ براش تجویز کردن و بعد از اتمام دارو دکتر معاینه کردند و گفتند که عفونت رفع شده اما حالا بعداز بیست روز دوباره پسرم تب کرده و گوش درد داره و اینبار دکتر سفکسیم ۱۰۰ براش تجویز کردن ممنون میشم راهنماییم کنید و اینکه بفرمایید عفونت گوشت به تکرار در فاصله زمانی ۳ ماه غیر عادیه؟
- کارنکردن شکم نوزاد
سلام وقتتون بخیرببخشیدپسر شیش ماهه دارم ک شکمش تاشیاف گلیسرین نزارم براش کارنمیکنه ازشیرخودمم تغذیه میکنه گازهای بدبویی هم میده ومقعدشم قرمزرنگه ممنون میشم راهنماییم کنیدچکارکنم خوب شه
- قرص ویتامین
سلام و خسته نباشید، میشه بجای قطره آد به بچه نه ماهه قرص ویتامین د و قرص ویتامین آ بدهم؟
- عفونت گلو
سلام پسرمن شش سال تمام سن دارهو۱۸کیلووزن داره والان چندساله همیشه عفونت گلوداره وهیچوقت کاملا خوب نمیشه لطفا راهنمایی بفرمایید
- مسمومیت
سلام کودک من ۲۰ ماهشه یه دونه قرص کلیدینیوم سی اشتباهی خورده آیا باید به پزشک و بیمارستان ببرم؟
- دلیل اذیت شدن مدفوع
باسلام پسری داریم به اسم اراددرهنگام مدفوع خیلی اذیت میشه اصلأ اشتها خوردن غذا رونداره
- بیقراری کودک
پسرم چهل و نه روزش هستش شیر خشک ببلاک کانفورد میدادم یوبس شده بی قراری میکنه چه شیر خشکی میتونم بدم بهتر باشه
- چرا مزه سفیکسیم۱۰۰برندایراپراکس تلخ است؟

