Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- باسلام پسرم ۴سال سن داره الان۲ساله یبوست داره هرروزم لاغرولاغرترمیشه ایاعلتش یبوسته میشه راهنمایی کنیدچیکارکنم شربتی چیزیتاچاق بشه
باسلام من پسرم۴سال سنشه یبوست داره هروزلاغرترمیشه ایاعلتش همون یبوسته میشه بگین چیکارکنم تاکمی چاق بشه
- سردی
سلام اقای دکتر.دخترم 20 ماهشه چندروز پیش سرماخورده بودکمی تب هم کردولی الان خوب شد.علت سردی بدنش چیه .چون بدنش سردهستش.ممنون
- اسهال کودک
با سلام کودک یک سال ونیم هستش درحدود سه ماهی اسهال داره خوب نمیشه روزبه روز ضعیف تر میشه باتشکر
- سلام اقای دکتر خسته نباشید میتونم براب گرفتی بینی دخترم بخور اکالیپتوس مصرف کنم ۸ سال دارد
- تب و لرز بچه
سلام خسته نباشید آقای دکتر پسرم از ۴ صب تب کرده تبش انچنانم بالا نیس ۳۷ و ۷ بود شیاف زدم ۳و نیم ساعت بعد شد ۳۸ ولی تا تبش ۳۸ شد لرزم داشت پتو پیچیدم و قطره دادم که درس شد .....سر واکسن ۱۸ ماهگی هم تب و لرز داشت تا تبش میرف بالا لرز میگرف ، این طبیعیه پسرم وقتی تب میکنه لرز میکنه؟؟؟؟
- کره بادام زمینی
باسلام .ایا به بچه دوسال و دوماهه میتوان کره بادام زمینی داد؟قبلا چندبار بادام زمینی مصرف کرده و خداروشکر مشکل نداشته.ممنون از راهنمایی شما
- زردی نوزاد
بچه زردی داشت زردیش ۱۴بود۲روز گزاشتیم زیر دستگاه بعد بالافاصله بردیم ازمایش گفت که ۱۰شده بدنش سفید شده بود بعد ۲۴ساعت یه خورده دوباره به زردی میزنه ایا برگشته؟
- گرفتگی بینی
سلام کودک 3ساله و نیم دارم یه مدتی که گرفتگی بینی داره البته زمانی که شب می خوابه صدای فس فس میاد از بینی اش صبح پا میشه یه کم گرفته هستش سرماخوردگی هم نداره
- پسر من ۹ ساله هست کمی خورده
پسر من ۹ ساله هست کمی خورده
- لکه های قهوه ایی
سلام اقای دکتر.پسرم 16 ماه داره چند وقت پیش کف دست راستش چندتا نقطه قهوه ایی به شکل لکه دیدیم ولی الان اون دستش اثری از لکه ها نیس ولی دست چپش سه تا هست .این لکه ها قهوه ای روشن هستن اندازه سه نقطه.
- بی اشتهایی
سلام اقای دکتر پسرم دو سال و دوماهست، هفته پیش یکبار استفراغ زد وفرداش اسهال داشت، دیگ خوب شد و علایمی نداشت اما یک هفتع لب ب غذا نمیزنه، با هزار بدبختی بهش در روز یک تیکه موز میدیم از، صبح هیچی نمیخوره فقط اب میخوره، چیکار کنم؟
- شربت ستادین دی
با سلام. دخترم دوسالشه، اول تب کرد و بعد بیحال شد. بردم دکتر در عرض پنج دقیقه گلاب بروت خیلی زیاد بالا آورد. دکتر براش آمپول تجویز کرد و زد. بعد یکم بهتر شد. اوردمش خونه و براش شربت ستادین دی گرفتم. ولی روی جعبه نوشته بای زید ۶ سال توصیه نمیشود. آیا میتونم به مقدار کم بهش بدم؟ اگه آره لطفا بگید چه مقدار و هر چند ساعت بهش بدم. ممنون
- سلام.آسم
سلام.پسرم آسم داره و ریه اش عفونت کرده بهش آزیترومایسین میدم خیلی سرفه میکنه بخاطر آسم. میشه بهش سالبوتامول هم بدم. یا نه .
- معده درد
دخترم 11ساله است و چند روزه زیر شکم درد زیاد میگیره اما لحضه ای و خوب میشه. دوباره درد میگیره
- امپول دگزا
ایا امپول دگزا در کودکان باعث خواب آلودگی میشود؟
- سلام خسته نباشید پسرم زیرابروش وچشمش د رد میکنه بردمش اروژانس دوتا قطره بهش دادن ولی درد ساکت نشده اسم قطره باکتی ماید واون یکی دکسون ولی هیچ خوب نشده
- دوز مصرف سفیکسیم100
با سلام و خسته نباشید دوز مصرفی سفیکسیم 100 برای دختر 27 ماهه با وزن 15 کیلو چقدره؟
- افتادن كودك هشت ماهه
امروز كودكم از روى گهوارش افتاد يكم كه گريه كرد اروم شدوخنديدو چهاردست وپا رفت ولى احساس ميكنم جلوى سرش يكم باد كرده علتش چيست
- دل درد
سلام آقای دکتر دختر م ۷ سالشه و بیشتر اوقات میگه دلم درد میکنه و غذا نمیخوره آزمایش و سونوگرافی انجام داد مشکلی نداشته داخل ماشین هم تهوع داره...ولی موقع غذا فقط ۴ قاشق میخوره ومیگه دلم درد گرفت نمیدونم چکار کنم .وزنش کمه و سیستم ایمنی بدنش ضعیف شده
- عفونتگلو
سلامآقایدکترمندخترمزودرس8ماههبهدنیا امدهوقتیمتولدشدریههاشکاملنشدهبودیک هفتهبستریشدوالاندخترم8سالشازوقتی کهمتولدشدهبایکسرماخوردگیسادهریههاش عفونتمیکنهالانبازسرماخوردهسرفه میکنهاستفراغمیکنهچهداروییبدهمخوبه. باتشکر

