Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- نوشابه در چشم
سلام نوشابه رفته تو چشم پسرم به نظر شما دکتر لازمه؟
- کولیک
با سلام بخشید آیا شربت گریپ میکسچر ایرانی برای نوزاد ۴ ماهه عوارض داره؟ نوزاد واقعا خیلی گریه میکنه
- آب دهان نوزداد
سلام پسر ۵۳ روزه دارم پنج روزه شکمش کار نکرده طبق گفته شما روغن زیتون زدم به شکمش و ماساژ دادم بازم کار نکرده و الان چهار روزه اب دهانش همش میریزه چند روز پیش شکمش سه روز کار نکرده بود شیاف گلیسیرین براش گذاشتم کار کرد
- سفالکسین
با سلام نوزاد من ۲ ماه و ۲۰ روزشه،گوشش درد میکرد براش شربت سفالکسین هر ۸ ساعت ۲.۵ سی سی گرفتن،تا چند روز باید بهش شربت بدم؟؟؟
- شیر نخوردن نوزاد
سلام نوزاد دوماهم بعضی وقتا دیر ب دیرشیر میخوره حتی شبا شده تا ۴ساعتم بیدارنمیشه واس شیر خودمم ک بیدارش میکنم چندتا مک بیشتر نمیخوره وزنشم بهداشت میگه خوبه بعضی وقتا گلوش انگار خلط داره مثل حالت رفلاکس شیر تا گلوش بالا میاد ولی بالا نمیاره موقع سکسکه یا بادگلو. ممکنه بخاطر این باشه ک دوس نداره شیر بخوره؟
- پسرم ابریزش بینی وسرفه داره ۷ماهشه
سلام پسرم ۷ماهشه ابریزش بینی داره چکارکنم چه دارویی بدم بخوره گاهی هم سرفه میکنه
- جوش آبکی
پماد کالاندولا بزنم اون جوش آبکی که قبلا رودستش پیدا شد پماد هیدروکورتیزون۱درصد زدم حوب شد تو این سه روز چیکار کنم بهتر شه که اگه بهتر نشد ببرمش دکتر کف پاش رو باصابون بشورم
- سرماخوردگی کودک
سلام وقت بخیر،پسرم سه ماهشه تازه سرماخوردگیش خوب شده بود الان بنظرم دوباره داره سرمامیخوزه بینیش صدا میده و داره کیپ میشه عطسه میکنه هردفعه هم سرما خورده به ریه اش میزنه میگن بستری بشه خسته شدم میخام الان تازوده سرفه نمیکنه درمانش کنم قطره پلارژین دارم با پاراکلید بنظرشما جی بهش بدم دارو؟؟
- شربت
سلام اقای دکتر خسته نباشید دخترم سه ماهشه دیروز بردم دکتر گفت نفخ شدید داره خیلی اذیت میکنه گریه میکنع شربت کولیتیک داده اما دخترم نیخوره بنظرتون چی بدم خوب بشه نبات داغ بدم چطوره
- مدفوع نکردن نوزاد
سلام آقای دکتر نوزادم ۴۰ روزه هست و دیر به دیر مدفوع میکنه دو سه روز یکبار مدفوع میکنه میشه راهنمایی کنین ممنون؟
- رفلاکس
سلام آقای دکتر نوزاد ۳ماه و ۲۰ روز با وزن ۶کیلو رفلاکس داره و حدودا دوماه ک اس امپرازول ده میدم ولی همچنان بالامیاره میخاستم نظرشنارو بدونم آقای دکتر
- علت هق هق کردن بیصدای نوزاد ۸ ماهه
سلام دخترم ۸ ماهشه قدو وزنش نرماله...اما تا الان دوباره که نیمه شب متوجه میشم تویه خواب داره بیصدا هق هق میزنه اما هر چی صداش میزنم بغلش میکنم بیدار نمیشه انگار تو یه خواب عمیقه و داره یه چیز ترسناک رو می بینه دیدن این صحنه و عدم بیدار شدن نوزادم برای خودم سخته و شرو میکنم به ضربه زدن به کف پاش که دردش بیاد بیدار بشه ...و حتی اینجوری هم طول میکشه تا بیدار شه ...مشکل کجاست ؟ و واکنش صحیح به این صحنه چیه ؟ احساس میکنم اگه کمکش نکنم بیدار بشه یه اتفاقی براش می افته خواهش میکنم کمکم کنید
- عفونت ريه
سلام دكتر من ي پسر سه ماه ونيمه دارم الان ٤روزه بستري هست بيمارستان گفتن عفونت ريه داره توي ازمايش اولش پلاكتش هم بالا بود رفته رو روي ٨٠٩هزارالان اما esr ش اول ١٧بود بعد از دو روز شد ١٥الان بعد از ٤ووز باز شده ٢٠و پلاكتش هم شده ٨٧٩ توروخدا بگيد چطور بجاي خوب شدن بدتر شده
- خس خس سینه و خلط گلو
سلام ببخشید دخترم چهار ماهشه سینه خرخر میکنه به نظر شما چه چیزی براش خوبع
- استفراق زرد رنگ
سلام پسرپنج ماهه ای با وزن ۸ و نیم کیلو دارم که آلرزی و ریفلاکس دارد امروز مقداری مایع زرد رنگ بالا آوردن چی میتونه باعث بشه؟
- با سلام دخترم ۲۰ روزشه و الان سرفه و گلوش چرک کرده و اینو از پسرم گرفته دکتر بردیم هیچی نداد لطفا شما پیشنهادی دارین کمک کنین
- دل درد شدید نوزاد
سلام وقتتون بخیر باشه نوزادم یک ماهو نیمه هست به شدت شبها زور میزنه و قرمز میشه و به خودش میپیچه هنگام دفع گاز از پایین جیغ میزنه.هم شیر مادر میخوره هم شیر خشک ببلاک شبها بیداره از درد چه کاری انجام بدم کمک کنید لطفا
- قطره پدی لاکت
ببخشید پدی لاکت میتونه باعث افزایش انزیم های کبدی بشه؟
- پوست
سلاام پوست پسر ۴ ماهم یکم کنار نافش سفیدتر از بقیه بدنشه . پسرم الرژی به پروتیین گاوی داره یکم که دون دون قرمز میزنه پماد مگاکورت میزنم ممکته از پماد باشه یا مادرزادیه؟؟
- واكسن ٤ماهگي
باسلام.دخترم امروز ٤ماهگي رو پُر كرد.به دليل مرخصي ندادن از محل كار نميتونم واكسن دخترمو تزريق كنم.آيا امكان دارد ٦روز ديگر واكسن بزنم؟چون دخترم سرماخورده و خس خس سينه و خلط گلو هم داره.زدن واكسن ٤ماهگي بعد از ٦روز موردي نداره؟خيلي نگرانم

