Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- مولتی ویتامین
سلام آقای دکتر پسرم ۱۸ ماهشه و حدود ده روزی میشه که به هیچ وجه مولتی ویتامین نمیخوره. تو شیرش هم ریختم دیگه اونشیر رو هم نخورد. چند مدل گرفتم اصلا نمیخوره. همه اش رو تف میکنه. فقط آهن میخوره لیپوزوفر چیکار کنم؟ چیز دیگه ای نیست بهش بدم؟
- کرونا
سلام پسرم ۲۱ ماهشه. امروز سه بار شکمش کار کرد ولی با حجم کم و زیاد هم روان نبود از یک ساعت پیش تب کرده و باز شکمش کار کرد. مدفوعش مخاطی و سبز رنگه ممکنه کرونا باشه؟ در ضمن هیچ کدوم از اعضای خانواده تا الان کرونا نداشتیم
- خارش
سلام ، یه پسر ۷ ماه نیم دارم که دستگاه تناسلی شو خارش میزنه غدای تند بهش ندادم ولی به سوپش زرچوبه و کمی پیاز میزنم میتونه بخاطر این باشه ؟ چیکار کنم آقای دکتر ؟ ممنون
- امپول پنی سیلین۶۳۳در شیردهی
- مدفوع چرب وبدبو
سلام پسرم۲سالش کامل شده مدتی یبوست داره باشربت لاکتوزکارمیکنه امامدفوع چرب وبدبو هست ممنون میشم بگید راه درمان؟؟
- مصرف آزیترومایسین در شیردهی
آیا قرص آزیترومایسین در دوران شیردهی منع مصرف داره؟
- سلام شربت سفیکسیم 100 برای نوزاد 6ماهه روش مصرف بگوی ممنون میشم
سلام آقای دکتر شربت سفیکسیم 100برای نوزاد 6ماهه روش مصرف بگوی ممنون میشم
- کار نکردن شکم نوزاد چهار ماهه
سلام و خسته نباشید خدمت شما من نوزاد چهار ماهه دارم الان نزدیک دو ماهه که شکمش تقریبا دو هفته یکبار کار میکنه قبلا دکتر بردمش گفت طبیعیه ولی چندتا مطلب هست که خدمتتون عرض میکنم ممنون میشم کمکم کنید اول بگم که از شیر مادر تغذیه میکنه ولی بعضی وقتا سینه رو نمیگیره با اینکه گشنشه و مجبورا بهش شیر خشک میدیم توی روز دائم بیقراره و کف پاهاش رو خیلی بهم میماله و اینکه با اینکه خوابش میاد همش زور میزنه و سخت میخابه و بعد از ده دیقه از خواب بیدار میشه و گریه میکنه منون میشم کمکم کنید
- شربت اشتها راسیپ
سلام خسته نباشید آقای دکتر پسرم از ۴ماهگی کل شیر خشک نخورد قبلا خیلی عالی میخورد بعد موقع خواب میدادم و بعد هم کلا دیگه نخورد تو خواب میدادم متوجه میشد و نمیخورد دکتر بردم شربت زینک داد تاثیری نداشت تا الان که ۶ماهش شده خودم سرخود از داروخانه شربت راسیپ خریدم هر شب یه سیاسی میدم خیلی اشتهارش خوب شده هم شیر میخوره هم غذا کمکی به نظر شما ضرر نداره؟ این شربت عصبی و پیش فعال و شرور تر میکنه بچه رو ؟
- امیکرون
سلام از دوشنبه خودم علایم سرماخوردگی و بدن درد داشتم.علی رغم ماسک و رعایت پسر دو سال و نیمم با وزن ۱۳ کیلو از صبح امروز تب ۳۷.۶ کرد پاشویه کردم قطع شد.بیحال و بی اشتها هم هست داروی خاصی باید مصرف کنه؟
- بازی بچه با جوجه
سلام دکتر دخترم تازه یکسالش شده درواقع یکسالو ده روزشه میشه از این جوجه ماشینیا خرید بازی کنه جوجه رو خیلی دوست داره شنیدم میگن حساسیت میاره یا مریض میشه درسته این؟
- مسواک زدن
سلام اقای دکتر وقت شمابخیر بچه یکسالو ۳ماه دارم میتونم براش ازخمیردندان بچه استفاده کنم؟چون غذاهمش لای دندونس گیرمیکنه
- برفك روي لب
سلام آقاي دكتر خسته نباشيد دخترم ٦ ماهشه روي لبش يعني يكم داخلتر يكي دوتا هاله سفيدي كم رنگ هستش آيا اين برفكه شير خودم رو هم ميخوره
- مالیدن بینی
پسرم ۲۲ ماهه است مدتی است که مدتم بینی خود را می مالد
- واکسیناسیون
با عرض سلام و وقت بخیر میخواستم بدونم جهت کاهش درد و بیقراری واکسیناسیون چهارماهگی باید چیکار کنیم با تشکر
- استامینفون
سلام خسته نباشید نوزادم چهار ماهشه میشه کنار شربت زینک از قطره استامینفون که برای واکسن که تبش بالا نره استفاده کنم ممنون
- سوراخ کردن گوش
سلام آقای دکتر ببخشید بهترین زمان برای سوراخ کردن گوش چه ماهیه؟ ممنون
- انگل
چراباوجودخوراندن شربت انگل بازم هم درمدفوع دختر۸ساله ام کرمک های سفید نخ مانند وجوددارد
- اسهال واستفراغ کودک ۱۶ماه
سلام..آقای دکتر پسرم ۱۶ماه داره..از دوشب پیش یه خورده تب کرد به همراه اسهال و استفراغ. استامینفون دادم تبش خوب شد ولی هنوز تهوع و اسهال داره..خیلی هم به اشتها شده چیکار باید بکنم.
- غذا
سلام وقتتون بخیر برای بچه نهماهه میشه دوقطره روغن زیتون بریزم تو غذاش چون یبوست داره دوره نافشو که چرب میکنم همون روز خوبه باز دوباره یبوست میگیره

