Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- دور سر
دکتر دخترم با دور سر 34به دنیااومد الان 4ماهه س 40/5هستش طبیعی هستش ؟
- یبوست نوزاد
پسرم ۴ماه و چند روز داره از تقریبا دوماهگی تا الان هفته ایی یا ده روزی یکبار مدفوع میکنه.مدفوع نرم ولی به شدت غلیظ و چسبناکه ب زور پاک میشه..کنار شیر خودم دو الی سه بار شیرخشک کمکی میخوره.چه راه حلی هست؟
- تب.شیرخشک
- شربت اشتهاآور
سلام دکتر شربت زینک سولفات مگه اشتها آور نیست؟ میشه یک شربت اشتها آور بی ضرر معرفی کنید من شربت ویتان مولتی مویتامین آلمانی بهش میدم ولی تاثیر نداره تو اشتهاش
- سکسکه
باسلام وخسته نباشید ببخشید آقای دکتر پسر ۳ماه ونیمه ریفلاکس داره واز دیروز سکسه اش هم زیاد شده واسه کاهش دفعات سکسکه اش چه کار باید کرد؟دارویی هستش؟روزی ۶،۷بار وهربار سکسکه اش ۲۰تا ۳۰دقیقه طول میکشه.خودشم خیلی اذیت میشه.
- زور زدن نوزاد و مدفوع نكردن در چند روز
سلام
زور زدن نوزاد و مدفوع نكردن در چند روز. كودك ٣٤ روزه ميباشد.
با تشکر
- نوزاد
سلام من پسر نه ماهه دارم فكر ميكنم يه تاس اندازه يه نوخود قورت زاده ميخواستم ببينم دفع ميشه؟ بايد چيكار كنم البته مطمئن نيستم اگه خورده باشه علائمي داره؟
- شربت
سلام آقای دکتر؛ شربت زینک سولفات که پنج ماه پیش خریدم و دربش باز شده و در هوای معتدل خانه بوده آیا فاسد شده یا خیر ؟ و برای دختر ۷ ماهه چه مقدار باید بهش بدم ؟ متشکرم
- اسهال و استفراغ ۹ ماهه
سلام پسرم تقریبا ۹ ماهشه از ۶ ماهگی خوب وزن نگرفته و یک هفته اس اسهال و استفراغ داره و میلی به خوردن غذا نداره فقط شیر خودم رو میخوره
- سیر نشدن نوزادان با شیر مادر
سلام وقتتون بخیر دخترم سه ماه و 20روزشه شیر خودمو بهش میدم ولی سیر نمیشه باید چیکار کنم خیلی اذیتم همش گریه میکنه و اینکه حساسیت به باقالی داره لطفا راهنماییم کنین
- نوزاد
سلام . اقای دکتر نوزاد یک ماهه رو چن بار در هفته باید حمام کرد؟
- توان
سلام ودرود آقای دکتر کودک هشت ماه ویک روزه من 36 هفته دنبااومدالا سینه خیز میره وبه حالت ورزش شکم میمونه دد وننه ادامیکنه بااسباب بازی بازی میکنه اما در نشستن ضعیفه وفقط جند ثانیه بدون کمک میشینه واین مسله من نگران کرده آیااینکه بدون حمابت خیلی زود پشت میره نگران کننده است
- نوزاد ۹ ماه دختر
آقای دکتر دخترم رو ۵ رو پیش بردم دکتر ۹ ماهشه دکتر آزیترو مایسین با پلارژین و پودر سینکاست داده با آمپول کورتون گفت دوباره بیار معاینه اگه بهتر نشد ۲و۳از آمپولشو بزنه الان دکترش نیست از صبح هم هست سرفه میکنه از دیروز شیر کمتر میخوره چیکار کنم توروخدا جواب بدید
- شیاف گلیسرین
سلام خسته نباشید دخترم ۴ ماه و ۲۱ روزشه ۲۰ روزه شکمش کار نکرده شیاف گلیسرین ۱ گرمی گرفتم براش کل شیاف رو استفاده کنم یا کمی ازش ببرم؟؟ ممنون
- سرماخوردگی
سلام خسته نباشید دخترم هفت ماهشه دوروزه سرما خورده به دکتر خودش دسترسی ندارم آبریزش بینی و سرفه داره باتوجه به اینکه دوماه پیش سرما خورد با همین علائم دکتر براش سفکسیم ۱۰۰ پلارژین وقطره بتامتازون داد دوباره همونا رو تهیه کنم ؟؟ مقدار مصرفشون چقدر باشه؟
- نوزادم خوب شیر نمیخوره و مدفوع نمیکنه
سلام آقای دکتر خسته نباشید من فرزند دوقلو دارم قل اول موقع به دنیااومدن وزنش دو کیلو سیصد بود قل دوم دوکیلو و پونصد تا ۴ماهگی خیلی بودن تازه وزنگیرشون کردم وزنشون ثابت مونده ترو خدا راهنماییم کنید خیلی نگرانم
- خوردن کرم کاندولا
وقتتون بخیر دخترم یک سالشه یکم کرم کاندولا خورد من دهنش شستم شیرم بهش دادم ولی فکر کنم یکم خورد استرس دارم الان چیکار کنم
- سلام اقای دکتردخترمن 6ماهشه شیرخشک اپتامیل پپتی میخوره شیرش تلخه ایامیشه نبات بندازم توشیرش ضرری نداره
- گاز گرفتگی
سلام اقای دکتر خدا ازتون راضی باشد ممنون میشم جواب سوال مرا هر چه سریعتر جواب دهید من یه دختر دارم الان ۱۳ ماهشه توی ۵ ماهگیش ما دچار گاز گرفتگی شدیم توسط دود بخاری ما نشسته بودیم گه یهو دخترم یه جیغ خیلی بلند کشیدهر کاری کردم آرام نشد باباش گفت اول بیدارش کن ببین چی شده ولی هرچه سعی کردم بیدار نشد من که دیگه طاقت دخترمو نداشتم دادم به باباش و سرم گیج رفت دیدم دخترم کبود شده سیاهی چشماش رفته بالا ولی دست و پاش نلرزیدانگار داشت میمرد سرش تو بغل باباش افتاده بود بعد باباش از طریق دهان بهش اکسیژن رساند و ماهم یه ماسک نوزادی اکسیژن دار داشتیم زدیم به دخترمون کمی هوش امد و شیر خورد ولی استفراخ نکرد از اون موقغ همش فکرم اینه ایا دخترم تشنج کرد یا داشت میمرد اگه تشنج کرده همیشه تشنج میکند
- سلام شربت پدی کولد واسه نوزاد سه ماهه ضرر دارد؟

