Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- رفلاکس پنهان
سلام دختر ۹ ماهه من شبها خواب آرومی نداره و مرتب تکون می خوره و بیقراری می کنه و توی ماشین هم گریه و بیقراری شدید داره خودم حس می کنم رفلاکس پنهان داره دکنر داروی لانزو تجویز کردند ولی تاثیری نداشت ممنون از راهنماییتون
- خوردن کاغذ روزنامه توسط نوزاد 6ماهه
سلام آقای دوکتور پسر 6 ماهه من یه توته از روزنامه رو خورده آیا برایش خطر دارد لطفا کمک کنید
- شیر خشک
سلام خسته نباشید من بچم دو ماهه است تازه واکسن دو ماهگی خورده وزنش ۶ و ۱۰۰ است وزن تولدش ۳ و ۳۰۰ بود مارک شیر خشک ببلاک ۱ هست میخواستم بدونم شیر خشک خوبیه؟ یا اپتامیل یا مارک های دیگه بدم ؟ بعد در روز چند سی سی باید بخوره؟
- زردی نوزادی
سلام . بیلی روبین نوزاد ۴ روزه با وزن تولد ۲۸۰۰ و سن بارداری ۳۸/۱ اگر ۱۰/۶ باشد نباز به درمان فتوشاپی دارد ؟
- رفتن مو درچشم نوزاد
نوزاد من شش ماهش هست همیشه داخل چشمش مو هست . موهای خودش میرن داحل چشمش . میخواستم بدونم خطرماک نیست به چشمش آسیب نمی زنه؟ میشه راهنمایی کنید چگونه مو رو از چشمش در بیارم؟
- شیر
سلام بچه ای یه ساله دارم میشه بش شیر پاستریزه کم چرب بش بدم چون از شیر خودم سیر نمیشه ونمی خوابه
- مدفوع نکردن نوزاد ۴ ماهه
- شیرخشک
بچه من 11ماهشه اول بهش شیرسرخودبهش دادیم گریه میکرد شکمش رد بردیمش دکتر ازش ازمایش گرفت گفت تومدفوعش خون دیده شده گفت به شیرگاوالرژی داره بعد گفت اپتامیل پپتی تایک سالگی بهش بدین بعدا شش ماه به دلیل نداشتن پپتی 1بهش2دادیم اشکالی نداره بعدم الان که11ماهشه پپتی هردو نداشتن بهش جونیورمیدیم الان جونیورهم تموم شده چه شیری باید بهش بدم یکباراپتامیل خالی بهش دادم اشکالی نداره
- علت چرک دادن چشم نوزاد
علت عفونت چیست
- نوزادم چهارماهشه شربت سفیکسیم رو باید تا چندروزبدم
سلام. اقای دکتر شربت سفیکسیم رو باید تا چندروزبه نوزاد چهارماهه بدم؟سرماخورده سینش خس خس میکنه خلط داره
- خراب شیر خوردن
- سرفه وبی اشتهایی نوزاد بیست روزه
با سلام وقت بخیر دختر بیست ودو روزه ای دارم که از دیشب وامروز سرفه میکند وامروز اصلا بهانه گرسنگی وخوردن شیر مثل هروز را ندارد موقعی هم که بیدارش میکنم بی قرار میکند متوجه دردش نمیشم
- زردی نوزاد
سلام.دخترم در اول فروردین به دنیا اومد به روش سزارین چون بچه قبلی هم سزارین بود.در بیمارستان مشکلی نداشت ولی از چهار روزگی زرد شد زردی دخترم در ۵ روزگی با دستگاه از روی پیشانیش گرفتن ۱۲٫۵ بود که دکتر گفتن خوبه و نیاز به دارو نداره بعد مجدد ۹روزگی گرفتیم به همین روش۱۰٫۵ بود بعد در ۱۸ روزگی رفتیم متخصص که هنوز زردی داشت و دکتر آزمایش وریدی نوشتن که گرفتیم که توتال بیلی روبینش ۱۱٫۲ و دایرکتش ۰٫۴ بود و توتال تیروکسین ۱۰٫۴ و tsh 5.90 و free t4 هم ۱٫۷۸ بود الان هم که سی روزه هست زردی داره که یک دکتر براش یک چهارم قرص فنوباربیتال نوشته که مصرف کنه اما از عوارض قرص میترسیم .ممنون میشم که راهنمایی کنید که بدهیم بهش یا نه
- تب
دخترم 9 ماهش تب شدید داره نه قطره آستامینوفن نه شیاف تبش پایین نمیاره شیرخشکی دوروز شیر نمی خوره غذا اب نمی خوره فقط گریه میکنه می لرزه خواب نداره پنج دقیقه یه بار خوابش می بره گریه میکنه بیدار میشه بردمش دکتر میگه سرما خورده گلوش عفونت داره هرچی گفتم ازمایش ادرار بنویسید عفونت شاید داشته باشه گفتن گلوش چرک کرده
- سرماخوردگی نوزاد
نوزاد۲۵روزه دارم که روزاول عطسه های شدیدمیکردتاالان که آبریزش بینی هم داره جدیداچیکارکنم سرماخوردگیش بهتربشه
- قطره اهن
سلام اقای دکتر من ۳روز پیش دخترمو اوردم پیشتون ۳ماهو ۱۱ روزشه که وزنش موقع تولد ۲۵۰۰ بود والان ۵۴۰۰ گفتین کمه وزنش ،شیرخشکم کمکی میدم ولی یادم رفت بهتون بگم که قطره اهن باید بدم یانه؟؟بعد واسه اینکه وزن بگیره باید چیکارکنم ممنون ازپاسخگویتون
- سرما خوردگی نوزاد۵ماه ۷.۵گیلو
- تغذیه
سلام خسته نباشید پسر من ۷ماهش تموم شده هم شیر خودمو میخورد هم شیرخشک سیمیلاک کامفورت بخاطر کولیکی ک داشت از ۶ماهگی غذای کمکی شروع کردم شیر خودمم میخوره ولی شیر خشکشم دوس داره جدیدا سیمیلاک کامفورت ۲ دیگه گیرم نمیاد ببلاک کامفورت تلخ دوس نداره گریه میکنه اشکالی داره اپتامیل بهش بدم یا شیر دیگه ای پیشنهاد میکنید قبل اینکه دکتر سیمیلاک براش تجویز کنه اپتامیل پرونوترا میخورد
- کاهش وزن نوزاد 5 ماه
با سلام ، آقای دکتر کودک 5 ماه طی 10 روز 800 گرم وزن کرده است و آزمایش خون و ادرار آن در ضمیمه می باشد آقای دکتر چیکار کنم ؟
- اسید معده،وشیر نخوردن نوزاد
سلام،دخترم سه ماه و نیمه.وزن تولدش سه کیلو نیم بود،الان شیش کیلو است.فقط شیر خودم را میخوره،از یک ماهگی از شیر خوردن تو بیداری امتناع میکنه،و فقط وقتی که خوابه شیر میخوره،و استفراغم زیاد میکرد،بردمش دکتور گفت ریفلاکس داره،رانیتدین داد که خوب نشد،بعد امپرازول داد اونم خوب نشد،الان یک ماهه که سه وعده و هر وعده یک سیسی و نیم از شربت زانتاک بهش میدم،استفراغش نمانده ولی شیر نمیخوره دارم دیوانه میشم،سوالم اینه ایا تا چند وقت دیگه همین تور بی اشتها میمونه؟زمنا وزنگیریشم خوب نیست تو این چند ماه..

