Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- دوز شربت فارمنتین ۶۴۳ در هر ۱۲ ساعت
سلام پسرم ۸ سالش هست و ۲۶ کیلو وزن دارد دیروز دکتر دوتا شربت فارمنتین تجویز کرد هر ۸ ساعت ۸ سی سی اما با توجه به زمانش من نمیتوانم سر ساعت به پسرم شربت بدهم میخواستم بدونم میشود هر ۱۲ ساعت بهش شربت بدم و چند سی سی با تشکر از شما
- خوابب
سلام خسته نباشید . دختر من ۲۳ ماهش هس هنوزم سر خوابیدن اذیت میکنه یهو توی خواب یهو گریه میکنه یا هی وول میخوره مخصوصا اگ زودتر بخوابه درست میشه؟ دلیلش چیه با چی مستونم خوابش و درس کنم یا اصلا چاره ای نداره
- سرما
درود، پسرم ۴ سالش تموم شده از صبح آبریزش بینی داره و بینی اش کیپ شده انگار گرفتگی بینی داره چه شربتی بهش بدم آقای دکتر وزنش ۱۵ کیلو هست ممنون.
- آلرژی و کهیر
سلام چیکار کنیم نوزاد به آلرژی مبتلا نشه بچه اولم آلرژی داره نمیدونم به چی . فقط دارم بهش دارو میدم کهیر میزنه برای نوزاد بفرمایید چیکار کنم که آلرژی نگیره
- تغذیه کودک
سلام دکتر خسته نباشید پسرم ده ماه شده میشه پودر سنجد یا همون سویق سنجد رو براش تو فرنی بریزم بخوره؟ متشکرم
- دل درد کودکان
دختر پنج ساله من موقعی که توی ماشین میشینه موقع مسافرت دل درد شدید میگیره ،میخوام دلیلش رو بدونم ،ممنون
- اسید معده
با سلام خدمت آقای دکتر، دختر ۸ ساله من هرهفته یکی دو بار میگوید اسید معده دارم عرق نعنا میدادم خوب میشد اما دیشب میگفت گلودرد دارد و مری اش میسوزد وزنش ۴۰کیلو است لطفا بفرمائید چه دارویی و چه مقدار لازم دارد؟
- دارو
پسر من ۸ ساله هست شربت آموکسی کلاو بهش دادن میخوره بالا میاره.حالا به جاش داروخانه سفکسیم داده.آیا خوبه بهش بدم ؟؟؟پسرم ۳۴ کیلو هست ، چقدر و هر جند ساعت باید بخوره
- مصرف کتوتیفن ودیفن
سلامدخترم 7 سالشه میخاستم آبریزش داره و کم و بیش سرفه بهش کتوتیفن و کلداکس همزمان دادم الان خوندم نگران شدم حقیقت داره ک باهم مصرفش خطر داره؟؟چن ساعت باید بین دیفن و کتوتیفن فاصله داشته باشه
- استفراغ
سلام اقایه دکتر دخترم سرماخورده بردمش دکتر ولی الان چندروزه بالا میاره هرروز یکبار خلط هم داره چه شربتی بدم که ضداستفراغ باشه شهرستانم دسترسی به مطبتونو ندارم یه شربت چرک خشک کن هم بهم معرفی کنید حالا یا آزیرامایسن ژا هرچی که شمابگید ممنون
- حرف زدن کودک
سلام پسرم یکسال و هشت ماهش ولی کلمه های خیلی کمی میگه .ولی باهوشه همه چیز متوجه میشه .ما با کسی ارتباط نداریم و باهاش کم صحبت میکنیم ایا این مسایل تاثیر داره یا باید نگران باشم
- مریضی کودک یه ساله
سلام پسر یک ساله ام سرفه خلط دار میزنه دکتر نبردم بهش سفکسیم ۱۲۵ میدم یه سی سی خواستم ببینم مشکل نداره
- تقویت
سلام آقای دکتر پسرم ۱۸ماهشه.خیلی بدغذاس..هیچی نمیخوره درست ..بادعوابهش میدم و گاهی با قطره چکان ۵میل میدم بهش..فقط سوپ و آبگوشت وشیربرنج بعضی وقتا تخم مرغ آب پز خوب میخوره..اگه هرروز از همینا بدم بهش اشکالی نداره ؟میترسم ویتامیناش ب بدنش نرسن
- داروی ایبو پروفن
سلام وقت بخیر توصیه میشه داروی ایبو پروفن رو با معده پر به کودک بدیم اگه زمانش رسیده باشه درتب بالا که مقاوم به استامینوفن توی نصف شب که کودک غذا نمیخوره و معده خالی باشه چگونه مصرف کنیم ؟
- واکسن ۱۸ ماهگی
پسرم من باید واکسن ۱۸ ماهگی بزنن، وقتی واکسن یک سالگی رو زد، دقیقا ده روز بعد تب شدیدی کرد که به هیچ وجه پایین نمیومد سه روز سعی به کنترل تب کردم و چون قطع نشد به پزشک اطفال مراجعه کردم که ایشون گفتن بچه آلرژی غذایی داشته و مزمن شده و به ریش زده، اخه پسرم روی لپاش قرمز و بدنش هم حالت اصطلاحا همکارای اطفال میگن پوست مرغی. معاینات هم خرخر سینشو نشون داد ، حالا واکسن ۱۸ ماهگیشو به همین علت نزدن و نامه از پزشک خواستن ، حالا من شدیدا میترسم اگر بزنه با توجه به اینکه واکسن سختیه حال پسرم بد بشه
- کرونا
من ۱۲ سالمه فاویسم دارم می تونم واکسن کرونا بزنم ؟؟
- ریفلاکس
سلام کودک من یک سالش خس خس مکنه نفسش صدا دار است بی قرار و موقه خواب شبانه بینیش گیپ میشود بعد عذا است وزن نمگیرد
- خوردن قطره سدیم کلراید
سلام .خسته نباشید پسرم یه سال و نیم هست.رفتم قطره بینی براش بریزم سرش شل شد نصف قطره بینی سدیم کلراید ریخت تو دهنش کار خاصی باید انجام بدم؟ممنون
- مدت زمان مصرف شربت زینک سولفات
سلام وقتتون بخیر شربت زینک سولفات اگر به صورت دائمی مصرف بشه ایا عوارضی دارد ؟
- بیماری کوددک
با سلام و خسته نباشید ببخشید آقای دکتر پسر من 1/5 ساله هست و ختنه نشده الان زیر پوست آلتش چرک جمع شده و نگار به شکل جوش در اومده چند ماه پیش هم یک بار این طوری شد متخصص کلیه و مجاری ادراری با فشار براش بیرون آورد ولی خیلی دردناک بود میخواستم ببینم به نظر شما باید چیکارش کنیم

