Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- مقدار و مدت زمان مصرف شربت سفیکسیم
سلام دکتر وقت بخیر پسر من یکسالشه روز اول یکم ابریزش بینی داشت بعد دوروز تب کرد دکتر بهش شربت سفیکسیم 100 داد با کوریزان الان 5روز داره مصرف میکنه روزی دوبار ولی بینی و گلوش چرک داره و فرقی نکرده الانم از بینیش چرک میاد باید داروشو ادامه بدم یا نه
- اسهال
باسلام بچه 2سالونیم دارم که چند روز اسهال شد بردم دکتر گفت ویروسه الان یکم شل شده از اسهال بیرون اومده اما دوروزه که داخل مدفوع لکه خون میبینم نگرانم کرده
- سرفه
سلام دکتر جان خداقوت ببخشیدپسرم سه سالشه الان چند روز هست صداش گرفته و وقتی سرفه میکنه انگار گلوش چرک داره ولی قفسه سینش هنگام تنفس صدا نمیده توی خواب خوب نفس میکشه ولی با صدا بهش پلارژین و سیتریزین دادم به نظرتون آزیترومایسین نیاز هست؟؟ متشکرم
- اسهال
سلام خسته نباشید پسرم ۱۱ ماهه داره چند روزه اسهال داره هنگام مدفوع کردن زور میزنه با اینکه یبوست نداره اسهال داره خطر داره
- زهرا حضرتی پور تب و اسهال
سلام و عرض ادب و خسته نباشید فراوان آقای دکتر دخترم ۵ سالشه دخترم از دیشب اسهال آبکی میکنه و تب داره تقریبا ۱۵ کیلو وزنشه چه دارویی براش خوبه جایی هستم شرایط دکتر بردن برام سخته چه دارویی وچقد بهش بدم چن ساعت ب چن ساعت ی دنیا ازتون ممنونم لطفا زود پاسخ بدین با تشکر
- شربت کتوتیفن با هیدروکسی زین با هم
سلام آقای دکتر دخترم ۶ سالشه برای کهیر که روی بدنش میزنه هفتهای یکبار ۵ سی سی هیدروکسی زین میخوره از دیشب روی بدنش خیلللی خیلللی کهیر زده یعنی دونه های ریز صورتی که وسط دونه ها یکم برجسته هست دکتر عمومی بردیم باش شربت کتوتیفن داد روزی سه بار یک قاشق مربا خوری سوالم اینه که آیا با وجود اینکه هفته ای یکبار داره شربت هیدروکسی زین میخوره آیا اگه کتوتیفن بهش بدم مشکلی پیش نمیاد ؟ و تا چند روز بهش بدم ؟تا سه روز یا تا تمام شدن شربت ؟
- کم بودن آهن و ویتامین دی
سلام ببخشید دخترم 2سال و4ماهشه بردمش چکاب.هموگلوبین12/7 آهن17 ویتامین دی19بود دکتر گفت یکم آهن و ویتامین دی کمه براش مولتی ویتامین و ویتامین دی نوشت.آیا خیلی کمه آهن و ویتامینش؟؟واینکه از دیروز که مولتی ویتامین و خورده ادرار زرده و بوی مولتی ویتامین میده طبیعیه؟؟ممنونم
- ابله مرغان
سلام. پسرم یک هفته پیش تب وعلائم سرماخوردگی داشت. بعدازان الان 4روزه مدام تب میکنه و دونه های قرمز باتاول آبکی زده بردم دکتر کوا موکسی کلاو. استامینوفن و پمادداد، 2روزه استفراغ زیاد میکنه لطفا راهنمایی کنیدممنون
- سینوزیت برونشیت بدون تب
سلام دخترم از مهر ماه دایم مخاط بینیش سبز و عفونی میشه سفیکسیم و آموکسی کلاو هم با تجویز پزشک دادم باز چند روز خوبه دوباره برمیگرده ، کوتریموکسازول میتونم بدهم ؟ من خودم هم در دوران مدرسه همینطور بودم و ارثی هست این موضوع ۲۳ کیلو و ۷ ساله هست
- سفکسیم و لبله
سلام خسته نباشید من ۳۲ سال و آبله دارم برای خشک شدنش لازمه سفکسیم ۴۰۰ مصرف کنم؟
- خس خس سینه
با سلام و خسته نباشید ببخشید دخترم۸ماه و نیم داره الان نزدیک یک ماه خس خس سینه داره ولی هیچ نشانه ای از سرما خوردگی نداره حتی روی بخاری ظرف آب هم میزارم اما خوب نمیشه. ممنون اگه لطف کنین علتشو بیان کنین.
- حالت تهوع واستفراغ
سلام. دختری دارم ۵سال ۹ ماه .صبح که از خواب پا میشه تا شب . چند بار چه قبل غذا یا بعد از حالت تهوع داره . بدون اینکه استفراغ کنه یعتی غذا رو بالا نمیاره. یکسره میگه حالت تهوع دارم. نهایتاً کمی آب بالا بیاره. تو شهر ایلام هستیم چند بار بردم دکتر . انواع آزمایش براش نوشتن. گفتن مشکلی نداره. بعضی اوقات هم میگه سرم درد میکنه . ممنون اگه راهنمایی
- سدما
سلام پسرم ۵ سالش هست سرما خورده شربت نوتادین و پلارژین میخوره از دیشب بینی اش کیپ شده برای بینی اش چی بگیرم آقای دکتر؟ زنده باشید
- درمورد تغذیه کودک
سلام خسته نباشی.من ی دختر 3سال و نیمه دارم وزنی که به دنیا آمد خوب بود 3 کیلو 200 بود اما از اون موقع به بعد خیلی کم وزن میگرفت نسبت به بچه های دیگه ریزتر بود اما وزن اضافه میکرد.ولی مدت خیلی زیادیه از 2سالگی تا الان غذا خوردنش خیلی بد شده الان 12 کیلو و 200 تا حالا کلی چکاب بردمش کلی دکتر خوب بردمش کلی داروهای زیادی مصرف کرده اما فایده نداره اصلا وزن نمیگیره مشکلش فقط کمی خونی خیلی کم داره و ویتامین دی بدنش کمه به نظرتون راه جدیدی هست که من امتحان نکرده باشم
- سلام وقت بخیر جناب دکتور پسر 7سالشه صورتش زرد شده و خیلی وقته غذا میخوره یدفه میاره بالا ولی صورتش زرد شده یک ماهی هست
سلام وقت بخیر جناب دکتور پسر 7ساله دارم غذا میخوره بالا میاره در هفته یکبار آنان یک ماه هست صورتش زرد شوده
- شربت تئوفیلین
پسرم ۶ سالشه و آنفولانزا گرفته و مدام سرفه می کنه طوریکه هرچی می خوره بالا میاره دکتر شربت تئوفیلین رو تجویز کرد ولی عوارضشو خوندم ترسیدم بدم به نظرتون بهش بدم ؟
- آیا برگشت تب بعد از ۶ روز از قطع تب طبیعی است در کودک ۶ ساله
- زردی
پسر۶ساله ام زردی شدیدکف پاو گاهادستاش میشه.گاهی اوقات رنگ صورتشم زردمیشه.میتونه مشکل خاصی داشته باشه؟
- درمورد پسر6ساله
سلام من پسرم6سالشه نگاه به گوشی یاتلوزیون میکنه میگه احساس میکنم بالام بالانشستم متوجه منظورش نمیشم میشع راهنمایی کنید
- چه شیر خشکی مناسب
سلام خسته نباشید دخترم از کوچکی تاحالا شیر اپتامین دادم الان ۲سال چندروزش شیر پاستوریزه دادم نخور شیر گاو نخور حالا شیر ببجونیور گرفتم خوبه بدم یا شیری که خوب باشه بگین بخرم بدمش غذا هم درست نمیخوره

