Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- کم وزنی
من دختر دو ساله دارم که اصلا خوب وزن نمگیره الان ۱۰کیلو بیشتر نیست خیلی لاغر هر چی بش میرسم در حد ۱۰۰یا ۲۰۰گرم آزمایش دادیم هیچ مشکلی ندارن و سالم میشه لطف کنید منو راهنمایی کنید ویک برنامه غذایی بهم بدید بچه یک مقدار وزن بگیره و اگر داروی برای وزن گرفتن بچه هست بهم معرفی کنید ممنون
- سرفه
اقای دکتر بردمش معاینه کرده گفت چیزیش نیست از دنداناشه گفت عفونتم نداره چرکم نکرده شاید حساسیت یه راهنمایی بکنید شرمنده ببخشد
- دوز ونحوه مصرف
کودک ۶ساله وزن۲۰ کیلو سفیکسیم ۱۰۰ چند سی سی استفاده کند
- مولتی ویتامین
سلام آقای دکتر. یه پسر ۴ سال دارم. وزنش ۱۴.۶۰۰ هست. وزنش مناسبه؟ یه شربت مولتی ویتامین معرفی میکنید که بهش بدم. کم اشتهاست. زیادم سرما میخوره
- دو روزه دخترم استفراغ و تب داره
سلام خسته نباشید دخترم ۲۱ ماهشه از دیروز ۴صبح استفراغ داره دیشب تبش زیاد شد دارو رو بالا میاورد بردیمش درمونگاه یه آمپول اندانسترون زدن شربت سفیکسیم ۱۰۰ هر۲۴ساعت ۴سی سی استامینوفن هر۸ساعت ۳ سی سی قطره متوکلوپرامید ۸ساعت ۱۰ قطره قطره پدی لاکت ۱۲ ساعت ۵قطره تجویز کردن تبش روی ۳۷ یا ۳۷ونیمه ولی استفراغش خوب نشده چیکار کنم؟ همون شامی که پریشب خورده بود تا الان دو روزه هیچی نخورده. با اینکه شربت اندانسترون دادم بازم تا یچیزی میدم قورتش نداده بالا میاره لازمه دوباره ببرم دکتر؟ یا داروهاشو بدم خوب میشه؟ دوز و ساعت داروهاش درسته؟ هیچی نخوره از گرسنگی طوریش نمیشه؟ برای تهوع شربت اندانسترون بهتره یا قطره متوکلوپرامید؟
- رشد مو
سلام، دخترم۲۲ماهشه رشد موهاش اصلا خوب نیست کوتاه وخیلی کم پشته.قد وزنش خوبه ۱۲ کیلو داره چه شربتی بدم که موهاش رشد کنه وپرپشت بشه
- فلوکستین
سلام آقای دکتر تو دوران شیردهی میشه فلوکستین مصرف کرد؟ممنون
- یبوست دختر دو سال و نيمه
در رابطه با یبوست دخترم دو سال و نيمش است و شکمش کار نمی کند. بردمش دکتر که گفت کم خون است و واسه شکمش پودر پيدرولاکس داد. تا مي خورد خوب بود ولي وقتي داروش تموم شد، باز هم شکمش کار نمیکنه. الان پنج روز که شکمش کار نکرده.
- دخترم هسته گوجه سبز را خورده چکارکنم
دخترم هسته گوجه سبز راخورده چکار کنم
- وعده غذایی
دخترم شش ماهو سیزده روز دارد فرینی و سرلاک اصلا نمیخورد میتوانم بیسکویت مادر بدهم
- کاهش وزن و اشتها
با سلام.پسر من ۱۰ ماهشه و به علت آلرژی به پروتئین گاوی شیرخشک رژیمی الکر مصرف میکنه.وزنش ۸ کیلو و بتازگی اشتهاش به غذا کم شده میخواستم بدونم شربت زینک کیندر واسش مناسبه یا از شربت ایرانی زینک سولفات استفاده کنم.
- استفاده از قرص سفکسیم ۲۰۰ برای کودک ۶ساله برای چرک گلوسینوزیت سرفه
سلام ببخشید سوالی دارم آیا کودک 6و7ساله می تاند برای عفونت کلو قرص سفکسیم 200یک بار در روز مصرف کند در صورت مشکل گوارشی چکار کند پیشایش ممنون
- وزن کودک 5سال ونیمه
سلام پسرم 5سال ونیم داره با وزن نزدیک 34 کیلو، وزن نرمال تو این سن چقدر باید باشه بالاتنه مخصوصا سینه هاش بزرگن به چه علت اینجور شده؟ میترسم دچار مشکل بشه لطفا راهنمایی کنید ممنون
- سلام پسر من یک سال سه ماهه است سرفه داره آموکسی سیلین 125 براش گرفتم در روز چند بار براش بدم و چقد بدم
- کودک ۲سالم کم وزن هست
سلام دخترم ۲سالشه ۱۲ کیلو هستش چون وزنش کمه میخوام شیرخشک بخرم آیا شیرخشک ببلاک بیجونیور خوبه اسهال نمیکنه اذیت نمیشه وزن تولدش ۴ کیلو بود
- لالی انتخابی
سلام وقت بخیر. پسر ۵ سال و نیمه دارم که الان حدود دو سال هست مهدکودک میره. خیلی وابسته هست و پیش کسی مثل خاله یا عمه هم تنها نمیمونه. فقط پیش من یا باباش یا مهد کودک. مهد کودک هم ۲ ماه باهاش رفتم نشستم یک ماه هم تو حیاط موندم تا کم کم عادت کرد. تو خونه هم خیلی به من میچسبه. تو خونه با من و باباش، خاله، عمه، بابابزرگ و مامان بزرگ راحت صحبت میکنه. یه دخترخاله هم من دارم که با اونم خیلی راحت صحبت میکنه و حتی عمه صداش میکنه. اما با وجود اینکه الان ۲ سال شده مهد کودک میره با خاله مهد کودکش صحبت نمیکنه و جواب سوال هم نمیده فقط با اشاره و تکون دادن سر جواب میده. با بعضی از بچه های مهد هم تو گوششون حرف میزنه که بچه های دیگه یا خاله مهد کودک نشنون. خودش دلیلش رو خجالت عنوان میکنه. مشکل دیگه ای نداره حتی تو رشد و گیرایی و ... . این همون لالی انتخابی هست؟ برای درمانش چکار کنم شما روانشناسی رو میشناسید که ببرم اونجا ؟
- سلام من به شدت معده ام درد میکنه پسرم ده ماهشه موردی نداره
- دخترم سه سالشه ۱۱ کیلو داره غذا نمیخوره خیلی لاغره
- خوردن شربت سفکسیم 100 به جای کپسول 200سفکسیم
سلام پسرم 5 سالش هست یک ماه پیش سرما خوردگی داشت بردمش دکتر، معاینه کرد گلوش چرکی بود بهش شربت آزیترومایسین داد بهش دادم چند روزی خوب بود ولی دوباره شروع به سرفه های خلط آور زده دوباره بردمش دکتر گفت ریه اش یه کم مشکل پیدا کرده بهش کپسول سفکسیم 200 داده 12 ساعتی بخوره ولی قادر به بلعیدن کپسول نیست میتونم شربت سفکسیم 100 بهش بدم همون 12 ساعتی دو برابر مطابق بر وزنش یا نه؟اگر میتونم بهش بدم تا چند روز؟ ممنون
- سرماخوردگی کودک ۷ ماهه
سلام بچه من زود به زودمریض میشه ،میشه کمکم کنید چه شربتی بدهم

