Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- دخترم تازه ۴ ماهش شده سرما خورده سطنش چرکیه سرفه زیاد میکنه چه شربتی بدم بهش
- ناف
باسلام خدمت آقای دکتر دختر۸ماه ای دارم دیروز داخل نافش کمی قرمز بود حالا داره بهم می چسبه مشکلی هست ممنون
- خوردن اشتباهی روغن بنفشه
سلام من اشتباهی روغن بنفشه به نوزاد 8 روزه ام دادم خورد خیلی نگرانم لطفا کمکم کنید چه اتفاقی میوفته؟
- شیر دهی
سلام دکتر خسته نباشید اوایل شیر دهی نوک سینم زخم میشد اذیت میشدم به حدی که از نوک سینه هام خون می اومد مجبور بودم به بچمم شیر بدم حتی فکر کنم بچم خون نوک سینم تو معدش میرفت الان استرس دارم میگم ضرری واسه بچم نداره؟ لطفا راهنمایی کنید ممنون
- بخور اکالیپتوس
سلام آقای دکتر. پسرم سه ماهشه و شیرمادر میخوره. من یکمی سرماخوردم و سینوسهام اذیتم میکنه. با توجه به اینکه شیر میدم میشه از بخور اکالیپتوس استفاده کنم؟ و اینکه اگه بوی بخور تو فضای خونه بپیچه برای نوزاد ضرر داره؟
- بلند کردن کمر
سلام آقای دکتر دخترم شیش ماه و ۲۱ روزشه دو سه روزه همش کمرش بلند میکنه و خم میکنه و بی قراره غذا نمیخوره روزی یک چهارم صبح نکسیوم شب یک چهارم بهش میدم علتش چیه ؟
- غذا نخوردن نوزاد هفت ماهه
سلام آقاي دكتر دخترم ٧ ماهشه دو روزه كه اصلا غذا نميخوره دهنش رو قفل ميكنه سرش رو تكون ميده كه نميخورم حتي تنوع غذايي هم داشته سه چهارتا غذا امتحان كردم نخورد و چهار وعده هر روز فقط در خواب شير ميخوره از همون دو ماهگي تو خواب ميخورد ، روزاي قبل با سرگرمي نصف پياله عذا ميخورد در ضمن از پايين نوك دندونش زده بيرون نكنه بخاطر دندونشه؟؟من از آخراي ٤ ماهگي بهش غذا ميدم الان هراز گاهي شيربرنج و كته مرغ با گوشت وسوپ سبزيجات درست ميكنم با ماهيچه
- طولانی شدن زردی نوزاد
با سلام و عرض ادب . نوزاد من در تاریخ ۲۴ تیر با وزن ۲۹۷۰ گرم بدنیا اومده و در همون چند روز اول زردی داشت تا عدد ۱۲ رفت و ما در منزل دستگاه گذاشتیم اومد پایین اما باز رفت بالا.... بعد دوباره دستگاه گذاشتیم اومد پایین و مجددا ۱۱ شد..... شیر مادر رو قطع کردیم و دو روز شیر خشک دادیم اومد پایین حدودای ۱۰ و الان با گذشت تقریبا ۲ ماه از بدنیا اومدن ، نوزاد ظاهری زرد داره .... تمام تست های کبدی و تیرویید و ادرار رو هم داده سالم هست .... اما هنوز هم ظاهرش کمی زرد هست ...... لطفا بفرمایید ایا جای نگرانی هست یا نه؟ .... چه زمانی زردیش خوب میشه کامل ...؟. ایا روش درمان سریع تری داره...؟...و یا سوال دیگه نوزاد ما کاملا سفید سفید بود در بدو تولد اما از وقتی واسه زردی رفت زیر دستگاه تیره شد .... ایا پوستش دوباره برمیگرده؟
- سونوگرافی
سلام دکتر برای نوزادم سونو هیپ دوطرفه موقع معاینه در بیمارستان نوشته اند درحالیکه با سر به دنیا امده و مشکلی در سونوگرافیهای بارداری نداشته ممکن است اشتباه شده باشه؟ چرا بنظرتون نوشتن؟میشه بگسد چیه و اگر مثبت باشه باید چکار کرد
- اسهال نوزاد
سلام نوزاد من حدودا ۳ روزه که اسهال شده دیروز تو اسهال خون دیدم چند روز پیش بهش تخم بلدرچین و سمنو داده بودم با فاصله دو روز از هم امکان داره الرژی داشته باشه تب یا سرفه هم نداره ممنون میشم جواب بدین
- یبوست نوزاد
سلام بچه من ده روز هست دو روزه شکمش کار نمیکنه میشه پودر پیدرولاکس میشه بهش،بدم زردی هم دارهه ممنون میشم
- اثرگزامتازون برلکه های بدن کودک نه ماهه
- راه درمان سرفه شدید
سلام اقای دکترنوزاد یکماهه ام سرفه شدید _گرفتگی بینی _خس خس سینه وخلط داره _داروی گیاهی بهش دادم اثرنکردچکارکنم
- کولیک
با سلام بخشید آیا شربت گریپ میکسچر ایرانی برای نوزاد ۴ ماهه عوارض داره؟ نوزاد واقعا خیلی گریه میکنه
- نافرمی سرنوزادوتورتیکولی
سلام دخترم دوماهو ۱۵روزشه،سمت چپ سرش خربزه ای وبالاس وسمت راست یکم کنج درآورده انگار ازجلو فرورفته باشه وبعد کنج داربشه وچندروزه متوجه شدم اصلا به سمت راست نمیچرخه منم که بیداره میزارمش مقاومت میکنه ،یعنی تورتیکولی راست داره،چطوردرمانش کنم؟
- حساسیت به شیرخشک
سلام وقت بخیردکترمن ازبدوتولددخترم تاالان که دوماه وده روزداره هم شیرخودمودادم هم شیرخشک آپتامیل الان سه باردرپوشکش دوسه تارگه خون دیدم وازاول تولدش خس خس سینه داره دستاشوخیلی میماله به صورتشودماغش وهنگام خوردن شیرخشکم بیشترخس خس میکنه میخاستم ببینم آیابه شیرخشک حساسیت داره
- سلام آبجی
آبجی من ۵ روز شد ۲ روز میشه شیر خشک نان میخوره صورتش جوش در آمد زردی هم نداشت الان دار چیکار کنم شیر عوض کنم یا نه لطفاً جواب بدید مامان بیمارستان من تابحال بچه بزرگ نکردم
- سرماخوردگی
پسرم سه ماه و ۴روزشه ازیکهفته پیش سرفه و یکم ابریزش بینی داشت دکتر شربت سیتریزین دادن ۳-۴روز دادم سرفه خوب شد ولی ابریزش بینی با خلط سبز از بینی میاد سرفه عم در روز سه چهار بار میکنه دکتر کفت حساسیته خوب میشه ولی از دیشب تب داره اولشرو۳۸:۵بود بعد قطره استامینوفن دادم اومد پایینتر هر۴ساعت قطره میدم بین ۳۶ونیم تا۳۷ونیم میره ولی داغه سرش و بیحاله انتی بیوتیک یاجیزی لازمه بدم؟
- کلیه
سلام آقای دکتر دختر ۵۰ روزه ای دارم از بدو تولد تمایل به شیر خوردن نداشت هر وقت سمت سینه می آید سرش را به عقب میبرد و گریه میکند و احساس میکنم رشد خوبی نداشته است با عرض معذرت دو تا سوال دارم یکی اینکه می توانم بهش شیر خشک بدهم و چه شیر خشکی به چه میزان؟ دومی اینکه ادرار زیادی دارد و احساس میکنم اداراش تند و بد بو است آیا این نشانه عفونت است چه باید بکنم خواهش راهنمایی بفرمایید
- نوزاد ۲ماهه انسداد مجاری چشم
سلام وقتتون بخیرپسرم دوماهشه از وقتی بدنیا اومد انسداد مجاری چشم داشت متخصص اطفال قطره باکتی ماید ۱۰داد و گف مالش بده تیغه ی بینی را دوروزه شروع کرده قی کردن وزرد رنگه بخاطر ماساژی هست ک دادم؟ قطره رو چجور مصرف کنم؟

