Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- رفلاکس
سلام وقت بخیر پسر43روزه دارم،صداش دوسه روزه گرفته ولی هیچ علائم سرماخوردگی ای نداره.خوابش چه روز وچه شب خوبه.اضافه وزن گرفته.شیرخودموفقط میدم بهش.مدفوعش چنددفعه سبز بوده.بعضی وقتاکمرشو موقع گریه میده بالا.یه وقتایی استفراغ جهشی ازبینی ودهان داره.درطول شبانه روز 15یا20باراستفراغ میکنه چه پنیری چه صاف. اروغشومیگیرم بازم بلافاصله یاپنیری یاصاف استفراغ میکنه. گاهی تک تک سرفه میکنه که بااخم هست. سرش داغه ازاول ولی بدنش دماش طبیعیه.مدام تو خواب دست و پاهاش میپره انگاربترسه. یه وقتایی عطسه هاش 5الی6دفعه پشت سرهمه لطفاراهنماییم کنید،ایارفلاکس داره؟
- ببلاک یا نان
سلام خدمت آقای دکتر.اگر شما بخواهید برا کودک یک سال دو ماه بین شیر خشک ببلاک بالای یک سال و نان پرو کدوم پیشنهاد میدین .تا الان شیر خشک رژیمی پپتی جونیور میخورد تست کردم حساسیت به لبنیات نداره دیگه وزن تولد 2650بوده تازه شده 9کیلو ممنون میشم راهنماییم کنید
- سرفه
شرمنده آقای دکتر که اینقدر مزاحم میشم دخترم از دیروز آبریزش بینی هم پیدا کرده سرفه هم هنوز میکنه فقط ازیترو بهش میدم با شربت پلارژین این آزیترو که امروز روز پنجم که میدم بهش پلارژینم از پنج شنبه شب دانش تا چند روز خوبه پلارژین بدنش ؟ اگه چه علاعم دیگه ای دیدم دوباره ببرمش دکتر؟ممنون ازتون ،🌷
- آبله مرغان
سلام من حدود یه هفته س دارم از پسر خواهرم که نوزاد نارس ۳۵هفته س نگهداری میکنم تازه دیروز متوجه شدم پسر ۱۲سالم آبله گرفته ،خودمم بچه بودم آبله گرفتم فقط میخوام بدونم امکان داره که من ناقل بوده باشم و بچه ی خواهرم آبله بگیره خیلی نگرانم اگه امکان داره بهم جواب بدین
- غذای کمکی
سلام آقای دکتر ببخشید به شیرخوار ی که ۷ماهو ۲۵روزه اس میشه موز داد؟؟؟؟
- شیر پاکتی در ۶ ماهگی
سلام خسته نباشید. به کودک پنج ماه تموم شیر پاکتی بدیم ضررداره؟اخه هرنوع شیر خشک دادیم بهش نساخت ولی از وقتی پاکتی دادیم دل دردش کم شده
- چسبیدگی الت تناسلی
باسلام اقای دکتر پسر من ۲۰روزگی ختنه شده الان دوماهس تا الان دقت نکرده بودم قسمت بالای الت تناسلیش جایی ک برش خورده به خط دور کلاهکش چسبیده ب طور کامل نیست فقط یه تیکش چسبیده خیلی نگران شدم ممکنه مشکلی داشته باشه دوباره ختنه بشه؟ ممنون از لطفتون
- بی اشتهایی
سلام پسره من ۲ سال و ۳ ماهشه همه نوع آزمایشی داده مشکلی نداره ولی خیلی بی اشتهاس الان هم بهش زینک سولفات می دم هم مولتی ویتامین کیندر ولی فایده نداره به نظرتون باید چیکار کنم دیگه کم آوردم وزنشم کمه ۱۱:۵ هست
- سرفه کودک
باسلام بچم1سال ونیمشه هم آبریزش بینی داره هم خیلی سرفه میکنه شربت نوریزمیشه بدمش
- خوردن گوجه
سلام اقای دکتر وقت شمابخیرپسرم۹ماهشو تموم کرد میتونم بهش املت بدم؟یازوده؟
- شیرخشک
سلام پسرم ۷ ماهشه شیرخشک اپتامیل ۲ میدم ولی به اسهال افتاده الان چه شیرخشکی جایگزین کنم
- سرفه
سلام وقتتون بخیر پسرم ۴سالشه 14کیلو وزنشه سرفه خلط دار و ابریزش بینی داره ک زرد رنگه .ازیترمایسین ۲۰۰گرفتم میشه راهنمایی کنین چند سی سی و هر چند ساعت بدم
- خلط با رگه خون در مدفوع نوزاد
سلام توی مدفوع نوزادم رگه خون دیدم نوزاد 3ماه ونیمم توی آزمایش مدفوع گلبول سفید رو نشون داده4تا6..ی دکتر بردم گفت عفونته کوتریموکسازول دادتا5روز دادم خورد ولی باز بعد ازچند روز رگه خون توی مدفوعش دیدم علتش چیه؟ی دکتر دیگه بردم میگه آلرژی داره چکارکنم
- کمبود ویتامین دی
با سلام و وقت بخیر، با پوزش از اینکه مجدد مزاحم شما شدم، دخترم به مدت حدود 2 هفته شب ها موقع خواب در پاهایش احساس درد میکند.آزمایش دادیم عدد ویتامین D برابر 19.2 بوده است. مصرف ویتامین دی به چه صورت باشد؟
- کج شدن پشت سر
سلام پشت سر نوزاد ۱۵ ماهه من به علت بد خواباندن تو رفته و نا متقارن شده دکترش از سه ماهگی میگفت خودش خوب میشه بهتر شده ولی هنوز هست ممنون میشم راهنمایی کنید
- کودک3ساله شیاف دیکنوفناک 50استفاده کردم
- آیا شیرخشک ببلاک ببجنیور برای کودک نه ماهه ضرر دارد
آیا شیر خشک ببلاک ببجنیور برای کودک نه ماهه ضرر دارد
- مصرف شیاف برای تب
پسرم۲/۵ ساله تب ۳۸ درجه داشته ودکتر بهش شیاف ۳۲۵ داده که گفت ۲سومشو استفاده کنم هر ۶ ساعت این دوز درسته؟
- شربا دادن ب بچه دو ماهه
سلام من دیروز بچم سرفه میکرد تازه دو ماهشه شربت ستادین بهش دادم هر ساعت یک قطره چکان امروز اصلا بیدار نشده الانم هنوز خوابه ظهر ب زور بهش شیر دادم کلا همه رو بالا اورد الانم ب زور بهش شیر دادم بازم همشو بالا اورد چیکار کنم الان؟
- دندان
سلام دکتر دخترم ۵سالو۳ماهشه ویکی از دندونای پایینش لق شد و چندروز بعد افتاد آیا اینقدر زود افتادن دندانش طبیعیه ؟؟چیکار باید بکنم برای مراقبت ؟؟البته ناگفته نماند ک دراواخر۶ماهگی اولین دندانش رویش کرد

