Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- کبد
پسرم دوسال وچهار ماهشه وزنش هم ۱۰ کلیو هستش اینم ازمایشش 3.W.b.c 23h Na 134L R.b.c 2.35L S.G.o.t(ast) 140L Hb 7.5 L Hct میشه بی زحمت جواب این ازمایش رو بگین توروخدا
- استفاده از قرص سفکسیم ۲۰۰ برای کودک ۶ساله برای چرک گلوسینوزیت سرفه
سلام ببخشید سوالی دارم آیا کودک 6و7ساله می تاند برای عفونت کلو قرص سفکسیم 200یک بار در روز مصرف کند در صورت مشکل گوارشی چکار کند پیشایش ممنون
- سلام وقت بخیر دختر بچم۳ روز تب میکنه بیحال ۲سالو نیمشه آزمایش خون دادیم گلبولای سفیدش پایین به شدت ولی آزمایش کروناش پاییین
میخواسم ببینم عفونت خونیه باید بستری شه؟
- تفسیرآزمایش
سلام ببخشید پسرم چهار سال نیمشه آزمایش ادراروخون و مدفوع داده wbcوrbcدرمدفوع0_1 ودرادرارwbc1_2وrbc0_1هست وepithelial cell0_1هست وفریتین 15.9آیامشکلی نیست
- ک۶ک۶ع
سلام دخترم ۱۱ کیلوعه چقد شربت سفکسیم ۱۰۰ بدم چند ساعتی؟
- فاویسم
آیا به کودک ۷ساله فاویسمی که تب کرده شربت استامیفون می توانم بدم
- بیماری های دهان
- تغذیه کودک رفلاکسی
سلام آقای دکتر کودک من یکساله است درمد فوعش گاهی خلط هم اه با خون خفیف است من از وقتی شیرخسک نان اچ آ ۲ دادم بهتر شد رفلاکسش الان میتونم شیرخشک را عوض کنم قد پوزن ودور سرش خوب است اما ریز نقش است وهنوز هم گاهی کم بالا می آورد نطر شما چیست چه کنم شیر خشک را عوض کتم یا تا پایان دو سالگی همون نلن اچ آ۲ را بدهم ممنون از شما
- لاکتاول
سلام آقای دکتر قرص لاکتاول برای مادرانی که کودک شون حساسیت به پروتئین گاوی و رفلاکس آلرژیک دارن مجازه؟ممنون
- دونه های قرمز روی دست
سلام
دخترم دوهفته پیش واکسن ۱۸ماهگی زده الان بعد از دو هفته روی دستاش دونه های قرمز زده خیلی میترسم البته دیروز هم یه کوچولو سوسیس کالباس خورده
ممنونم
- فلیپ
سلام پسرم ۵ سالش هست کم خونی داره قطره فلیپ روزی چند سی سی بهش بدم با وزن ۱۷ کیلو، ممنون
- تپش قلب وتنگی نفس
سلام پسرم 13سالشه تو فوتبال خورده زمین دندش کوبیده شده عکس انداختم نه شکسته بود نه چیزی الان تپش قلب گرفته میتپنم قرق پرانپل بهش بدم برای تپش قلبش
- حرف نزدن کودک
سلام من پسرم ۲سال و۳ماه داره فقط کلمه میگه اصلاجمله نمیتونه بگه وزن وقدش خوبه ته حلقش خیلی بازه مادرزادی/حرفامومیفهمه وهرچی بهش میگم میتونه انجام بده ازلحاظ شنوایی خوبه لطفاراهنماییم کنین😭😭
- اسهال
سلام وقت بخیر. فرزند بیست ماهه دارم که آلرژی به پروتئین گاوی داره و شیرخشک آپتامیل پپتی مصرف میکنه. یک هفته پیش تو مدفوعش خون بود بعد از اون رزیم غذایی رو رعایت کردیم و الان مدتیه هر روز حدود چهار بار مدفوع میکنه. مدفوعش کمی شله اولین بار و دفعات بعدی آبکی تره. اما دیگه خون نداره. چکار کنم؟ پدی لاکت هم میدم. اما خوب نشد
- مقدار مصرف امپول بتامتازون برای کودک س سال
سه روزه سرفه شدید همراه سرما خردگی تب
- تیرگی واژن
سلام دختره من هشت سالش هست کناره واژن یعنی پوستش سیاه شده مو هاش هم سیاه البته نصفش انجوری شده علتش چی هست؟
- عطسه
سلام جناب دکتر گرامی وقت بخیر پسرم سه سال و ده ماهشه از دیروز صبح عطسه های مکرر داره کمی آبریزش هم بعد عطسه داره خداروشکر مشکل دیگه ای به غیر از عطسه نداره ولی عطسه زیاد میکنه چه دستوری میفرمایید از دیروز صبح یهو اینجوری شده ممنون میشم راهنماییم کنید
- خون در مدفوع کودک
سلام در مدفوع پسر یک ساله و نیمه ام لکه خون دیدم . خودم احتمال میدم مربوط به یبوست باشه . آیا جای نگرانی هست؟اغلب مدفوع ش سفته و به سختی انجام میشه گاهی تا سه روز هم فاصله می افته بینش. شیر خشک میخوره
- سرماخوردگی
سلام آقای دکتر من یه پسر ۶ساله دارم از اول مهر تا حالا دقیقا سومین باره که سرما میخوره وتب میکنه آزمایش هم انجام دادم براش فقط یه کوچولو ویتامین دی کم داره لطفاً راهنمایی کنید
- اطفال
سلام پسرم ۳ ماهشه تقریبا یه هفته پیش دیدم سینه سمت راستش یه قطره ترشح تقریبا خونی شکل رولباسشه اینحالت سه بار تکرار شد خیلی نگرانم چیز خاصیه؟ پسرم دنیا اومده بود جفت سینه هاش شیر داشتن یکمدوشیدم به دکترش گفتم دعوا کرد نباید دس بزنم بعد اوندیگه دس نزدم

