Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- یبوست نوزاد سه ماهه
سلام و درود پسر من چهار روز دیگه سه ماهش کامل میشه و الان سه روز ک شکمش کار نکرده باید چکار کرد؟
- سرفه نوزاد ۵ ماهه چگونه درمان میشه
سلام دخترم ۵ماهه است سرفه میکنه گاهی خس خس داره گاهی خشک ... بینیش داره کیپ میشه انگار صداش تغیر کرده چیکار کنم ؟
- اسهال
با سلام.پسر من سه ماه و ۱۲ روزه هستش. دو هفتس اسهال میره که تقریبا ده روز رگه های خون توش بود بعد اون دیگه ندیدم.ولی اسهال خوب نمیشه.از کیدی لاکت و شربت زینک سولفات هم بهش دادم. در دهمین روز ۱۱crpبود.میخواستم بپرسم داروی دیکه ای نمیشه بهش داد؟
- ابریزش بینی
خسته نباشید.دخترم یکسال و نیمه ابریزش بینی گرفته روز دوم بعد از خواب که بیدار شد مخاطش سبز بود تا کم کم در طول روز باز معمولی و بی رنگ میشه.دو نوبت بهش کوریزان کودکان دادم.مخاط سبز یعنی سینوسش عفونت کرده و نیاز به انتی بیوتیک داره؟
- تبسنج
سلام اقای دکتر ، من تب سنج دیجیتالی دارم زیر بغل نوزاد شش ماهه که میذارم مثلا دمای سی و شش درجه رونشون میده همون لحظه همون تب سنج رو داخل مقعد استفاده میکنم دمای سی و هفت رو نشون میده یعنی یه درجه بیشتر. سوالم اینه کدوم عدد درسته ؟
- دلپیچه نوزاد
سلام خسته نباشیدگاهی هم نوزادم نمیتونه دستشویی کنه خیلی زورمیزنه تایکمی پی پی کنه علت ش رو میخاستم بدونم
- نفخ نوزادی۳۳روزه
سلام نوزاد۳۳روزه ای دارم سه روزمدفوع نکرده وشکمش گاهی اوقات سفت میشودوگریه میکندچیکاربایدکنیم مدفوع کندچه دارویی بایدبگیریم گاهی اوقات خیلی گریه میکندوازبدنش گازخارج میشود
- شربت آزیترمایسین
سلام آقای دکتر میشه به نوزاد سه ماهه با وزن ۵/۷۰۰شربت آزیترمایسین برای خلط وسرفه داد شربت از داروخانه تهیه کردم که خارجی نوشته بهش ندادم بااین اسمAZithromycin Oral Suspension l.p 100mg/5ml BDA-ZIN100 Suspension 30ml لطفا راهنمایی کنید ممنون میشم
- اب دهن
سلام اقای دکتر دخترم سه ماهشه اب دهنش میاد از چیه
- آزیتروماسین ۲۰۰
سلام پسرم ۹ ماه و تموم کرده آزیتروماسین ۲۰۰ میخوام برم چقد بدم بهش وزنشم ۸.۵ کیلو
- سلام دخترم کولیکش مجدد برگشته۳ماهشه میتونم استامینوفن یکم بدم بتونه حداقل بخوابه؟
سلام دخترم کولیکش مجدد برگشته ۳ماهشه میتونماستامینوفن کمی بدم شب بخوابه حداقل
- قطره آد
سلام خسته نباشید من نوزادم ۴۲روزشه الان ۲روزه مدفوعش کف دار شدید شده چیکار کنم؟ با تشکر
- شیر خشک ببلاک ببجونیور
سلام آقای دکتر آیا شیرخشک ببلاک ببجونیور رو نوزاد 7 ماه و نیم میتونه استفاده کنه؟؟ آخه بچه من به پروتئین شیرگاو حساسه و شیر آپتامیل پپتی جونیور میخوره اما آپتامیل پپتی جونیور الان خیلی کم شده و پیدا نمیشه آیا این شیر رو میشه جایگزین کرد؟؟؟ ممنون میشم پاسخ بدید با تشکر از بزرگوازی شما
- خوردن خمیر بازی توسط نوزاد ۷ماهه
سلام آقای دکتر نوزاد ۷ ماهه من خیلی کم حدودا اندازه یک نوزاد خمیده بازی خورده الان نیازی کاری انجام بدم
- شیر ریختن نوزاد
با سلام و عرض خسته نباشید. چند وقته که نوزادم بعد از شیر خوردن وقتی آروغ میزنه چند ثانیه بعدش شیر میریزه.مقدارش گاهی کم و گاهی بیشتره. کاملا هم پنیری نیست. گاهی کاملا صاف و روانه. مثل شیر عادی. دلیلش چیه؟مشکلی نداره؟
- متفوح بچم سبزه
سلام روزتون بخیر من شیر خشک ببلاک ۱ میدم به دخترم کمکی خم شیر خودم میخوره هم شیر خشک سه روز یبار متفوح میکنه زور هم نمیزنه عادیه متفوحش هم سفت نیست فقط سبزه بعد میخواستم ببینم از شیرخشکه چه شیر خشکی بهش بدم بچم ۳ ماه نیمه
- احتقان بینی و صدای خرخر از بینی
باسلام.نوزاد ۳ ماه و دو روزه که از حدود ۲۰ روز قبل تک سرفه و تک عطسه داشت بعدش پزشک تشخیص سرما خوردگی خفیف دادن.ازیترومایسین ۱۰۰ هر صبح و شب ۲۰ قطره استفاده میکنه که انگاری بینی اش بسته میشه و صدای خرخر میده.تک سرفه ها خیلی بهتر شده اما این حالت بینی بیشتر اوقات هست.موقع خواب صدای خرخر بینی نداره.شیر خشک گیگوز ۱ میخوره.خانم من بخاطر زایمان دچار همورویید شدن و دارو مصرف میکنن.بخاطر چیه که بینی نوزادم اینجوره.لطفا راهنمایی کنید اقای دکتر .تشکر
- زور زدن نوزاد
سلام وقت بخیر دختر من ۳ ماه و پنج روزشه بخاطر زور زدن زیاد آزمایش مدفوع دادم که کلپروتکتین ۴۰۰ بود شیر خودمو میخوره و در حد ۱۵۰ سی سی در روز شیر خشک نان کامفورت فقط زور زدن داره و گاز معده چ شیر خشکی توصیه میکنید کمکی بهش بدم
- دور سر نوزاد
سلام وقتتون بخیر آقای دکتر خسته نباشید نوازادم در موقع تولد وزنش2800 بعدش بخاطر زردی 1 روز بستری بعدش شد 2500 و دور سر 33 و قد 47 بدنیا اومده بود الان که واکسن 4ماهگیشو زدیم وزنش 5900 و قد 62 و دور سر 39 که بهداشت گفت سرش رشد نکرده و 2 هفته پیشم بردیمش دکتر گفت که ملاج سرش تا الان باید یکم بسته میشد خیلی بازه هنوز جای نگرانی هس آقای دکتر
- دندان قروچه
سلام آقای دکتر دخترم ۱۴ ماه سن داره و چند روزی هست که مدام دندان قروچه میکنه. گچ دیوار رو هم میخوره. ممکنه به خاطر انگل باشه؟ چطور باید بفهمم دلیل دندان قروچه چی هست؟ به خاطر شرایط کرونا دکتر هم نمیتونم برم

