Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- درمورد پادرد
سلام دختر من ۴ ونیم داره هرروز گریه میکنه که کف پاهام صافه خیلی اذیت میشه باید جوراب بپوشه یا با چیزی بپوشونم یا اینکه بمالم خیلی گریه میکنه حالا تازگی دستاش هم اینجوری شده میشه بی زحمت راهنمایی کنید چکار کنم، ممنون .
- زردی کف پاپسر ۸سالا
سلام و خسته نباشی حضور دکتر گرامی من یک پسر ۸ساله دارم که زیر پاهاش همیشه یخ کرده ورنگ زرد داردالبته زردی کف پاش بیشتر در فصل زمستان اتفاق می افتتد ولی همیشه کف پاهش یخ کرده
- نحوه مصرف ازیترومایسین ۲۰۰
سلام دخترمن ۱۴ماهشه و۱۰کیلو.دوزمصرفی ازیترومایسین ۲۰۰ چقدر باشه؟
- تب. کودک 4 ساله
سلام. دختر 4 سالم رو آوردم پیش شما گلو درد داشت گفتین یکم تب داره براش انتی بیوتیک نوشتین و شربت سرما خوردگی و تب بر از دوشنبه تا جمعه انتی بیوتیک تموم شد گفته بودین 5 روز. صبح شنبه بردمش پارک الان دوباره تب کرده. حالش خیلی خوب بود سرحال. با این که آنتی بیوتیک دو روزه تموم شده گفتین 5 روز بدم چه جوری دوباره تب کرده. الان من چیکار کنم.؟؟ آزمایش باید بدم یا دوباره انتی بیوتیک. ممنون
- سوختگی براثراسهال
سوختگی درکودکان براثر اسهال
- خس خس سینه
باسلام و وقت بخیر. پسرم 2سالشه حدود سه ماه است که خیلی خس خس میکنه به خصوص هنگام فعالیت. به چند دکتر متخصص اطفال مراجعه کردم متاسفانه هنوز خوب نشده. آخرین بار 10روز پیش بردمش پزشک متخصص بخور انجام داد و اسپری بهش داده میگه سینه اش عفونت داره یک هفته بعدش دومرتبه رفتم پیشش میگه داروها تاثیری نداشته دوباره یک هفته بعد بیارش. در صورت امکان اگه راهنمایی بفرمایید ممنون میشم. قبلاً از حسن و توجه شما کمال تشکر را دارم.
- تزریق
فاصله بین تزریق واکسن انفولانزا و واکسن پره ونار چقد باید باشه؟
- غرغر
سلام دکتر دخترم ۱۶ماهشه خیلی وقتا شب که میخوابه حدود صیح بلندمیشه گریه میکنه شیرم میدیم نمیخواد شیشه اش رو باید روی تاب بذاریم تابخوابه غرغر میکنه بعضی وقتا از چی میتونه باشه؟ دندونم دوتا از پایین داره فقط لثه های پایین سفیک داره ولی خبری نیست
- سلام پسدم ۸ ساله هست شربت ازیروترمایسین چند سی سی بهش بدم
- مولتی
سلام بچم یکونیم سالشه.شربت ایروفیکس و مولتی ویتامین کیندر گرفتم.خوبه یا قطره مولتی ویتامین واهن بگیرم.؟
- عوارض قرص فنوباربیتال
سلام دخترم ۱۵ماهه هست ۲ماه پیش دکتر مغز اعصاب قرص فنوباربیتال ۱۵داد گفت دوماه نصف شبا بخوره ولی من اصلا متوجه نشدم که اهن هم نباید داد شب اهن فرامکس پودر الان دوهفته هست دخترم اسهال داره استفراخ داره الان فهمیدم عوارض داده خیلی میترسم الان. باید قرص چیزی بخوره یا خوب میشه من شربت ازیروترومایسین وکرتیماکسازول هم دادم سرماخوردگی هم داشت گلوش چرک کرده بود میشه راهنمایی کنید ممنون حالم خیلی بده
- آلرژی
دخترم سه ماهه است و شیرخشک نان میخوره، چند روزیه چشماش در حال قرمز شدنه، میخواستم علتشو بدونم و اینکه چه کنم؟؟
- آبسه دندان کودک ۲۲ ماهه
دندان دخترم که۲۲ ماهشه آبسه کرده دسترسی به دندانپزشگ ندارم الان باید چی کار کنم
- چرک خشک کن
سلام دختر۶ماهه ای دارم بینی هاش گرفته و چرکیه و تب خفیف داره با سرفه کم چه انتی بیوتیکی بدم؟دسترس به دکتر ندارم
- یبوست
سلام خسته نباشین.دختر من 2سال و2ماه داره و چند وقتیه که یبوست گرفته وشکمش دیر کار میکنه،بردمش دکتر شربت باریج،قطره پارافین خوراکی وشیاف گلیسیرین تجویز کردن.4روز قطره پارافین و دادم ولی روز 5ام از مقعد دخترم مایع روغنی نارنجی خارج شد ومن پارافین مقطع کردم.الان که 2روز از این میان میگذره بازم از مقعد دخترم روغن خارج میشه،چ تو دستشویی چ در حالت عادی که لباساشو کثیف میکنه.میخواستم بپرسم چیکار باید بکنم؟توروخدا جواب بدین.نگرانم
- استفراغ 6ساله
آقایی دکتر دخترمن 6 ساله هست فقط استفراغ مکنه چیکار کنیم
- میزان خوردن شربت سفیکسیم
میزان خوردن شربت سفیکسیم ۱۰۰ در کودک سه سال و نیمه با وزن ۱۵ کیلو چه قدر است ؟
- خلط گلو
سلام خسته نباشید دختر چهار ساله ام سرما خورده با علائم آبریزش بینی و عطسه و خیلی کم سرفه بعد از سه چهار روز بهتر شد ولی الان خلط توی گلوش هستش به صورتی که بعضی وقتها وقتی حرف میزنه انگار بینی و گلوش کیپ میشه. به نظر شما چیکار کنم خوب بشم. بعد اینکه کرونا نیستش؟؟؟ ممنون
- فرورفتگی میخ درپای کودک
سلام وعرض ادب فرزند من یک سال ونیم هست امروز یک پنس(میخ )کامل در پای فرزندم فرو رفت حدود یه دقیقه گریه دراوردم فورا میخ رااز پای کودکم تو را خدا راهنمایی کنید برای درمانش مه دردش نگیره وعفونت نکنه باید چکار کنم
- دوز ونحوه مصرف
کودک ۶ساله وزن۲۰ کیلو سفیکسیم ۱۰۰ چند سی سی استفاده کند

