Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- واکسن
سلام.دخترم ۲ ماهشه.واکسن زده.تو خونه سوسپانسیون پاراکید دارم ۵ کیلو ۳۰۰ گرمه چقدر بهش بدم؟
- شربت سفیکسیم برا نوازد یک سال ۲ماهگی چقدر باید داد
- بنفش شدن روی زبان
با سلام دو روزه متوجه شدم روی زبان دختر ده ماهه م بنفش شد میخواستم علتش و بدونم آیا باید دکتر ببرم؟
- چه شربتی برا نوزاذ 3ماهه ک سرفه میکنه خوبه
- میزان سفیکسیم برای کودک۱۸ماهه
- برآمدگی روی مچ نوزاد
سلام خسته نباشین یه برآمدگی روی دست نوزاد برآمدگی کبود خیلی نگرانم چیز بدیه یا برطرف میشه
- تب و دل درد
سلام برشما شرمنده بچه سرش دداغ است و بی قراری می کند و ظهر و شب همینطور گریه میکند؟ نظر شما چیه باید چیکار کرد؟
- شربت
سلام دکتر شربت نئوتادین داده واسه بچه ۱۶ ماه اما نمیدونم چند سی سی بدم لطفا راهنمایی کنید
- رفلاکس
سلام آقای دکتر نوزاد بیست و پنج روزه ای دارم شیر نمی خورد و همش حالت کمان میکند خودش را اکثرا احساس میکنم خلط دارد و خس خس میکند و زیاد گاز معده دارد آیا این نشانه های رفلاکس است ممنون میشم راهنمایی بفرمائید
- افت قند خون نوزاد
سلام خواهر زاده بنده قند خونش ۲۷ شد و کبود شد و حالت تشنج گرفت و به بیمارستان منتقل شد و بعد از سرم سریع بالا رفت و بستریش کردن . سوالم اینه که میگن افت قند خون موجب فلج مغزی میشود آیا نوزادی که این حالت شد دچار آسیب های مغزی میشود ؟
- ميزان خواب
سلام آقاي دكتر بچه ٤ ماهه در روز چند ساعت بايد بخوابه؟
- رفلاکس نوزاد
سلام .ببخشید نوزاد دوماه ونیم ه ای دارم که حالت رفلاکس معده دارد .در واقع فقط حالت تهوع دارد اما استفراغ ندارد دکتر برایش شربت رانیتیدین تجویز کرده است .وقتی تهیه کردیم دارو خانه به ما همین شربت های بزرگ رانیتیدین 240 میلی گرم که افراد بزرگسال مصرف می کنند را دادکه روزانه 1/5سی سی اش تجویز شده .ایا دادن این شربت به نوزاد برایش مشکلی ایجاد نمی کند ؟؟
- بی قراری نوزاد سه ماهه
با سلام و وقت بخیر چند روزی میشه که نوزاد دخترم بی قرار شده و دائم می خواد شیر بخوره و فقط زیر سینه آرومه از طرف بعد از ظهر به بعد نمی تونه بخوابه وقتی بزور خوابش می کنم ۱۰ دقیقه بعد بیدار میشه و دنبال پستونک می گرده و با قر می خوره و بعد گریه مداوم تب نداره باد گلو زیاد می زنه که معمولا بعد هر بار شیر ۴ تا می گیرم قبلا شب ها می خوابید تا صبح ولی الان دو شبه که بعد ۴ ساعت بی قراری با استامینوفن یک دفعه اروم میشه و می خوابه
- نفخ
با سلام،نوزاد من ۱۱ ماهه ولی هنوز با خوردن غذای کمکی نفخ شدید داره و گریه میکنه مانند دوره کولیک،تمام قطره های کولیک با تجویز پزشک مصرف شده،و با تشخیص پزشک مشکلی نداره،سوالم این بود این نفخ تا چه زمانی ادامه داره ممنون
- شیرین کردن شیرخشک
سلام. میشه تو شیرخشک آپتامیل یکم شکر بریزیم. نوزاد ۶ ماهشه
- سفیدی روی زبان نوزاد یازده ماهه
سلام دختر یازده ماهه ی من روی زبانش سفیده فقط روش اینطوره نوک زبونش حالت عادی داره قطره آهن liposomal میخوره رنگش سفیده احتمال داره بخاطر قطره باشه یا چیز دیگه ای هست هراز گاهی عوق میزنه فقط در حد حالتش وگرنه بالا نمیاره
- شربت
سلام دکتربرای پسرم که۸ماهشه شربت زینک سولفات تجویزکرده واصح ننوشته که چقدربهش بدم بعدش دکترمن بایدقطره مولتی ویتامین وآهنشم ادامه بدم وقتی شربت زینک سولفات بهش میدم؟
- چشمک زدن
نوزادهفت ماهه ای دارم که چندروزی است چشم چپش چشمک میزنه ایااین چشمک زدنهاکه پشت سرهم نیستن یعنی یه ده دقیقه ای طول میکشه تاچشمک بزنه طبیعی است
- تب نوزادان دوماه
سلام ببخشید نوزاد من برای دوماهی واکسن زده است و الان یک هفته است که تب دارد تبش هم بعضی وقت ها 36 یا 37 است باید چه کار کنم
- جوش های ریز قرمز پوستی طبیعی ان؟
سلام من پسرم شش ماهشه تب کرد بعد چند روز از دست و پاهاش جوش قرمز ریز زد بعد دو روز خوب شد بعد دوباره تب کرد و جوش زد برا چیه

