Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- لرزکودک
سلام دخترم ۴سالو۳ماهشه دوشب پیش تب کردشربت پروفن بهش دادم تبش قطع شد ولی باز دیروزصبح وامروز لرزمیکنه بدون اینکه تب بالایی داشته باشه وهیچ علائم دیگه هم نداره مثل سرفه یاابریزش
- کاهش وزن
سلام. پسرم دو سال و نیمشه. ماه پیش ۱۲ کیلو بود. هفته پیش وزنش کردم ۱۱/۶۰۰ شد وزنش و دیروز وزن کردم ۱۱/۸۰۰. این کاهش وزن مشکلی نداره؟ خیلی کم غذاست. شیرخشک آپتاکید رو دوبار در روز، یک بار شب قبل از خواب و یک بار صبح بعد از بیدار شدن بهش میدم. مولتی ویتامین سانستول میدم شربت زینک سولفات ام تازه دو روز هست شروع کردم لازم هست مکمل دیگه ای مصرف کنه؟
- انفولانزا. کودک 4 ساله
سلام. خسته نباشید. دختر 4 سالم رو آوردم پیش شما تب داشت و بدن درد و دل درد آنتی بیوتیک دادین و تب بر. سه شنبه آوردم.. ولی هر روز که از خواب بیدار مشه گریه میکنه که دلم درد میکنه. کمر و دست... الان دل درد مونده که زیاد نیست ب اینکه آنتی بیوتیک میخوره شکمش زیاد کار نمیکنه جمعه مجبور شدیم دوباره ببریم درمانگاه براش کیمو بلاک برا معده نوشت نمیدونم بدم یا نه. سرفه هاش تازه شروع شده. کتوتیفن داده 4 سی سی میخوره همش خوابه. و برای شکم کار بکنه لاکتو لوز . حالا بدم اینا رو و لاکتولوز رو برا اینکه رودش کار کنه چه مقدار باید بدم وزنش 16 کیلو بود. ممنون
- ناف کودک
چند روز پیش یکی از بچه های فامیل که ۱۰سالش باشد ناف بچه من راکه۳ سالشه است بوسید و لیس زد و تازه کف پای بچه مو را بوسید حالا از اون موقع میگه نافم درد میکنه
- سلام وقتتون بخیر پسرم ۶ سالشه گلو درد داشت دکتر ازیترو ۲۰۰ نوشته میخواستم ببینم چند سیسی بهش بدم ۲۰ کیلو وزنشه
پسرم بی حال بود وشدید تب میکردواسهال کمی. بردم دکتر این شربتهاروداد. کوریزان پدی لاک. کو آموکسی کلاو. پلارژن کیدز.. وشربت تایلوفن براتبش.. شب دوباره حالش بدشد بالا میآورد بردمش جای دیگه گفت گلوش عفونت نداره را بهتون آموکسی کلاو داده واین تهوع مال همین.. منم ندادم دیگه نمیدونم بدم یا نه چکارکنم؟
- جوش صورت
سلام آقای دکتر علت جوش سفید ریز زیرپوستی که گاهی هم رنگشون قرمز میشه کنار گوش رو صورت کودک۵ماهه چیه من رژیم هم دارم رعایت همه آلرژن ها.
- وزن
سلام.بچه من الان یکسالش هست وزنش7200و قدش68هست.که بچه نارس و در35هفته دنیا اومد با وزن2200. سوالم آقای دکتر اینه که 1.الان شربت زینک بهش بدم یا زینک سولفات؟ 2.روزی چه مقدار؟ 3.چه زمانی در طول روز بهش بدم؟ ممنون از اینکه به سوالاتمان پایخ میدین.خدا خیرتون بده
- مصرف ویتامین دی سه
سلام دخترمن ۲۱ماهشه امروز ۵تاقرص ویتامین دی سه ۵۰۰۰۰هزارخورد بردمش دکتر گفت مشکلی نیست ودفع میشه مایعات بدین بهش. توروخدا نیاز نیست دیکه ببرمش دکتریا ازمایش؟ دپوبارهم دفع ازشکم داشت
- ضربه به سر
پسرم از ۴پله باسر افتاده ظهری چکار کنم از شبش تب میکنه دلیلش از افتادنع
- سرما خوردگی کودک
سلام بچم یک ماه میشه ک مریضه هیچ داروئی اثر نداری سرفه میکنهدو بعد بلا میاره سینش خیلی صدا میده تبم دارم می اونید راهنماییم کنید ممنون میشم بچم نه ماهش هست
- راه نرفتن
سلام آقای دکتر.دخترم 7ماهگی به دنيااومده الان 20ماهشه نه حرف میزنه نه راه می ره نه ميشينه .چهاردست پاه ميره .خوب میشه .
- واکسن ۱۸ ماهگی
سلام اقای دکتر خسته نباشید دخترم سه سالشه واکسن ۱۸ ماهگیشو فراموش کرده بودم بزنم امروز زده ی نوبت شربت ایبو پروفن بهش دادم میخوام از شربت استا مینوفن استفاده کنم شنیدم ضرر داره میتونم شربت استامینوفن بهش بدم لطف میکنین بگین چند سی سی بدم؟
- یبوست
سلام آقای دکتر نزدیک ۲۰ روزه دخترم رو از پوشک گرفتم ۲ سال و ۵ ماهشه، پی پیش رو هنوز نمیگه و تو شلوارش کارشو میکنه. یه چند روزی مریض شده بود اسهال گرفته بود از اون موقع از پی پیش ترسیده هر دوسه روز یه بار پی پی رو نگه میداره انکاری میترسه زور میزنه ولی نمیکنه. الانم دوروزه پی پی نکرده همش بیحال اینورو اونور میوفته. پودر لاکساتور هم دو روزه میدم ولی خبری نیست همه کارم کردم براش روغن زیتون آلو ولی جواب نمیده. چیکار کنم؟
- دوز شربت سفکسیم
سلام دختر ۴ ساله دارم با وزن ۱۷ کیلو هفته پیش انفولازا گرفت و خوب شد البته سرفه داشت امروز دوباره تب کرده میخواستم بدون این همون مریضی قبله یا دوباره مریض شده و اینکه دارم بهش سفکسیممیدم مقدار شربت سفکسیم چقدر باید باشد ممنون از لطفتون
- روزهای مصرف قرص سفکسیم برای اطفال
با سلام برای دختر ۳ ساله ام بدلیل تب استفراغ و اسهال با وزن ۱۲ کیلو، ۳ سی سی شربت سفکسیم دو بار در روز تجویز شده. تا چند روز باید مصرف دارو را ادامه داد؟
- تغذیه کودک
سلام دکتر خسته نباشید پسرم ده ماه شده میشه پودر سنجد یا همون سویق سنجد رو براش تو فرنی بریزم بخوره؟ متشکرم
- قطره نیستات
سلام خدمت آقای دکتر برای بچه ۱۲ ساله بخاطر سفیدی روی زبان و بوی بد دهان چه مقدار قطره نیستات ۱۰۰۰۰۰ میتوان داد و چند روز ادامه داشته باشد؟
- تب_کودک
۲ روز هست که کودکم تب کرده حالش خوبه ولی دمای بدنش۳۹ درجه است علتش چیست؟
- سلام دخترم ۹سال دارد بردم دکتر بهش شربت آیترومایسین دارد من دیشب ساعت هفتونیم بهش دادم اشتباهی امروز صبح هم بهش دادم درحالی که باید روزی یک بار میدادم
سلام دخترم ۹سال داردگلوش درد میکرد دختر بهش شربت آرتیرومایسن داد من دیشب ساعت ۷نیم دادم اشتباهی امروز هم ساعت ۷نیم صبح بهش دادم درحالی که دکتر گفته بود روزی ۵ سیسی
- عفونت گلو
سلام /پسر من4/5میباشدتقریبا دورز تب داره و دکتر که بردم بهش آزیترومایسین دادن که اصلا نمیخوره و بالا میاره /شربت جایگزین چی بهش بدم /ممنونم

