Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- شیر خوردن نوزاد
سلام آقای دکتر دخترم 9 ماه داره از وقتی غذا میخوره شیر مادر کم میخوره شاید 5دقیقه در کل روز شبها هم زمان خواب فقط یک وعده شیر خشک میدم بنظر شما این مقدار شیر کم نیست ؟
- مدفوع کودک
با سلام پسرم ۲ ماه و ۱۲ روزشه الان تقریبا چند هفتس ک خودش مدفوع نمیکنه اوایل تا ۱ونیم ماهگی روزانه مدفوع داشت الان ولی بعد هر یه هفته شباف میزارم خاسم بدونم مشکل چیه
- پسرم ۶ماهشه
سلام نوزاد ۶ماهه دارم که بخاطر عفونت ریه دوبار تو خواب حالت تشنج بهش دست داد الان قرص فنوباربیتال روزی ۳۰میلی میخوره و همچنین بعداز بستری شدن بردمش پیش متخصص گوارش بهش داروی رفلاکس داده والان دوباره حالا سرما خوردگی داره بردم دکتر بهش ازیترومایسین ونئوتادین و پلارژین داده الان بچم روزی شاید ۱۵نوبت دارو میخوره خیلی نگرانم بنظرتون همه این داروها رو با هم میدم مشکلی براش پیش نمیاد
- سرفه نوزاد ۳ ماهه
سلام آقای دکتر من مادر نوزاد ۳ ماهه هستم که سرفه خشک یا گاهی چرکی داره اینجا امکانات کمه دکتر خوب با استعدادی هم نیس که ببرمش میتونین دارو براش تجویز کنین
- مدفوع
سلام اقای دکتر دخترم سه ماهشه ازدیروز روزی سه بار مدفوع میکنه اشکالی نداره
- صدای تنفسی
سلام ببخشیدمن پسرم سه ماهه هست کلا انگارتوگلوش ووبینیش ترشحات وخلط. هست ولی نمیتونه تخلیه کنه بایدچکارکنم انگارنفس کم میاره خرخرمیکنه
- خروسک
دختر 11. ماهه ام 3 روزه که خروسک گرفته ، دکتر گفت ویروسیه ، دوشب هست که نمیتونه بخوابه ، بخاطر سرفه و خس خس سینه که احتمالا درد زیادی داره ، همش میترسم خفه بشه نتونه نفس بکشه ، خواهش میکنم کمکم کنید برا التیام گلوش چیذبعش بدم ، دکتر متخصص استامینوفن ، ستیریزین و پلارژین براش تجویز کرده
- نوزاد
باسلام، پسر من ۱ماه ونیمه است و برای سرماخوردگی و مقداری سینه اش صدا میدهد، دکتر برایش آزیتروماسین تجویز کرده روزی ۱سی سی به مدت ۵روز. آیا برای نوزاد من ضرر ندارد؟
- عوض کردن شیرخشک
سلام دکتر دخترم ۴ ماهشه از اول بهش شیرخشک ببلاک میدم زیادی طعم اهن داره بدش میاد وقتی میخوره و خوب سیر نمیشه و اینکه زیاد وزن نگرفته چطوری یک شیرخشک دیگه جایگزین کنم شیرخشک چرب و خوب چ شیرخشکیه؟
- لرزش پا
با سلام بچه ی من دوماهشه چند روزی یکبار پای سمت چپش یه چند لحظه مبارزه علت چیست؟
- تب نوزاد
سلام من پسرم ۷ ماه۱۳روزشه از دیروز تا الان که میشه نزدیک به دو روز به طور مکرر تب داره از قطره استامینوفن هم استفاده کردم ولی بعدش استفراغش میکنه و همه محتویات معدشو بالامیاره از شیاف استفاده کردم برای کنترل تبش ولی تبش پایین میاد دوباره بالا میره و اینکه خوب ادرار نمیکنه اسهال سبز رنگم داره وادرارشم بو داره و الان روی بدنش دون های قرمز دراومده لطفا راهنماییم کنید
- پرده گوش
ایاباجیغ زدن اطرافیان روی سرنوزاد پرده گوش نوزاد ممکن است که پاره شود؟یاباصدای زیاد آهنگ در مجالس؟علایمش چیست؟
- حساسیت به
سلام اقای دکتر. نوزاد من چهل روزه هست تو شش روزگی با دیده شدن خون در مدفوع تشخیص حساسیت به پروتیینگاوی داده شد. سوال من این هست چند مدت بعد نیاز به بررسی مجدد برای اطمینان از این حساسیت هست؟ یا اینکه یه بار که تشخیص داده شد کافیه؟
- مدفوع
سلام دکتر خسته نباشید ببخشید یکشنبه واکسن چهار ماهگی پسرمو زدم الان رنگ مدفوعش خیلی تیره شده دلیلش چیه؟
- استفراغ نوزاد
سلام بچه من یک ماهس کولیک دارد و زیاد شیر میخورد مثلا ساعت ۴ شیر خشک میخورد یک ساعت با گریه بازم شیر میخواد ک شیر خودمو یا بعضی وقتا شیر خشک میدم ۲روز زیاد استفراغ میکنه ایا مشکلخاصی هس یا نه
- شیرخشک
دکتر ببخشید که باز میپرسم من اشتباه گفتم ۸ ماه بچه تموم شده ینی الان ۸ ماهو ۲ روزشه همین بیومیل ۲ مناسبه براش؟
- Budget friendly marine tours around South Florida recommendations
- کرم واژینال مترونیدازول
آیا مصرف کرم واژینال مترونیدازول در شیردهی مجازه؟ممنون.
- مشکوک به تشنج
سلام خسته نباشی پسر۴ماه ای دارم ک دیروز ۴ ثانیه با حالت گیجی به یک جا خیره شد بعدن ازت عادی داشت و چندهفته ای هست ک پرش دست پا دارد شرح حال عادی دارد فقط پرش دست پایش منو نگران میکند تروخدا پاسخ بدید
- نوزاد۹۰روزه
سلام دکتر جووون.سردی و عرق دست و پا
کم خوابی بیشتر از نیم ساعت نمیخوابه نهایت۱ساعت
روزی ۳بار مدفوع شل و آبکی.(خلط درمدفوع .دون دون سفیددر مدفوع.)با قطره آد ک اسهال میکرد بهداشت گفت مولتی ویتامین بده از وقتی ک مولتی شروع کردم اسهال و مدفوع و خلطی و دون دون شروع شد.

