Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- لعاب خاکشیر
سلام آقای دکتر لعاب خاکشیر رو میشه به کودک۸ماهه داد؟
- دلدرد
پسر شش ساله ام حدود ده روز است که بیشتر مواقع دل درد وکمردرد دارد و گاهی دچار اسهال میشود و آروغ های بد بو دارد
- عفونت گلو
سلام مجدد ببخشید شربت آزیترومایسین پیدا نکردیم حالا چی بدیم برای عفونت گلوش
- شربت۲
سلام واحترام. پسرم ۲ سال و۸ ماهش. بدغذا وبی اشتها. برای جبران از مولتی کیندریوروویتال.وشربت فروگلوبین واستوکر استفاده میکنم. برای جبران کمبود..این سه تاشربت میگن چون بعضی ویتامیناش شبیه هم هستن دادنش خطرناک. درسته؟ازاول میدادم سه تاش وباهم. درتایم های متفاوت البته. میگن دوز ویتامیناش بالامیره آیا درسته یا یکی استفاده کنم تموم شد بعدیش...چون یکیش آهن ویکی کلسیم ویکی مولتی ویتامین..جواب داده بودین یهروزمولتیبدینی روز آهن...میشه به جای ۵ سی سی روزدرمیون صبح ۲ونیم ازمولتی وشب ۲ونیم ازیکی آهن بدم..؟
- گرفتگی بینی
سلام آقای دکتر گرفتگی بینی که بخاطر آلرژی به پروتئین گاوی هستش تا کی ادامه داره شیرخشک مخصوص میخوره.
- سرفه شبانه
باسلام بچم دوسهروز پیش سرماخورده بود الان خوب شده روزا اصلا سرفه نمیکنه یا ب ندرت سرفه میکنه اما ب محض خابیدن سرفه هاش شروع میشه چیکارکنم سرفه هاش خلطیه
- وزن کودک
سلامبچه 11 مناهه دارم قدش 76 سانته وزنش 9.5 کیلو هستش دکترش چندروز پیش گفت خوبه ولی یخورده میتونه بهتر باشه میخواستم بپرسم ایا مولتی ویتامین یا عذای خاصی باید بخوره یااصلا وزنش مناسبه؟
- عفونت گوش
سلام آقای دکتر. من مامان مسیحا حسنی هستم امروز مطب بودم پسرم تب داشت. الانم سوال آزیترومایسین رو پرسیدم. یادم رفت خدمتتون بگم که مسیحا دو روزه راه که میره ان.ار تعادل نداره و گیجه و مدام میافته و میخوره اینور اونور. من فکر میکردم بخاطر استامینوفن باشه. اما امروز که شما فرمودید گوشش کمی التهاب داره و قرمزه یادم اومد که تعادل نداره. ممکنه همین تعادل نداشتن هم بخاطر عفونت گوش باشه پس؟
- ازیترو
سلام دکتر من مقدار اب جوشیدهرسردشده رو داخل پودر چرک خشک کن حدود یک یا یک و نیم سیسی بیشتر ریختم ایا دیگه تاثیر نداره؟
- جوش پشت گوش کودک
پسرم ۶ سالش هست پشت گوشش جوش داره که گاهی متورم وقرمز میشه علتش چیه
- چشم
سلام آقای دکتر قبل از همه چیز باید از شما تشکر کنم از شما بخاطر دلسوزیتان دختر ۷ ساله ای دارم از دیروز چشمش چرک میزند و امروز قرمز و متورم هم شده است چه باید بکنم ممنون از راهنمایتان
- بی خوابی و بدخوابی کودک
سلام پسر۹ماهم شبها یک ساعت گریه میکنه تابخوابه دارویی معرفی کنید لطفا تا کمتربی قراری کنه.
- عفونت گوش
سلام پسرم ۵ ساله و نیم لوزه سوم داره وخیلی سرما میخوره ولی بدون تب ابریزش بینی هم داره چه دارویی برای عفونت گوش بهش بدم۱۷ کیلو .
- آلرژی
با سلام میخواستم سوال کنم برای آلرژی جز شربت کتوتفین وسالباتامول دارو دیگه ای هست آخه من این دارو هارو به دخترم دادم ولی خوب نشده چه دارویی میتونم جایگزین کنم دخترم 2ساله نیم داره
- دلدردکودک
کودک 2ساله دوروزی هست دل پیچه داره اسهال هم هست،یبوست هم داره
- الرژی تنفسی
سلام اقای دکتر دختر من ۱۰ سالشه و الرژی تنفسی داره دکتر براش اسپری های پودری و سالبتامول تجویز میکنه هر دفعه.میخواستم بدونم مصرف چندین ماه از این اسپری ها روی رشد و بلوغش مشکلی پیش نمیاره.و اینکه برای رفع گرفتگی بینی بهترین دارو چیست.ممنونم
- دفع زیاد
سلام دکتر کودک 10 ماهه ای دارم که روزی 5 بار مدفوع میکنه نه سفته نه شل معمولیه .هیچ علامت دیگه ای نداره میشه راهنماییم کنید چکار کنم خسته شدم.وضعیت رشدش طبق کارت واکسنش خوبه معمولیه .از اول هم همینطوری بوده تا الان.البته به پروتئین گاوی حساسه که هم خودم هم کودکم توی رژیم هستیم
- rutor9 com
Elusive shipwreck found in Lake Michigan over 100 years after sinking [url=https://rutordark63xripv2a3skfrgjonvr3rqawcdpj2zcbw3sigkn6l3xpad.com]рутор зеркало[/url] A “ghost ship” that sank in Lake Michigan nearly 140 years ago and eluded several search efforts over the past five decades has been found, according to researchers with the Wisconsin Underwater Archeology Association. The wooden schooner got caught in a storm in the dead of night and went down in September 1886. In the weeks after, a lighthouse keeper reported the ship’s masts breaking the lake surface, and fishermen caught pieces of the vessel in their nets. Still, wreck hunters were unable to track down the ship’s location — until now. https://rutor9.net rutor-24forum com Earlier this year, a team of researchers with the Wisconsin Underwater Archeology Association and Wisconsin Historical Society located the shipwreck off the coastal town of Baileys Harbor, Wisconsin, the association announced on Sunday. Named the F.J. King, the ship had become a legend within the Wisconsin wreck hunter community for its elusive nature, said maritime historian Brendon Baillod, principal investigator and project lead of the discovery. “We really wanted to solve this mystery, and we didn’t expect to,” Baillod told CNN. “(The ship) seemed to have just vanished into thin air. … I actually couldn’t believe we found it.” The wreck is just one of many that have been found in the Great Lakes in recent years, and there are still hundreds left to be recovered in Lake Michigan alone, according to Baillod. The ‘ghost ship’ Built in 1867, the F.J. King plied the waters of the Great Lakes for the purpose of trans-lake commerce. The ship transported grains during a time when Wisconsin served as the breadbasket of the United States. The 144-foot-long (44-meter) vessel also carried cargo including iron ore, lumber and more. The ship had a lucrative 19-year career until that September night when a gale-force wind caused its seams to break apart, according to the announcement. The captain, William Griffin, ordered the crew to evacuate on the ship’s yawl boat, from where they watched the F.J. King sink, bow first.
- سردرد شب همراه با شکم درد و احساس لرز
سلام دکتر دخترم الان دوشب ک وقتی شب میشه میگه سرم درد میکنه حالشم بد میشه میگه سردم
- سلام علت زردی کف پا درکودکان چیه؟
علت زردی کف پا وزود به زود مریض شدن

