Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- قی چشم
با سلام نوزادی ۲ ماهه دارم که حدود ۲۰ روز پیش یه ضربه نچندان مهمی به گوشه بیرونی چشمم وارد شد و از اون روز مرتب چشمش قی میکنه البته خیلی کم و نسبت به اون یکی چشمش یکم متورم تر هستش کبودی قرمزی و ... نداره فقط تورم داره آیا نیاز به متخصص هست ؟
- ناف نوزاد
سلام سال نو مبارک نوه من شش روزه بدنیا آمده است دیشب متوجه شدیم نافش کمی ترشح سبز کم رنگ دارد لطفا راهنمایی بفرمایید
- زیر بغل
با سلام زیر بغل دست چپ پسرم اندازه یک گردو باد کرده آیا خطر داره باید چیکار کنم
- کم بودن شیر مادر
سلام دختر نوزاد ۲۵ روزه دارم احساس میکنم شیر مادر نوزادم را سیر نمیکند چکار کنم شما با شیر خشک دادن موافق هستید چه نوع شیر خشکی مناسب الان نوزاد من است ممنون
- قطره بی بی کر
سلام .اقای دکتر من دخترم ۳ ماهشه قطره بی بی کر میدم بهش از ی ماهگی دکتر گفت ۵ قطره..تا کی ادامه بدم
- زردی نوزاد
سلام دکتر عزیز ممنونم بابت همراهی و پاسخگویی به سوالات مادران نگران خداقوت. نوزاد ۲۰ روزه ای دارم که زردی دارد البته بخاطر ترس از بیماری کرونا اونو آزمایش نبردم از رنگ زرد بدنش متوجه شدم وبا حجامت وخوراندن شیر خشت و ترنجبین تلاش کردم زردی را کنترل کنم کمی بهتر شده اما هنوز هم رنگ نوزادم کمی زرد است ومن نگرانم .rh خونم منفی است در بارداری دوباره رگام زدم لطفا مرا راهنمایی کنید.
- مشکل پوستی
- سرماخوردگی نوزاد ۲۰ روزه
نوزاد ۲۰ روزه دارم که از خواهرش سرما خوردگی گرفته و بشدت سرفه خشک داره دکترم ک بردم فقط قطره بینی براش نوشته چکار کنم
- تغذیه نوزاد، شیرخوار و کودک
با سلام.نوزاد چهار ماهه ای دارم که از بدو تولد موقع شیر خوردن اول گریه میکند بعد که کمی خواب الود شد شیر میخورد.البته بهتر شده بود ولی باز همین طور شیر میخورد.در ضمن وزن گیری بهتری دارد و من هم در شیرم مشکلی ندارم.به نظر شما ایراد از کجاست.ممنون از راهنماییتون
- رفلاکس پنهان
سلام ببخشید خیلی به کمک نیاز دارم
نوزاد سه و نیم ماهه ام با وزن 6.800 کیلو رفلاکس داره و سینش خس خس میکنه وگرفتگی بینی داره وبعضی وقتها انگار نفسش مشکل میشه ویهو از خواب میپره. عطسه وسرفه هم میکنه گاهی همیشه هم بی قراره موقع گریه هم پاهاشو میکشه وپشتشو بلند میکنه.
یکی از پزشکان متوکلوپرامید هر هشت ساعت۵ قطره و دیگری صبح ها ۳۰ عدد دانه ریز اموزُل مخلوط با آب رو گفتن کدوم بهتره چیکار کنم از عوارضشون میترسم
خیلی ممنون
- تشنج نوزاد
سلام.خسته نباشید.نوزادماکه امروزبدنیااومده دچارحالت تهوع شده..پزشک گفته که ازآب کیسه ی مادرخورده..بچه روبردن که شستشوی معده بدن.حالاگفتن که بچه دچارتشنج میشه وبرای مطمئن شدن میخوان ازنخاع بچه آب بردارن تابفهمن عفونت داره یانه..این کاربرای بچه ضررنداره؟چون شنیدم باعث فلج شدن کودک میشه؟؟ممنون
- سرماخوردگی وابریزش نوزاد
سلام دکتر خسته نباشین نوزادنه ماهه ام سرماخورده ابریزش بینی باسرفه میکنه سینشم خس خس میکنه بردمش دکتر شربت زادی کید بهش داد ولی خوب نشد بنظرتون برای ابریزش بینیش قطع بشه بهش چه دارویی بدم ممنون میشم اگ راهنماییم کنین
- اگزمایه نوزاد
سلام پسرم از ۳ ماهگی دونه های قرمز ی که آب زرد ازشون میومد زد وخارش شدید داشتند به طوری که شب اصلا نمیخوابید و بعد خشک وپوسته پوسته میشد بردمش متخصص کودکان ونوزادان گفت اگزما پماد بهش داد اگزاسین وتریامیسکوریت اما بی فایده است چند روز خوبه دوباره در میاد الان ۷ ماهشه اما هنوز خوب نشده
- كرم
بإسلام دختري ٦ماهه دارم كه صورتش حساسيت بهً پروتين گاوي قرمز شده،من پماد هيدرو كورتيزون خريدم با كرم نرم كننده اوسرين اوره ٣درصد كدوم يكي بهتره
- آموزش شیردهی سالم
سلام خسته نباشید بجه من هر چی شیر میخوره بالا میاره اروغش هم میگیرم حتی راه هم میبرم تند تند میخوره هی بالا میاره باید چیکار کنم
- سلام خسته نباشین من نوزاد ۶ ماه امروز واکسن زده خیلی درد داره استامینوفنم دادم اثر نکرد میتونم شیفاف دیکنوفالاک بزنم براش؟
سلام خسته نباشین من نوزاد ۶ ماهه امروز واکسن زده خیلی درد داره استامینوفن دادم ولی اثر نکرده میتونم شیفا بزنم براش دیکنو فلاک ؟
- پاراکید
سلام آقای دکتر، برای واکسن چهارماهگی چه مقدار قطره پاراکید باید بدم؟ برای هفت کیلو بفرمایید، به میلی لیتر یا قطره ؟ هر چند ساعت
- استفاده از قطره بیبی کر یا کولیکز
با سلام و احترام پسرم هشت روزشه زردی داشت روز چهارم دور روز زیر دستگاه بود زردیش رفت بعد امروز آزمایش گرفتیم شده ۱۱.۲ باز دکتر گفته ۴۸ ساعت دستگاه دو روزم هست مدفوع نکرده دکتر اولی قطره کولیکز براش نوشته دومی قطره بیبی کر نفخ شکمی هم داره بنظرتون کدوم قطره براش بهتره یا به نوزاد هشت روزه میدن ی دکترش گفت هفته ای ی روز حموم کافیه اون قدیما بود هر روز این یکی گفت ی روز در میون شیر مادرش کمشه شیر خشکم بهش میدیم برابر دستور پزکش
- لرزش پای نوزاد
نوزاد سی روزه پاهاش برای چند ثانیه میلرزد
- ناف
سلام ناف دخترم قسمتی که داخل ناف است هنوز نیفتاده و ازش کمی خون می آید این عادی است لطفا راهنمایی بفرمائید ممنون

