Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- استفراغ نوزاد۵ ماهه
نوزاد ۵ ماهه ام از دیشب هرچه شیر میخوره استفراغ میکنه تب نداشت اما الان یه مختصر تب هم داره اما قبا استفراغ سرما خوردگی داشت ایا استفراغ میتونه از سرما خوردگی باشه؟؟
- عفونت چشم نوزاد
سلام دخترم ۱۹ روزشه مدفوع که میکنه همراه با باد اولش بو میده . شیر خشکم بهش ندادم
- حساسیت به شیر
نوزاد من شش ماه هستش شب تا صبح چشماشو میماله و خوب نمیخوابه از شیر خشک استفاده میکنه فابیسم هم داره بینیش هم کیپ میشه کلی تو این ششش ماه قطره بینی ریختم سرش هم میخارونه و بی قراره به دکتر مراجعه کردم دارو دارد ولی اثر نکرده علت این چیه و باید چیکار کنم
- سرماخوردگی نوزاد ۴۰ ردزه
سلام، دخترم دچار آبریزش بینی شده و گرفتگی بینی، ظاهرا ته حلق هم خلطی هست همش خرت خرت صدا میده، کمی تب داشت که پاراکید دادم ،رویصورتش یه دونه های ریزی قرمز داره،فقط گرفتگی بینی باعث بد خوابی و بد خلقی اش میشه ،یعنی کروناس
- زیر بغل
با سلام زیر بغل دست چپ پسرم اندازه یک گردو باد کرده آیا خطر داره باید چیکار کنم
- سرما خورگی
سلام من دخترم 4ماهشه الان سرما خوردگی گرفته وچشمش عفونت کرده الان چکارش کنم
- نوزادان
سلام,نوزادی دارم که 2ماه هست که بدنیا آمده است وبعضی روزها 22ساعت درشبانه روز میخوابد این میزان خواب طبیعی است؟
- سلام خسته نباشیدنوزاددوازده روزه ام ۸روزاست که شکمش کارنمیکنه نگرانم چه دارویی بایدبهش بدم سپاسگزارم اگرکمکم کنید
- سلام
سلام خسته نباشی دختر بچه ۲۰روزه زدیش درست نشده ۷روز هم دستگاه گزاشتم بازم رنگش زرده
- قورت دادن هسته هلو
سلام دخترم تقریبا یازده ماه هست هسته هلو قورت داده هیچ مشکل تنفسی نداره اما دفع نکردن این می تونه مشکل ساز باشه اصلا گوارش نوزاد امکان دفع هسته هلو رو داره؟ یا نیاز به جراحی هست؟ لطفا جواب بدید ممنونم
- تزریق آمپول دگزا به کودک 22ماهه
سلام آیا آمپول دگزا برای نوزاد هشت ماهه تزریق شده. عوارض دارد؟ عوارضش چیست؟
- در مورد شربت سالبوتامول
سلام بچم ۳ماه و ۲۳ روزه است دکتر براش شربت سالبوتامول نوشته برای سرفه اش تو اینترنت هم نوشته زیر ۲ سال ممنوع حالا بهش بدم یا خیر
- بچم گوش هاشو زیاد میکشه نا آرامه
بچم سرما خورده بود الان گوششاشو میکشه زیاد ناآرامه
- سکسکه
سلام. آیا بیش از حد خوردن نوزاد یک الی دوماهه باعث سکسکه اش میشه؟
- مشکل دخترم
سلام .دخترمن ۲۴ روزه است چند روزه تو مدفوعس خون دیدم اولین بار بعد دادن ترنجبین دیدم در ضمن دهانش برفک داره پاهاشم به شدت سوخته الان دوروزهدارو مصرف میکنه بهتر شد اما همچنان تومدفوعش حالت خلط خونی کم دیده میشه دلیلش چیه ؟خیلی نگرانم
- قطره DHA
با عرض سلام و وقت بخیر و با عرض پوزش از ایجاد مزاحمت میخواستم بدونم آیا میشه قطره DHA را به نوزاد پنجاه روزه هم داد؟اگر بله روزی چند قطره؟ باتشکر
- چنگ زدن کودک به پیشانی و پشت گوش و رگ قرمز همیشگی داخل چشم
نوزاد همیشه به گوشهایش چنگ میزند
- عفونت
دختر من چهل روزشه از نافش عفونت میاد
- واکسن دوماهگی
سلام من دو روز دیگه واکسن دوماهگی پسرم رو باید بزنم خیلی استرس دارم باید قبل وبعد از واکسن چیکارکنم، آیا لازمه قبلش قطره استامینوفن بدم؟ وبعد از واکسن برای درد وتب چکاری انجام بدم که پسرم اذیت نشه، باتشکر
- گلودرد
سلام آقای دکتر خسته نباشید پسرم چندروز دیگه پنج ماهش میشه یک ماه پیش سرما خورد وسرفه میکرد الان همش آب از دهانش میاد بیرون و بعضی وقتی که میخواد جیغ بکشه سروصدا کنه انگار گلوش مشکل داره خوب صداش در نمیاد آیا بخاطر آب دهانش یا واقعا گلوش مشکل داره میشه راهنمایی بفرماید باتشکر

