Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سیاهی زبان
با سلام پسرم سه سالش است که حدود ۴ ماه است که انتهای زبان او تا وسط سیاهه شده و گاهی وقت ها کمرنگ میشود و گاهی پررنگ و در ضمن پسرم در یک سالگی به خاطر سوراخ قبل عمل باز شده است لطفا راهنمای کنید.
- کمک
سلام ، بچه ۶ ساله دارم سرما خورده دکتر بهش شربت آزیترومایسین داده فقط الان آبریزش بینی با سرفه داره چه شربتی بهش بدم که خوب بشه وزنش ۱۹ کیلو هست ، ممنون
- علت ورم سینه کودک سه ساله
باعرض سلام و خسته نباشید، ببخشید دختر سه ساله من امروز که از خواب بیدار شدم متوجه شدم سینه هاش ورم کرده ، دلیلش چی میتونه باشه؟
- اوتيسم
سلام خدمت اقای دکتر فرزندم ۱۴ماهش هست من و مادرش هرچی اسمش را صدا میکنیم بر نمیگرده و اصلا نسبت به اسمش توجه نمی کنه حتی دیگران صداش بزنن،ولی اگه صدای اطراف رو بشنوه مثل تلویزیون و جاری برقی و.... عکس العمل نشون میده من و مادرش بسیار وحشت زده شدیم که نکنه از علاعم اوتیسم باشه تو را خدا راهنماییمون کنید
- مصرف دز دارو
مصرف کیدی لاکت برای بچه۳ساله و ۴ماه در روز چقدر میباشد برای درمان اسهال تجویز شده است
- دوز ازیترومایسین ۲۰۰
سلام پسرم ۱۰ ساله است دوز ازیتر چقدر براش
- رفلاکس
سلام .پسر ۲سال و یکماهه ای دارم که چون دوقلو بدنیا اومدن کم وزن و باقد۴۴ سانت بدنیا اومدتا ۳ماهگی بدلیل رفلاکس شدیدزانتاک مصرف کرداما دکترش دارو رو قطع کردو پسرم در۴ماهگی سینه رو پس زدو در یکسالگی شیشه رو پس زد از ۱۰ماهگی باعوض کردن دکترش براش نکسیوم وزانتاک شروع کردیم و تادوسال ادامه دادیم الان فقط نکسیوم میدیم و هنوز هم گاهی استفراغ داره و اشتها اصلا نداره بیشتر در خواب با سرنگ تغذیه میشه طی روز حتما باید راسیپ بخوره تاشاید دوقاشق غذا بخورهوانواع مولتی خارجی و دست ساز ونوترینی درینک و ...هم بهش دادم درحال حاضر ۱۲ کیلو وزنش و قدش ۸۵سانتیمترهست ولی قل دیکه یعنی دخترم ۹۱سانت هستش برای قدش نگرانم و اینکه چرا اشتها نداره و همه غذارو تف میکنه و اینکه قرص آرژنین رو چه مقدارباید داد؟؟؟؟
- میزان دوز دارو
سلام پسرم سه سال و سه ماه داره با وزن ۱۴ کیلو برای گلودردش فارمنتین ۶۴۳ گرفتم هر۱۲ ساعت چندسی سی باید بهش بدم؟؟ ممنون میشم از پاسخ شما
- سرماخرررردگی
باسلام خدمت بهترین و باتجربه ترین دکتر اقای دکتر پسرم 12روزه سرما خرده2سالشه بینیش افتضاحه ترشحات غلیظ سبز میاد شبا نمیتونه نفس بکشه صبا هم که بیدار میشه ترشحات همراه با خون هست اوایل بهش ازیترو دادن که خوب نشد من هم براش اسپری و با پوار تمیز میکنم ولی فایده نداره اصلا قطع نشده تو این12روز ممنون میشم مثل همیشه از تجربتون بفرمایید وماهم استفاده کنیم🙏
- ورم پشت پلک نوزادو قرمزی
با سلام و احترام. بنده دارای دو فرزند دوقلو ۲۳ماهه هستم، قل پسر چند روز پیش چشمش قرمز شد و شروع به ورم کردن کرده که او را به دکتر بردم و گفتن باید بستری شود و الان قل دختر چشمش قرمز شده که با مراجعه به دکتر گفتن نیازی به بستری نیست، حالا پسرم در بیمارستان چشمش قرمز تر شده و بیشتر ورم کرده، آیا نیاز به ادامه بستری پسرم هست؟ آیا نیاز است دخترم هم بستری شود؟ مدت زمان بهبودی چند روز است؟ چه داروهایی استفاده کنم؟ خدا خیرتان بدهد لطفا به طور کامل راهنمایی بفرمائید خیلی نگران هستم
- تکرر ادرار
آقای دکتر دختر من ۴ سالشه تکرر ادرار گرفته و گاهی شلوارش را خیس میکنه و خیلی تند تند میره ادرار میکنه گفتید سونو بده سنوگرافی دادم خوب بود و ۲ هفته پیش هم که تکرر ادرار نداشت یه آزمایش ادرار و مدفوع و کشت ادرار و مدفوع دادم همه منفی بود سفکسیم هم ۴ روز دارم بش میدم الان چیکار کنم؟مایعات هم زیاد نمیخوره حجم ادرار هم که میکنه خیلی کم .و شبها اصلا تو خواب تکرر ادرار نداره و شلوارشا خیس نمیکنه فقط روزها
- زبنک
درود خسته نباشید ، پسرم کارن ۵ سالش هست از مراجعین شما هستن وزنش ۱۶ کیلو هست لطف میکنید یه شربت زینک خارجی خوب معرفی کنید ، ممنونم که با حوصله جواب ما رو میدین.
- خارش بین انگشتان دست و پا
سلام و خسته نباشید،پسرم 4سالشه،حالش خوبه سرما نخورده و مریض نیست،فقط بین انگشتان دستش قرمز شده یه کم و میخواره،چه پمادی بزنم خوب بشه،ممنونم
- گرانولوم ناف نوزاد
سلام دکتربهم گفت یکی دوتا دونه نمک صبح ویکی دوتاشب بریزم روناف دخترم قبلاً ترشح میشوند ولی اعلان نداره ازکجا بفهمم که خوب شده
- نان سوخاری
سلام اقای دکتر بچم 18 ماهشه و صبحها برای صبحانه فقط نان سوخاری با عسل یا ارده میخوره وغیرازنان سوخاری چیزی نمیخوره صبحها اشکال داره؟
- واکسن ۲ماهگی
سلام اقای دکتر، من 2قلو دارم بعد از واکسن 2ماهگیشون هر کدوم یک بار بالا اوردن، یکیشون اسهالم داره، این طبیعیه؟
- کودک ۵ ساله سردرد و دل درد بدن درد
با درود خدمت شماکودک ۵ ساله از صبح کمی تب سر درد بدن درد داره، ۱/۲ استامینوفن ۳۲۵ خورده کمی تب پایین اومد ولی هنوز سر درد و بدن درد دارهلطفا راهنمایی لازم بفرماييد. با سپاس از شماتلفن 09122450407
- اکسپکتورانت
سلام پسر۶ ساله دارم سرفه خلطی میکنه بعضی اوقات شربت اکسپکتورانت خوبه؟
- از شیر گرفتن کودک
با سلام و عرض ادب پسرم ۲ سالش و شیر خشک اپتامیل مصرف میکنه..و اصلا طعم شیر گاو رو دوست نداره برای گرفتن از شیر ابتدا شیر شیر گاو رو کم کم به مخلوط شیر خشک و آب جوشیده اضافه کنم تا عادت کنه و کامل جایگزین بشه مشکلی داره؟؟؟با تشکر از شما
- نحوه استفاده از پودر جوانه گندم
باسلام پسرم دوسالشه و وزنش کمه وقدش کوتاه.میخوام ببینم که چطوری به پسرم پودر جوانه گندم بدم.میتونم بصورت خام تو ماست یاشیر بریزم بدم بهش ؟؟؟

