Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- شیرخشک
سلام خسته نباشید . برای از شیرخشک گرفتن بچه ۲۳ ماهه میشه بجای آب از شیر محلی استفاده کرد تا کم کم به طعم شیرمحلی عادت کنه؟؟؟
- شربت سرماخوردگی
سلام دکتر به کودک 1 ساله چند سیسی شربت سرماخوردگی مجاز هست بدیم ؟؟.دکتر برای دخترم تجویز کرده اما میزانش رو مشخص نکرده فقط روی شربت نوشته روزی سه بار .لطفا میزان شربت استامینوفن هم بگید چقدر به کودک یکساله باید داد؟؟تبش 38 درجه و وزنش 8 کیلو و نیم
- مولتی ویتامین
عرض سلام دختر بنده 22 ماهه می باشد مصرف قطره آهن و شربت مولتی ویتامین تا چه سنی باید ادمه داشته باشد؟ با تشکر
- انجیر
سلام آقای دکتر میشه به بچه ۶و نیم ماهه سیب پخته با کمی انجیر پخته داد؟؟
- شربت بنفشه
سلام آقاي دکتر بچم سرماي شديد خورده با استفاده ي آنتي بيوتيک و شربت سرفه پلارژين و سيتريزين و قطره بيني هنوز خوب نشده ترشحات زياد بيني داره و خس خس سينه و چرک گلو ميشود به جاي اين شربت ها از شربت بنفشه باريج استفاده کنم مي گويند خيلي خوب است.يعني شربت بنفشه باريج و آنتي بيوتيک با هم استفاده کنم؟؟خوب است ؟
- تب_کودک
پسرم یک هفته تب کرد بعد اسهال استفراغ شد یک هفته بیمارستان بستری شد بعد از دو روز از بیمارستان دوباره عود کرد دکتر بردم بهم دارو داد تا یک هفته طول کشید اما الان احساس میکنم سرش گاهی اوقات داغ میشه علت چیه هنوز بهش شربت سفکسیم میدم
- شربت امگا سه و شش
با سلام و وقت بخیر میخواستم بدونم شربت امگا ۳ و ۶ جونیور در تقویت هوش و ایمنی کوک شش ماهه موثر است؟؟
- مقدارمصرف ازیترو۲۰۰
سلام. دخترم دوسال وچهار ماهشه سرفه های خلط دار داره براش ازیترو۲۰۰ گرفتم لطفا میشه راهنماییم کنید روزی چند سی سی وچند نوبت بهش بدم
- آب میوه
سلام آقای دکتر دخر ما یکسالو پنج ماهشه هیچ نوع آب میوه طبیعی رو نمیخوره فقط از این آب میوه های داخل فروشگاه صنعتی میخوره بنظر شما مشکلی نداره خیلی ها میگن ندید بخوره مواد افزودنی وقتد و غیره داره ولی خب چه کنم از همینا دوست داره
- سلام بچم قطره باکتی ماید استفاده براش کردمه سوزش میگیره چشمش
- سلام ببخشید شربت آزیترومایسین گرفتم واسه دخترم.سوسپانسیون اشکال نداره .آماده
- جواب ازمایش
دخترم ده سالشه دل درد داره بردم دکتر ازمایش نوشته که تو ازمایش wBc بالا ست به همرا ه اون هلیکو باکتری هم بالاست که دکتر نوشته اندوسکپی واقعا نگرانم ممنون میشم جواب بدین
- خارش مقعد کودک
با عرض ادب پسرم تحت نظر شماست و پرونده داره پیشتون ،چند روزه متوجه شدم کودک دچار خارش مقعد شده سنش هم نزدیک سه ساله وفابیسمه چه دارو و یا قرصی رو آقای دکتر تجویز میکنید؟
- شیرحشک
سلام و خسته نباشید اقای دکتر بچه سه ماهه دارم شیرخشک ببلاک 1 میخوره الان چندروزه بعضی اوقات میخواد بخوره قبلش گریه میکنه یا بازی درمیاره بعد میخوره دلیلش چی میتونه باشه؟
- راه نرفتن کودک
سلام دختر من 1سال ونیم عمرشه و راه نمیره اصلاکف پاشو روی زمین نمیذاره میخواستم ببینم باید چیکار کنم
- سرماخوردگی
ابریزش بینی ۲۰ روزه.پسرم ۱۹ ماهشه
- عفونت و التهاب چشم
سلام وقت بخیر.دختر ۹ماه ام از دیروز چشم چپ دچار ترشحات عفونی و التهاب گردیده است.
- سرماخوردگی کودکان
سلام دخترم ۵ساله اش خروسک گرفته صداش خیلی گرفته سرفه های خشک داره تب داشت بالا میاورد دکتر بردم ازیترو ۱۰۰ داد ۸ سیسی وشربت گایافنزین هر ۸ ساعت ۵ سیسی دگزامتازون نصفش زد ولی خوب نشده میشه اگرنیاز داروی دیگه بدید ۱۵ کیلو دخترم
- کم بودن آهن
سلام آقای دکتر دخترم 19اسفند یک سالش میشه رفلاکس پنهان و به پروتئین و لاکتز شیر حساس آزمایش داد کم بود آهن داره دکتر شربت ایروفیکس براش نوشت گفت روزی 5سی سی تا دو ماه بدم و بعد دوباره آزمایش بگیرم ازش روش نوشته سه سال با بالا 2ونیم نظر شما چیه آقای دکتر
- سوزش ناحیه تناسلی
سلام دختر من ۳ و نیم سالشه حدود ۲ هفته میشه که ناحیه تناسلی سوزش داره و هی دست میزنه البته این سوزش موقع ادرار نیستش و بیشتر شبا اذیتش میکنه هفته گذشته پیش پزشک بردمش و ازش چکاب کامل گرفت و گفت هیچ عفونتی دیده نشده و چیز خاصی نیست ولی همچنان دخترم سوزش داره میخواستم بدونم دلیلش چیه و آیا بازم نیاز هست پزشک دیگه ای ببرم؟

