Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- خون در مدفوع نوزاد
با سلام من دختر 4 ماهه دارم ک چن وقته بعضی اوقات داخل مدفوعش خون یا رگه خونی وجوددارد ب پزشک اطفال مراجعه کردم ک گفتند لبنیات گاوی مصرف نکنم و ی قطره پدی لاکت تجویز کردند با وجود این دستورات باز هم بعداز چند روز داخل مدفوع نوزادم رگهدخون مشاهده کردم لطفا راهنماییمدکنید متشکرم
- یبوست
سلام خسته نباشید پسرمن هم شیرخشک میخوره هم شیرمادر (اپتامیل پرونوترا)قطره بایولاکت هم میدم ورم شکم و نفخ ویبوستم داره خیلی زور میزنه نمیتونه دفع کنه ولی هربارم مدفوع میکنه شل هست دلیل یبوستش چیه وچکارکنیم قبلاباماساژشکم کارمیکرد الان نه
- شیر خشک
سلام خسته نباشید من نوزاد یک ماه دارم که شبا خیلی بی قراره همش در حال شیرخوردنه ولی سیر نمیشه براش شیر خشک آپتامیل ۱ گرفتم که به عنوان کمکی روزی دو سه بار بهش بدم. فقط پسر من پوست خیلی حساسی داره و تا من یه کم گرمی یا ادویه بخورم بدنش دون میپاشه و اینکه دل درد هم داره آیا شیر خشک آپتامیل nutricia براش مناسبه؟
- شیرخشک
سلام دکتر دخترم امروز پنج ماهش تموم شد از کی باید شیر خشک نان اچ ا دو رو براش شروع کنم؟
- شربت زینک سولفات
سلام آیا در پایان 3 ماهگی میشه به کودک گاهی کمی شربت زینک سولفات داد؟؟
- مشکل بعد از ختنه
سلام آقای دکتر. ضمن تشکر از شما . پسرم را در ۴۵ روزگی ختنه کردیم و الان بعد از ۵۰ روز که از ختنه شدن میگذره سر آلتش و اطراف محل ختنه کبود به رنگ بنفش هست . میخواستم بپرسم آیا مشکل داره. ممنون از شما
- تغییرشیرخشک
سلام پسرم ۴ماه نیم هست بهش شیرخشک نان ۱میدام باشیرخودم چندوقتی هست موقع خوردن شیشه نق میزنه یاخوب نمیخوره مدفوعش هم آبکی بودالان براش شیرخشک اپتامیل خریدم دارم استفاده میکنم تب داره امااین تب به عوض کردن شیرخشک ربط داره یانه فقط سرش باشکمش داغ میشه
- عدم وزن گیری نوزاد
باسلام نوزاد پنج ماههام وزنش پنج و۴۰۰هست وزن موقع تولدش ۲۶۰۰تا سه ماهگی افزایش وزنش خیلی خوب بود بعدازان متوقف شدطوری که سه ماهگی پنج کیلو بود چکارکنم وزن بگیره فقط شیرخودمو میخوره ده روزیه فرنی روبراش شروع کردم ولی زیادمیلی به خوردن نداره برای وزن گیریش میشه شیرخشک بهش بدم؟؟
- اسهال نوزاد
سلام آقای دکتر وقت بخیر ببخشید دخترم ۴ماه و بیست روز است یه هفته میشه که مدفوع آبکی و بوی خیلی بدی داره تب نداره شیر خودم رو میخوره از اول مدفوع زیاد میکرد ولی این دفعه حجمش زیاد و بوی بدی میده دو تا دکتر بردم یکیش سرم و شربت مترونیدزال نوشت سرم رو نزدن دکتر دیگه براش پودر orsنوشت این پودر رو اصلا نمیخوره به نظرتون چیکار کنم
- نوزاد
باسلام دخترم 6 ماهه هستش که حدود 3روز که صدای نفس کشیدنش مثل اسم یا همون خس خس شده وبه ندرت سرفه میزنه میخواستم علتشو بدونم واینکه لازمه دارو بدم یا دکتر ببرم.
- سرلاک
سلام جناب دکتر میتوانم فرنی خانگی که با آب و آرد برنج و مقداری نبات تهیه میکنم را مقدار کمی سرلاک هم بهش اضافه کنم و بدم بچه بخوره؟؟
- غده در پشت سر نوزاد
سلام دخترم نه ماهه هست... به تازگی متوجه تعدادی دانه در زیر پوست سرش شدم حدود دو تا دونه در دو طرف سرش .. اندازشون مثل دونه لپه بود و وقتی فشارش میدادم حرکت میکرد ایا خطرناکه ؟
- بی قراری نوزاد در 8 ماهگی به دنبال تب
سلام، دختر من 8 ماهشه سه روز پشت سر هم تب داشت که به زور تبو پایین میاوردم بجز تب علایم دیگه نداشت ولی از اونموقه همش گریه میکنه دائم گریه نمیدونم چشه مجاش درد میکنه بخاطر دنددناش نیست دکتر؟
- سلام ببخشید قطره پلارژین
قطره پلارژین برای نوزاد ۴ ماهه فاویسم خطر ی نداره
- دور سر كودك
با سلام دختري نه ماهه دارم با دور سر 42/5 بهم گفتن كه دور سرش يه دو سانت كمتر از حد عادي ميباشد ايا اين ميتونه مشكلي براي دخترم داشته باشه ؟؟ البته دخترم بدون مشكله از لحاظ حركات و يادگيري. باتشكر
- سرلاک
سلام آقای دکتر پسر من نزدیک 6 ماهشه براش سرلاک برنج تجویز کرده بودین اینو که میخوره یبوست گرفته ادامه بدم دادنش رو یا چیز دیگه بهش بدم
- سرماخوردگی
با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما فرزند پسر دارم که ۵ماه خیلی در تنهایی دادم بیداد و آواز میخواند از دیروز یهو صدایش گرفته نه میتواند خوب شیر بخورد نه میتواند ناله بزند نمیدانم باید چیکار کنم ؟ایا سرما خورده است یا نه ؟راه حل میخواهم با تشکر
- رفلاکس
سلام خسته نباشید
نوزادی ۵ ماهه دارم رفلاکس داره داروی امپرازول و شربت رانیتیدین هم تعصیری نداشتن همیشه بینیش بسته هست دیگه داره عادت میکنه با دهان نفس بکشه چیکار کنم قطره واب نمک تعصیر نداره صدای سینه اش هم بیشتر شده چی بهش بدم ؟؟ - استفاده از دارو
ایا میتونم پماد کالامین برای گزش حشرات برای نوزاد هشت ماه استفاده کرد ضرر نداره براش
- گرمی
صورت گردن نوزاد یک ماه ام گرمی جوش های قرمز ریخته چ پماد بزنمش خوب بشه

