Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- تب
سلام دکتر عزیز.پسرم سه سال و نیمه تب داره و آبریزش بینی چه دارویی و چه مقدار بش بدم. البته فاویسم داره.و اینکه خدای هستی به مالتون برکت و خودتون سلامتی بده.
- مقدار مصرف شربت سفکسیم 100 برای کودک 5ساله
سلام دخترم5ساله هستش به وزن 21 کیلو هست سرماخورده و بینیش مخاط سبز رنگ داره و گوش درد چه مقدار هر چند ساعت یکبار از شربت سفکسیم 100 استفاده کنه
- وزنکمکودک
سلامجنابدکتر.پسرم۱۱ماهشه.وزنش۷ونیمکیلویه.اشتهابهغذاشکمه.شیرمادرمیخورهمولتیوآهنشهرروزمیدمتاثیرینداره.بهدکترمتخصصدسترسیندارممنطقهمحرومیم.امروزبراششربتزینکپلاسگرفتم.روزیچندقطرهبراشبدم؟.آیابراش مفیده؟عوارضهمدارهیانه؟.ممنونم
- کرونا و شیردهی
سلام خسته نباشید دیروز آزمایش خون دادم و دکتر گفت کرونای خفیف گرفتم داروی آزیترومایسین استامینوفن و هیدروکسی کلروکین سولفات بهم داد دکتر گفت هیدروکسی کلروکین سولفات بخوری نباید به بچه ت شیر بدی دخترم ۹ ماهشه اصلا لب به شیر خشک نمیزنه و خیییلی به شیرم وابسته ست چکار کنم با این شرایط
- سلام نوزاد 2 ماهه دارم یکم سرفه میکرد بردم دکتر عمومی بهش شربت آموکسی سیلین 250 دادن هر 12 ساعت 2.5سی سی ایا زیاد نیس
- سلام آقای دکتر دخترم تصادف کرده دکتر ها میگن قسمت پایینی ریه انگار جمع شده الآنم سفرهای شدید با خلط داره هر کاری می کنم سرفه اش خوب نمیشه چی باید بهش بدم سرفه اش قطع بشه
- سرفه
سلام و وقت بخیر. بچم ۵ سالشه وزنش ۱۶ کیلو. از یکی دو روز پیش تک و توک سرفه می کرد. میل به غذاشم کم شده بود. امروز صبح از وقتی از خواب بیدار شد خیلی سرفه می کنه. گلوشم نگاه کردم یکم قرمزه. پلارژین هم دادم بهش. دیگه چی بهش بدم ؟ به اموکسی کلاو حساسیت میده بدنش خارش میگیره
- سلام میخواستم بدونم دوز مصرفی آزیترومایسین برای کودک ۲سال ونیم چه دوزی است
سلام آقای دکتر دوز مناسب آزیترومایسین برای کودک ۲ سال ونیم چی هست؟
- دلپیچه
باعرض سلام خدمت آقای دکتر پسرم سه سال ونیم سنسه ده روز پیش سرما خورد تب وآبریزش بینی خوبشد بعداون چندروزی هست که دلپیچه داره که بیشتر بعداز خوردن غذا واجابت مزاج براش پیش میاد شما چه دستور میفرمایید
- اسپری سالبوتامول
سلام وقت بخیر بچم ۵ سالشه اسپری رو با دمیار براش میزدم . اگه دمیار نباشه میشه مستقیم در دهان اسپری کرد ؟
- عدم وزن گیری کودک یک ساله
سلام آقای دکترخسته نباشیدپسری یکساله دارم وزن بدوتولد۲۶۰۰ قد۴۴ والان وزن یکسالگی ۸۷۰۰ وقد ۷۳ شیر وغذا میخوره ولی نسبت به سنش وزنش زیاد نیس میخوام ریسورس جونیور بخرم بنظرتون خوبه یا شما پیشنهاد دیگه ای دارین؟ممنون میشم پاسخ بدید
- فارمانتین
سلام پسرم گلودرد داشت فارمانتین ۴۵۷ بهش میدم سرفه هم داره کمی خلط داره چه شربتی باید بهش بدم؟؟۱۳ کیلو وزن داره و دوسال و نه ماه داره ،،ممنونم
- مقدار شربت آزیترومایسن۲۰۰ برای کودک ۶ ساله با وزن ۱۶ کیلو
سلام دخترم ۶ ساله با وزن ۱۶ کیلو شربت آزیترومایسین ۲۰۰ دکتر داره متصدی ننوشته چند سی سی بهش بدم
- اسحال
پسرم دوسال سه ماهشه با وزن ده کیلو نه روزه اسحاله روزی یبار مدفوع داره بعضی روزا دوبار دکتر پدی لاکت داده با شربت اوندامین
- تب وگلودرد چرکی
سلام من فرزندم ۵ سال و۹ ماهشه '۲۰ کیلو وزنشه سه روزه تب داره بردمش دکتر گفتند گلودرد چرکیه ' فارمنتین ۴۵۷ دادند دوبار در روز همراه با استامینوفن وبروفن ' با وجود دادن داروهاسه روزگذشته هنوز خوب نشده چیکار کنم آقای دکتر ادامه بدم این داروهارو ممنون میشم راهنمایی کنین . ته گلوش چرکی سفید رنگه
- سرماخوردگی
سلام وقت بخیر پسرن سه سالشه. وزن ۱۴/۱۰۰ سرماخورده اما تب نداره. سرفت خلط دار داره و ابریزش بینی. چرک خشک کن بدم بهش؟ میشه دارو معرفی کنید
- احتقان بینی
سلام آقای دکتر علت احتقان بینی در کودک۵ ماهه آلرژی غذایه؟؟ واقعا بیخوابش کرده سرمانخورده،آلرژی به پروتئین گاوی داره که مدتهاست تو رژیم. بخور سرد خوبه یا گرم؟ ممنونم
- مطب
سلام. شما مطب تشریف ندارید؟
- عرق
سلام اقای دکتر دخترم ۵ سالشه دست وپاش عرق میکنه از چیه میشه کمک کنین
- سرما خوردگی مدام
سلام وقتتون بخیر ،من یه پسر ۷ساله دارم که از اول پاییز سرما خورده چند روز حالش خوبه بازم دوباره مریض میشه تا حالا چند بار بردمش پیش متخصص همشون داروهای تکراری میدن دیگه نمیدونم چیکار کنم خودشم خسته شده

