Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سلام نوزادم گریه میکنه ایا استامینوفن بدم
- تب بچه
سلام اقای دکتر پسر من ۱۸ ماهشه با وزن ۱۳ کیلو دیشب یهویی تب کرد و از صبح تب داشت که بردیم دکتر و گفتن امیکرون ..یه امپولی زدن ۱/۴که نمیدونم چی بود و یه شربت دیفین هیدرامین و شیاف استا ۱۲۵ ..الان پسرم از بعد ازظهری اسهال داره و چون تبش پایین نیومد از شربت پروفن استفاده می کنم .نظر شما چیه ببخشید تو اسهالشم انگاری رگه ی خون بود
- انتی بیوتیک
سلام وقت بخیر نوزاد پنجاه روزه ای دارم و فاویسم هم داره به خاطر مشکل دندان اموکسی سیلین و مترونیدازول باید مصرف کنم میتونم شیر بدم؟ ممنونم
- استفراغ كودك
پسرم يكسال و سه ماه داره ديشب اخر شب برا اولين بار خيلي استفراغ كرد و شير اورد بالا و تا صبح ناله ميكرد و امروز احساس ميكنم تب داره و اسهال اينو بگم شير خشكي است تورو خدا بگين چيكار كنم شوهرم شبكاره ميترسم حالش بدشه
- تلوتلو
سلام پسرم ازروزی که بدنیا امده تاحالا همش بی اشتها وضعیف بودکه الان چهارسالشه الان هم سردرد گرفته وتلوتلو میره گردنش هم کچ میگیره اما بهوش وحواس خود است اصلا یک قدم هم رارفته نمیتونه از بس تلوتلومیره.
- شیاف دیکلوفناک
با سلام و عرض ادب آیا شیاف دبکلوفتاک برای کودک چهارساله فاویسم مجاز است ؟ جهت مسکن بعد از عمل دررفتگی لگن
- دل درد در کودک دوساله
سلام پسر دوساله من یک ماهه دچار یبوست شده البته مدام نیست ۴ روز دفع نداره شربت انجیر میدم روغن زیتون میدم بهش و شکمش رو ماساژ میدم گاهی که نمی تونه براش شیاف گلیسیرین میذارم بعد دیگه کار میکنه یه هفته خوبه بعد دوباره اینجوری میشه .تب نمیکنه نفخ نداره بی حال نمیشه فقط دفع مشکل داره .اما بعد از دفع دل درد داره این مشکل بزرگیه؟
- آلرژی و ریفلاکس نوزاد
سلام و وقت بخیر،دختر 85 روزه ای دارم که حدود 4روزه بیحال و خواب آلوده و میل به شیرخوردن نداره .البته حساسیت به پروئین شیر گاو داره و به تازگی شیرخشکشو با نظر پزشک تغییر دادم .خواستم بپرسم علائمش مربوط به عفونت و ویروسه یا ریفلاکسش و آلرژی که داره؟
- سلام وقت بخیر دختر من تو 7ماهه ولی وزن خوب نمیگیره الان 6کیلو هست 1800بود بدنیا آمد غذا هم نمی خوره شیر خشک میخوره گیگوز میشه راهنمایی کنید
- در مورد رشد دور سر
فرزند من تاریخ ۹۷/۱۱/۱۹ میره تو ۱۰ ماه دور سر ان ۵/ سانت از حد استاندارد کوچکتر است آیا جای نگرانی دارد ؟و نیاز هست که توسط پزشک متخصص سی تی اسکن گرفته شود؟
- رنگ ناخن
سلام اقای دکتر رنگ ناخن های نوزادم ته ناخن هاش برصورتی پر رنگ میزنه البته تو هر دستش دوتا ناخنش بیشتر مشخصه ایا طبیعیه
- فابیسم
باسلام،پسر ۱۲ ساله دارم سرما خورده فابیسم دارد شربت پروین ضرر دارد یا خیر
- یبوست
سلام دخترم الان یه هفته است شکمش کار نکرده ۶ ماهش تازه شده ۲۰ روزی هست بهش فرنی میدم درواقع از وقتی که شروع کرده ب خوردن قطره آهن خیلی بد شکمش کار میکنی هر دوسه روز ی بار ولی الان ی هفته است شکمش کار نکرده ومدفوعش سفت هم شده.چ چیزی پیشنهاد میکنید ممنون
- آزیترومایسین با دستور اشتباه
سلام آزیترومایسین ۲۰۰ برای بچه ۶ ساله با وزن ۱۸ کیلو چقدر بدهم ؟ داروخونه نوشته روزی یک قاشق شما بفرمایید چند سی سی باید بدم و تا چند روز؟ خیلی سپاسگذارم از الطاف شما دکتر خدا شناس اجرتان با آقا اباعبدالله
- واكسن يك سالگي
باسلام.دخترم فردا واكسن يك سالگي داره و يك هفته بعد وقت بيهوشي براي ام آر آي.ميخواستم بدونم مشكلي پيش مياد؟ چون ميگن عوارض واكسن يك سالگي بعد از يك هفته تب و سرماخوردگيه واكسن براي ام آر آي مشكلي ايجاد نميكنه؟
- داغی بدن کودک
باسلام وعرض ادب دخترم ۳ سالشه بودنش نمیشه داغه طوری که لباسهایش رو داخل خونه بیرون میاره.اماتب نداره علت داغی ریش ازحدبدنش چی میتونه باشه ممنون ازشما
- پودر سنجد
سلام دختر من 10 ماهشه میتونم توی شیرخشکش یا فرنیش پودر سنجد بریزم؟؟1
- شربت زینگ سولفات و قطره لبپوزوفر
سلام ایا میشه شربت زینگ سولفات و قطره لیپوزوفر رو باهم داد؟! دکتر هردوتاشونم نوشته
- نحوه مصرف شربت ازیترومایسین
سلام دخترم ۹ماهشه سرماخورده شربت ازیترومایسین رو چطور مصرف کنیم وزنش ۵/۵کیلو هستش
- ورم پای نوزاد
سلام اقای دکتر خسته نباشید. نوزادم چهارماه و بیست روز دارد. پزشکش شما میباشید. وزن هنگام تولد چهارکیلو و صد گرم بود. چند روز پیش که خدمت شما رسیدیم هشت کیلو و هفتصد گرم بود. اقای دکتر هر دوتا پای نوزادم تپل بود ، الان پای چپ نرمال هست اما پای راست ورم دارد و تپل تر از پای چپ هست. اقای دکتر فراموش کردم بهتون نشون بدم اونروز. دلیلش چی میتونه باشه اقای دکتر لطفا راهنمایی بفرمایید یک دنیا سپاس از شما دکتر دلسوز و توانا

