Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- بوی بدادراردخترم
باسلام دخترشانزده ماهه ای دارم که چندروزه متوجه شدم ادرارش خییلی بوی تندواسیدی داره حدودیک ماه پیش هم آزمایش ادراردادکه سالم بود به نظرشماعلتش چی میتونه باشه
- پوشک
سلام اقای دکتر بچم ۷ماه س جدیدا مثل قبل پوشکش خیس نمیشه گاهی تو ۳ساعت میبینم خشکه . این یعنی شیرم کافی نیست؟آب هم میدم در طول روز شاید ۶۰ سی سی گاهی بیشتر گاهی کمتر.لطفا مثل همیشه منت بذارید راهنمایی کنید لطفا خیلی نگرانم آلرژی داره رژیم هم دارم.
- سرما خوردگی
با عرض سلام خدمت شما دکتر گرامی آقای دکتر نوزادی دارم که کمی خلط درون سینه اش است نگاهی که تحرکی از خود نشان میدهد صدای خسخس وگاهی شبیه تنگی نفس دارد گایافنزین هم با تجویز پزشک مصرف میکندبا سیتریزین ولی سیتریزین که استفاده میکند خیلی بدتر میشود میتوانید مرا راهنمایی کنید که به جای سیتریزین از چه شربتی استفاده کنم که هم برای تنگی نفسش خوب باشد وهم دفع کننده ی اخلاط باشد در ضمن با تشخیص پزشک میبازی به انتی بیوتیک هم نداشته در ضمن دخترم تازه دارد نه ماهگی شده است با تشکر
- یبوست کودک
باسلام خدمت آقای دکتر.پسرم ۱ونیم سالشه یک هفته هست که یبوست گرفته نمیتونه دستشویی کنه.غذا هم زیاد نمیخوره. لطفا راهنمایی کنید ممنون.
- س
سلام خسته ناشید توروخدا بهم جواب بدید من دارم میمیرم بخاطر بچم.بچه من ی مدتیه میگه سرم درد میکنه رنگ پریدگی شدید .بی اشتها..وضعف خیلی شدید داره چن دکتر بردم هر کدوم ی چیزی گفتن آخرین دکترش گفته عفونت سینوس داره چکار کنم راهنماییم کنید ازدستش ندم
- پسرم دوروز حالت تهوع داره بردم دکتر خوب نشده
- فاویسم
سلام دکتر گوجه سبز و اسفند هم برای فاویسم ضرر داره؟
- تغذیه
سلام جناب دکتر.وقت بخیر شرمنده یه سوال داشتم ممنون میشم که لطف کنین و پاسخ بدین.🌹 من پسر ۷ ماهه دارم بهش موز دادم رگه های ریز نخ مانند سیاه توی مدفوعش دیدم.آیا دیگه بهش موز ندم؟یا طبیعی هست؟
- سن بلوغ
سلام آقای دکتر دخترمن 11سال و3ماهه. قدش143و وزنش26کیلو. ازعلائم بلوغ رشد موهای زائد داره ولی سینش رشدی نداشته همون حالت کودکی هست ایا این روند طبیعی هست یا نه. به دکتر ببرمش.؟؟؟ وزنش خیلی کمه. ممنون
- تب شدید
سلام دختر دو و نیم ساله ام تب شدید داره به طوری که شیاف و پروفن استفاده میکنم سر دو ساعت تبش بالا میره تا ۳۹ و نیم چه تجویز میکنید
- لعاب برنج
سلام کودک ۵ ماه و ۹ روز دارم احساس می کنم با شیرم سیر نمیشه میشه بهش لعاب برنج بدم ؟
- اسپری بینی رستانکس
سلام خسته نباشید ببخشید فرزند پسرم یکسال و سه ماهش اشکالی نداره اسپری بینی رستانکس استفاده کنم
- آب
سلام آقای دکتر به کودک ۵ماه و ۲هفته میشه آب داد؟؟
- دندان درد
سلام و وقت بخیر سرم ۸ سال دارد یهو از درد دندان از خواب بیدار شد و من بهش مفنامیک اسید دادم ولی الان نگرانم که آیا مشکلی پیش نیاد و شاید مناسب سن پسرم نباشه.خیلی استرس دارم ممنون میشم راهنمایی کنید
- شیرپاستوریزه
سلام پسرم یکسالشه میخوام بدونپ به جای شیر خشک یک وعده درروز میتونم شیر پاستوریزه بدم ؟سرد باشه مشکلی نداره؟
- سلام من بچم دوماهش هست هم شیر خودم میدم هم شیر خشک پیتزا اشکالی نداره بخورم
- صفحه بازسرنوزاد
سلام آقای دکترمن یه نوزاددارم چهارماهه ببخشیدجلوسرش هنوزکامل محکم نشده منظوراون صفحه جلویی شوهرم بادستش به اونجانگامیگردیکمی فشارش دادآیادرآینده عقب مانده میشه؟
- مدفوع روشن
سلام آقای دکتر تقریبا یک ماه پیش پسرم 2/5 ساله م اسهال شد و رنگ اسهال لیمویی روشن بود، یکروزه هم اسهالش برطرف شد علاقه شدیدی به ماست داره و هر روز سه پیاله پر ماست میخوره ،و معمولا با کته تو این یک ماه هر چند وقت یکبار مدفوعش روشن میشه و فرداش دوباره درست میشه هیچ مشکل دیگه ای هم نداره، البته رفلاکس داره که دارو میگیره ممکنه رنگ لیمویی مدفوعش از ژله، خربزه،و کلا مواد غذایی که میخوره باشه یا مشکل دیگه ای داره
- کم وزنی
سلام دخترم دوازده ماهشه میلی ب غذا نداره فقط شیرمیخوره شربت فروگلوبین بهش میدم اهن و مولتی بهش نمیدم قبلا غذاخوب میخورد الان ن .میخام چاق بشه خیلی لاغره توروخدا کمک کنید
- شربت
با سلام و عرض ادب خدمت پزشک گرامی لطفا یک شربت عالی مثل نیوکیندر یوروویتال برای کودکان زیر شش ماه پیشنهاد بدهید؟ *اگر ممکن است شربتی که ویتامین دی هم داشته باشد که نیازی به قطره آ د جداگانه نداشته باشد *

