Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سرماخوردگی نوزاد 14روزه
سلام آقای دکتر نوزاد من سرفه و عطسه داره تقریباً هر سه ساعت چند سرفه باصدا ی خس خس سینه و پشت بینی آیا میتوانم دارو استفاده کنم در ضمن هنوز تب ندارد
- کارنکردن شکم نوزاد ۵۰روزه
وزن بچم ۴کیلو ۱۰۰است و۵۰روزشه شکمش دیر کار میکنه .خیلی زور میزنه به قدری که صورتش قرمز میشه .ولی شکمش کار نمیکنه.مدفوعش هم از زمان تولدش سبز رنگ هست .این خطری برای بچم ندارد .ممنون میشم از پاسختون
- واکسن
سلام اقای دکتر واکسن انفولانزا که فرمودین دردو نوبت باید تزریق بشه یعنی نصفشو یه بار بزنیم نصفشو در بار دیگه یا نه دوبار کامل تزریق کنیم ؟ اگه دوبار کامله چقدر باید فاصله بین تزریق ها باشه ؟ واسه نوزادم باید دوبار نصفه تزریق بشه؟ میشه کامل توضیح بدین ممنون
- حساسیت غذایی
- تب نوزادان دوماه
سلام ببخشید نوزاد من برای دوماهی واکسن زده است و الان یک هفته است که تب دارد تبش هم بعضی وقت ها 36 یا 37 است باید چه کار کنم
- مسافرت با نوزاد٧ ماهه
سلام آقاي دكتر خسته نباشيد قراره هفته ديگه يه مسافرت تفريحي خارج از كشور داشته باشيم منتها دخترم ٧ ماهشه و غذا ميخوره چيكار كنم چطور غذاش رو ببرم و گرم كنم اونجا بخوره آخه سير هم فقط تو خواب ميخوره
- شیر دهی
سلام پسرم یک ساله ونیمه دکتر واسه معده قرص دومپریدون۱۰ داده میخواستم بدونم از طریق شیرم بهش منتقل نمیشه نمیدونم به دکتر گفتم شیر میدم یانه واسه بچم ضرر نداشته باشه؟لطفا راهنماییم کنید
- دماغ
سلام بچه ام ده ماهشه از تولد همش گوشاش و دماغش میمالید.الان دیگه گوشاش نمیماله اما گاهی موقع خواب دماغش میماله .یا توی خواب.دماغش طوری نفس میکشه انگار کیپه اما نیگاه میکنم هیچی نیست داخلش قطره میندازم بعد یه نفس آروممیکشه.و آروم میشه علتش چیه؟؟ممکنه از رفلاکسش باشه رفلاکس پنهان داشت
- خرخر
سلام اگر فرزندم وزن بالایی داشته باشد صدای خرخرسینه اش که از بدو تولد داشته مشکلی ایجاد میکند
- سلام من پسرم ۱۱ماهشه میتونم بهش شربت استامینوفن بدم یا باید قطره شو بدم چقدر بدم بهتره
- سرد بودن پیشانی ودست وپا
با سلام وخسته نباشید پسرم که سه ماه و ۶ روزش هست آزمایش کلی داده شد هم از لحاظ خون ومدفوع وادار هیچ مشکلی نداشت ولی یک هفته است که شیرش رو عوض کردیم قبلا ببلاک ۱ حاوی آهن دادم که دو ماه ونیم خورد چون یبوست داشت به جاش ببلاک کامفورت خورد که در مدفوعش خون زیاد دیده شد بعد از اون شیر خشک آپتامیل جینیو اون هم خون در مدفوعش بود بعد آپتامیل پرو نوترو اون هم خون دیده شد بعد دکتر گفت شیری که در اول می دادید همون ببلاک ۱حاوی آهن رو بدید باز هم خون دیده شد آزمایش خون دکتر نوشت هیچ مشکلی نداشت بعد بردیم دکتر دیگه گفت به پروتئین گاوی حساسیت داره بعد آپتامیل اچ آ همراه با زینک سولفات و ویتامین آد خارجی داد الان دیگه در مدفوعش خون نیست و مشکل حل شده ولی باخوردن این شیر خشک رنگ پریدگی و سردی پیشانی، و دست وپا پیدا کرده این شیر رو هم خوب می خوره ولی من خودم که قبلا دکتر مولتی ویتامین پدیا بست داده بود رو هم می دم تا شاید سردی دست وپا و پیشانیش خوب بشه ولی نشده چی کار کنم آزمایش کلی دادیم هیچ مشکلی نداره چی کار کنم اگه شیرش رو عوض کنم چه شیر خشکی بدم که دیگه حساسیت نداشته باشه و پیشانی ودست وپاش سرد نشه و رنگ پریدگی نداشته باشه آزمایش کلی از لحاظ عفونت وتیروئید وغیره داده شده خدارو شکر هیچ مشکلی نداره از خدا می خوام همیشه سلامت باشید پزشکانی همچون شما مایه ی افتخار هستید.
- قرص سفكسيم و فنازومكس
سلام دكتر بخاطر عفونت شديد ادراري قرص سفكسيم و فنازومكس ميخورم ، دخترم ٨ ماهشه و فقط از شير خودم ميخوره ، اشكالي نداره اين دو قرص و بخورم رو شيرم تاثير ميزاره؟؟؟
- شیردهی
سلام دکلره مو و بدن در شیردهی برای نوزاد ضرر دارع؟
- اسهال نوزاد 3 ماهه
دخترم سه ماه و بیست و یک روزه یک هفته هست اسهاله دکتر اطفال هم بردم هنوز خوب نشده
- کنده شدن ناخن
زیرناخنش انگار هوا وارد شده وامروز در حال کنده شدن هست
- سلام پسرم 25روزش هست سرفه میکنه بهش شربت چی بدم ختنش کردیم
- سلام شربت سفیکسیم 100 برای نوزاد 6ماهه روش مصرف بگوی ممنون میشم
سلام آقای دکتر شربت سفیکسیم 100برای نوزاد 6ماهه روش مصرف بگوی ممنون میشم
- کم خوابی نوزاد
نوازد5 ماهه ای دارم ک شب تا صبح اصلا نمیخوابه و از صبح چند ساعتی میخوابه. البته ب شکل کلی ساعت خوابش خیلی کمه. قبلا نفخ و دل درد داشت ک الان بهتره اما خوابش تغییری نکرده. ایا دارویی وجود داره ک بشه خوابشو تنظیم کرد؟
- کیپ شدن بینی نوزاد
سلام نوزاد من 14روزشه از دیروز تاحالا بینیش کیپ شده و گاهی اوقات اوغ میزنه و همش صدای مخاط بینیش میاد
- خلط پشت حلق سرفه
باسلام دخترم دیروز شش ماهه شد ده روزه پشت حلقش خلطه واسش قطره بینی میریزم بعد چندروز سرفه خشک شروع شد بعد سرفش خلط دارشد الان چهارروزه سرفش صدامیده چکارکنم واکسن بزنم سرفه میکنه مشکل پیش میاد

