Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- مولتی ویتامین
سلام اقای دکتردخترم ۲۱ماهشه وزنش ۱۱ کیلومیشه هم بهش مولتی ویتامین خارجی بدم اسمش پدیابست هستش هم قطره اهن ادزبر بدم .مشکلی نداره چون هر دو رو با فاصله بهش میدم .تشکر.
- پوسته سر نوزاد
- سرماخوردگی
سلام دکترخسته نباشید میخواستم بدونم ایا مادری که سرماخورده وب نوزادهفت ماهه خود شیرمیده وقرص کلداکس مصرف میکنه ویروس سرماخوردگی ب نوزاد انتقال پیدامیکنه؟برای اینک نوزاد سرماخورده نشه چ کارکنیم؟ممنون
- شیر خوردن
سلام و وقت به خیر کودک من چهار ماهشه، ۲۴ ساعت تغذیه و خواب و بیداریش رو تحت نظر قرار دادم و ثبت کردم بعدش متوجه شدم که ۱۶ بار در طول ۲۴ ساعت شیر خورده این قضیه خیلی منو اذیت میکنه خیلی به من وابسته است و هیچ کار دیگه ای نمیتونم انجام بدم چون مدام باید به اون برسم چه طور می تونم نحوه شیر خوردنش رو تغییر بدم؟ ممنونم از پاسختون به سوال ها
- دخترم دوماهه شه یک هفت ای هست که خوب شیر نمیخوره
دختر م دوماهه شه.خودم شیر ندارم برای همین از شیر خشک تغذیه میکنه. حالت تهوع خشک داره، یعنی بعد از خوردن کمی شیر این حالت ایجاد میشه انگار داره استفراغ میکنه.قبل از به دنیا اومدن توی شکمم مکونیوم رو خورده ودو روز بستری بوده ومعده ش روشستشو دادن. آیا ممکنه این حالت ها مربوط به این شستشو ها باشه؟ الان یک هفته ای هم هست که خوب شیر نمی خوره. دلیلش چیه؟
- تعداد قطره باکتی ماید برا کودک دوساله ونیمه
- مقدار مصرف آزيترومايسين
مقدارمصرف آزيترومايسين ٣٠٠در كودكان
- قد و وزن کودک
سلام دخترم 4 سالشه هم وزنش کمه هم قدش تو
- سلام برای کودک ۲۴ روزه میشه قطره کولیک ایز مصرف کرد برای نفخ نوزاد وچه میزان
- خون
دیدن خون درمدفوع بعد ابنات هم یه۵ ساعت قبل ابنباتچوبی خوردهویکم از اب کلهپاچه
- یوبست
سلام خسته نباشید آقای دکتر پسر من مریض شما هست الان یکماهشه الان سه روز هست مدفوعش خیلی کمه به صورت دانه ای هست و خیلی هم زور میزنه و گریه میکنه .من باید چیکار کنم اقای دکتر.ممنونم
- مقدار مصرف سفکسیم ۱۰۰ در کودک ۴ ساله
سلام خسته نباشید من پسرم ۴ سالشه و حدود ۱۶ کیلو هست می خواستم ببینم مقدار مصرف سفکسیم چقدر هست؟ ممنونم
- سرفه خلط دار
سرفه نوزاد ۲۰ روزه
- نوزاد
سلام نوزاده من چهارماه و هیجده روزش هستش از وقتی که بدنیا اومده بالا میاره باشتاب هستش گاهی اوقات انقدر شتابش زیاد حتی از بینیش هم میاد دکترهم بردم فقط رانتیدین داد که تاثیری نداشت
- تب واسهالی
بچهام ۴ ماهه هس از دیروز تب و اسهالی داره و کم اشتها شده ممنون میشم راهنمایی کنید
- خوردن دست
سلام و خسته نباشید آقای دکتر بچه 5ماهه دادم تازگیا خیلی بچم دستش بخصوص شصتش رو میخوره میخواستم بپرسم مشکلی نداره؟چه جوری ترکش بدم ؟
- هسته زیتون
سلام وقت بخیر پسرم ۱۶ ماهش است، یک عدد زیتون را با هسته خورده، احتمال داره که دفع بشه؟ خیلی نگران هستم که باعث انسداد روده یا یبوست نشود..چه راهکاری پیشنهاد میدید برای دفع راحت.
- اب ریزش دهان
پسرم سه ماهشه تازه وارد چهارماه شده بعد از شیرخوردن وآروق زدن اب از دهان ش میاد در عدس ک جلو لباسش خیس میشه
- برآمدهی پشت سر کودکان
دختر من هشت ساله هست تازه متوجه شدم پشت سرش قسمت استخوان جمجه برآمده هست.دلیلش چیه؟؟
- رفلاکس
سلام بر آقای دکتر با گذشت یک ماه از تولد نوزادم تحت نظر پزشک متخصص کودکان تشخیص رفلاکس دادن و شربت رانیتیدین هر ۱۲ ساعت ۱۸ قطره و قطره پدی لاکت روزی ۱۰ قطره تجویز کردن الان نوزادم دو ماه و چند روزش است و علائم گذشته از جمله عقب بردن سرش و استفراغ مکرر نداره اما حالت تهوع و دهان جویدن رو داره گاهی هم زبونش رو در میاره و یا با دهن باز میخوابه آیا میتونم شربت رانیتیدین رو قطع کنم؟ پدی لاکت چه طور؟ این علائم تا کی ادامه دارند؟ با سپاس فراوان از پاسخ دهی شما

