Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- عرق
سلام وقت بخیر.پسرم 22ماهشه .موقعی ک میخوابه سرش عرق میکنه.بیشتر قسمتی ک روی بالش یاتشک..واون قسمت خیس میشه بدنش خشک فقط سر..دلیلش چی میتونه باشه..تشکر
- خواب
سلام اقای دکتر دخترم یکسال س ماهشه اصلا شبا خوب نمیخابه همش گریه میکنه وغلت میزنه بعد ک چشماشو باز میکنه بیدار میشه خوبه کلا از ۴۰ روزگیش دیگ شبا خوب نمیخابه بعدش باد شکمم هم خیلی میده بیرون
- سلام دخترم پنج نیم ماهه کاغذ آچار یه تیکه مستطیل خورده شیرم دادم استفراغ میکنی می گریه میکنی میترسم
سلام دخترم پنج نیم ماهه کاغذ آچار یه تیکه مستطیل خورده شیرم دادم استفراغ میکنی می گریه میکنی میترسم
- بی قراری کودک وخوردن آب زیاد
سلام آقای دکترکودک کوچکم که دوروزه رفته تو۲۲ماهگی وحدود۳هفته اس ازشیرجداش کردم وازاین بابت مشکلی نیس فقط شبهاخیلی بی قراری میکنه بهانه شیررونمیکنه فقط همش میگه شیشه شیرم پرآب باشه وبخوره.حتی قبل خواب سیرش میکنم شیربهش میدم آب میدم ولی بازشبهابیدارمیشه خواستم بپرسم پسرم آب باشیشه شیرش زیادمیخوره بخصوص درطول شب اشکالی نداره؟براآرام بخشی وبی قراری پسرم درطول شب شربتی میشه معرفی کنیدبهش بدم آرام تاصبح بخوابه
- سلام کودک یکو نیم ساله دارم مقدار شربت آزیترومایسین ۲۰۰ چقدر میباشد و هر چند ساعت
- دختردوساله
باسلام دختری دوساله دارم ک حدودادوماه ونیم هست که دهنش خشک میشه وتشنش میشه خیلی زیادودماغش بعضی وقتاهس میکنم کیپ میشه وصدای خرخرش میادصبح بیدارمیشه عطسه میکنه باابریزش سبز بعضی وقتاازمدفوعش خون میادوسیاه میشه مدفوعش دوسه باراینجوری شده یوبوست هم داره ازمایش مدفوع گرفتم مشکلی نداشت علتش چیه؟
- قرص خواب
سلام آقای دکتر خداخیرتون بده میخواستم ببینم تو دوران شیردهی میشه یه داروی خواب خورد؟ من از بی خوابی واقعا حالم بده بچم ۱۰ ماه س، تا میخوابه من نمیتونم بخوابم. ببخشید ک وقتتون رو گرفتم
- سلام آقای دکتر پسرم ۶ ماهشه سرماخورده از امروز چه دارویی میشه مصرف کنه خسته نباشید
- سلام دخترم ۶ سالشه چند روز پیش دل درد داشت گلوشم میسوخت صبح بالا اورد همون روز بردیمش دکتر ازمایش نوشت تو ازمایشش گلبول سفیدش بالا بود کشت ادرار انجام دادیم افونت ادرار داشت مشکل داره؟
سلام دخترم ۶ سالشه گلو درد و دل درد داشت صبح بالا آورد چند بار بردیم دکتر ازمایش نوشت گلبولای سفیدش بالا بود کشت ادرار انجام دادیم افونت ادراری داشت ایا مشکل داره ؟ممنون میشم جواب بدین دلواپسم
- عفونت چشم کودک یکساله
دخترم یسالشه یه چشم ازش اشک میاد و ترشح چرکی داره
- چشم
سلام واحترام پسرم یک سال پنج ماهشه..روی سفیدی چشماش لکه داره خاکستری تیره..ازچی هست.ممنون
- خارش باسن کودک
سلام یه پسر یک ساله دارم از ۶ ماهگی ب خارش افتاده باسنش و شکمشو و کمرو خیلی میخاره کلا زخمه رو باسنش نمیدونم چیکار کنم زخماشم کهنس نریخته راهنماییم کنید
- کم بودن وزن
سلام دخترم خیلی کم شیر میخوره الان ۵ ماهشه ووزنش ۵۸۰۰ گرم هست و شیر خشک میدم اسمم شیرخشک نان ۱ به نظرتون شیر خشک عوض کنم کدوم شیر خشک بهتره رفلاکس هم نداره و دکتر برای همون قطره متوکلو پرامید تجویز کردن اما الان دو ماه میدم فایده نداشته وزنش بیشتر نشده ازمایش هم دادم هیچ مشکلی نداره
- یبوست
وقت بخیر دختر من ۳ سال و سه ماهشه ... دو دفعه اس که به مدت طولانی شکمش کار نمیکنه... دفعه اول ۶ روز طول کشید الان ۹ روزه .. روغن زیتون میزنم به غذاش دیروز هم شیاف گیلیسیرین زدم... فشار بهش میاد اما با زور و گربه جلوشو میگیره و نمیزاره که مدفوعش بیاد حتی برای ادرار که بردمش رو صندلی نشست اندازه یه نخود مدفوعش اومد اما با گریه بلند شد و نزاشت که ادامه پیدا کنه... من چیکار باید بکنم ممنونم میشم پاسخ بدید
- شربت مولتی
سلام خسته نباشید دخترم ۲۳ ماهش هست ویروس گرفته ۳روز فقط تب کرد و استفراغ حالت تهوع متوکلوپرامید میدم بند اومد الان خیلی سرفه داره میتونم بهش مولتی و اهن و اد بدم بهش یانه ؟؟
- سرفه
سلام آقای دگتر پسر یکساله دارم سرماخورده دارو هم دگتر بهش داد سه چهارروزه که سرماخورده از امروز سرفه میکنه و صداش گرفته چه شربتی بهش بدم؟
- آلرژی به پروتئین گاوی
با سلام پسر من ۱۱ماه و۲۸روز داره و دو روز دیگه واکسن یکسالگی داره از یکماهگی حساسیت به پروتئین گاوی داشت من بعد شروع غذا تا الان براش محصولات گاوی رو امتحان نکردم تخم مرغ هم تا الان بهش ندادم شنیدم واکسن یکسالگی برای بچه هاییکه حساسیت به تخم مرغ دارن خطرداره با توجه به اینکه من تست نکردم و نمیدونم آلرژی وجود داره یانه باید چیکارکنم
- عفونت چشم دختر ۶سال
سلام.دخترم ۶سالشه چشمش عفونت زرد داره و و چشمش رو کامل میبنده عیده و تعطیل.قطره جنتکس و باکتی ماید چ دوزی براش استفاده کنم؟؟
- دکتر سلام
سلام اقای دکتردخترم مدفوعش امروز سفت بود ویکبارتاالان ساعت ۴عصر دفع داشته،،وخون نداشت از ۶صبح تب نکرده شکرخدا حال عمومیش خوبه وقتی خوابه بادهان گاهی نفس میکشه،ابریزش بینی داره و باسرفه ازخواب بیدارمیشه و یکم بالا میاره خشک هست سرفه اش چی بدم بهش ایا سرماخورده؟دیروز معاینه شده گفتن خوبه گلوش و سینش آزیترومایسین۱۰۰ روزی ۲ونیم سیسی قطره فلور هر۱۲ساعت ۵قطره زینک هر۱۲ساعت ۲ونیم سیسی داروهاش هست که میدم بهش ضدسرفمم بدم چکارکنم؟ خشکه سرفه هاش و زیاد نیست
- قورت دادن هسته زردالو
5شنبه پسر 4 ساله هسته زرد آلو قورت داد نفسش گرفت خوب شد تا امروز با پسر بزرگترم بازی میکرد زد تو سر پسر کوچیکم نفسش دوباره گرفت باید چکار کنم خطر ناک هست

