Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- كرونا و واكسن ٤ ماهگي
نوزاد ٤ ماهه دارم از ٠٥/٨ به كرونا مبتلا شد.الان٢٦ روزه.واكسن ٤ ماهگي رو فردا ميخوايم بزنيم.متولد ٠١/٢٤ هست.مشكلي پيش نمياد؟كروناش خفيف بود و عدد تست كروناش ٢٨ بود.
- جایگزین شیر خشک اپتامیل پپتی ۲
- واکسن
سلام ۲۲ روز واکسن ۱۸ ماهگی دخترم رو دیر زدم شرایط مناسب نداشتم بنا ب دلایل مختلف عقب افتاد آیا اشکالی پیش میاد دراثر گذاری واکسن؟
- برفک دهان نوزاد
p> سلام پسر یک ماه ونیمه من حدود1ماه هست که دچاربرفک دهان شده،تاالان سه شیشه نیستاتین هم استفاده کردم ولی تغییری نکرده،باوجودرعایت نظافت وسایل شیردهی و تمیزکردن دهانش وحتی استفاده ازداروهای سنتی هنوزبرفکها هستن،هرچندمشکلی واسه شیرخوردن نداره ولی خیلی واسش ناراحتم.شیرخشکی هم که به صورت کمکی واسش استفاده میکنم نان1هست.درضمن شیرخودم روتوسط سرشیشه میدم چون مستقیما نمیتونه سینه روبگیره. می خواستم بدونم چیکاربایدکنم که رفع بشن. لطفا من و راهنمایی کنید. ممنون
- جوش سر سفید
سلام وقت بخیر نوزاد دخترم سه ماه و بیست روز داردکل این سه ماه پوشاک مای بی بی استفاده کردم و پماد پیشگیری از سوختگی چیکو استفاده میکنم.. از دیشب متوجه سه جوش سرسفید خیلی ریز در ناحیه بین کشاله ران و ناحیه تناسلی شدم..البته دستمال مرطوبش چند روزی است که مولفیکس است تا قبل مای بی بی بوده و همیشه بعد از مدفوع با آب گرم میشورم فقط بعد ادرار با دستمال تمیز میکنم.. الان باید چکار کنم لطفا راهنمایی بفرمایید سپاس
- بی قراری
با عرض سلام خدمت آقای دکتر دو سوال داشتم اولین سوال دختر هشت ماهه دارم که الان چند روز است بسیار بی قرار است خوابش کم شده و کلا احساس میکنم عصبی برخورد میکند باید چکار کنم آیا این علائم دندان درآوردن است دومین سوال در این سن از چه موادغذایی میتوانم برایش استفاده کنم
- در مورد قطره آد
سلام من ۲۰ روز ه به جای ۲۵ قطره ۵۰ قطره اشتباهی دادم الان خیلی بی حال وخواب آلود هستش وخیلی بیقرار مشکلی پیش نمیاد
- خون در مدفوع نوزاد
دختر شش ماهه ام سه بار در پوشکش رگه های خیلی کوچک خون دیدن هر روز نیست به فاصله یک هفته لطفا راهنماییم کنید
- گوش درد نوزاد پنج ماهه
سلام پسر من پنج ماه و ده روزشه تقریبا سه ماه گوشاشو میکشه سرشو چپ و راست تکون میده جدیدا شب ها هم همین کار تو خواب انجام میده خیلی بی قراره دکتر بردم میگن عفونت نداره گوشاش لطفا راهنمایی کنید
- قطره آهن
سلام وقتتون بخیر پسر ۱۰ماهه دارم قطره آهن adzoferبهش میدم متأسفانه اصلا دوست نداره به محض خوردن بالا میاره با توجه به اینکه فاویسم هست میشه لطف کنید قطره آهن دیگه ای پیشنهاد بدین
- شیر خشک
سلام خسته نباشید دختر من سه ماهه است یک ماه پیش صورت وگردنش پر از جوش های ریز قرمز شد بردیمش دکتر گفتن به شیر گاو حساسیت داره لبنیاتو از غدا هام حذف کردم به خاطر کم بودن شیرم دکتر اپتامیل پپتی تجویز کرد ولی اونم به خاطر تلخ بودنش نمیخوره میخواستم ببینم ایا شیر خشکی که ضد حساسیت باشه وطعم خوبی داشته باشه است ؟لطفا راهنماییم کنید
- بوی بد دهان
سلام وقت بخیر دختر۴ماهه دارم که سه روزی میشه بوی دهنش میاد کمی بد مدفوع خیلی زیاد میکنه اونم بوی تند و ترشیدگی میده شیر خودم رو میخوره
- فاویسم
سلام دکتر دخترم فاویسم کامل داره...نوزادیش تو بیمارستان برای آزمایش زردی فاویسمشم چک کرده بودن احتمال داره الان ک سه ماهشه آزمایش داده باشم برطرف شده باشه استامیفون برای این بچه ها ضرر نداره؟
- تایلانول
سلام خسته نباشید نوزاد پسر فادیسم دارم برای واکسن چهار ماهگی مینونم قطره تایلانول (استامینوفن)بدم مشکلی برای فاویسمش پیش نمیاد
- سر نوزاد
سلام.اقای دکتر.شرمنده از حصورتون دوتا سوال دارم.پسرم ۵ماهه است.وقتی دودستی میگیرم پاهاشو زمین گذاشتنی سفت نمی کنه.یا شل یا جمع میکنه.یعنی مشکلی هست..واینکه پشت سرش صاف نیست خیلی کم خیاری شکله.اگه از الان پشت بخوابانم درس میشه یا دیگه دیره
- یبوست نوزاد 2ماه
نوزاد 2ماه دارم یک هفته میشه شکمش کا ر نکرده
- سرماخوردگی نوزاد ۲۰ روزه
نوزاد ۲۰ روزه دارم که از خواهرش سرما خوردگی گرفته و بشدت سرفه خشک داره دکترم ک بردم فقط قطره بینی براش نوشته چکار کنم
- تیروییدکودک
با سلام ،آقا ی دکتر نوزاد من آزمایش تی اس اچ در سه روز اول 1.7بود ، الان در اوایل پنج ماهگی که آزمایش چک آپ دادیم، تی اس اچ عدد 4.1بود آیا نیاز به پیگیری داره و یاطبیعی هست؟ چون آزمایشگاه نوشته دوباره تکرار بشه
- سرفه نوزاد سه ماهه
سلام آقای دکتر ، من خودم به دلیل اینکه تو خونه کرونا گرفتم پسر نوزاد ۳ ماهه من هم درگیر این بیماری شد. الان پسرم داره ازیترومایسین و استامینوفن و قطه سدیم کلراید مصرف میکنه، اما سرفه و گلودردش هنوز ادامه داره ، من میترسم که خدای نکرده به ریه هاش زده باشه، لازمه که برم از ریه هاش عکس بندازن !؟
- نوزادان
سلام ببخشد پسرم یک سال و نیم هستش الان ۴ روز دارم آموکسی کلاو بهش میدم ولی گلوش خیلی خلط داره اصلا بهتر نشده چی بهش بدم .

