Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- بی قراری وبی خوابی نوزاد
سلام من نوزادم3ماه داردموقع خواب خیلی گریه می کند تا خواب میرودبه چند دقیقه نشده بیدارمیشودواز دوباره گریه می کند مشکل خواب داره نمیتونه درست بخوابه، دکتر هم بردمش میگن مشکلی نداره برای دل دردش هم دارو میخوره، می تونم از شربت بی بی سد استفاده کنم برای خوابش
- شربت دیفن
سلام من دخترم سه ماهه میخام ببرم آتلیه اصلا خواب ندارم اگه بهش شربت دیفن بدم ضررداده .اگه بخوام بدم چند سی سی بدم و اینکه ضررنداره
- غذای کمکی
سلام ،میتونم به نوزادی ک وارد 7 ماه شده اب عدس با سیب زمینی پخته بدم ؟؟؟ مرسی
- ورم كليه
سلام دختررم يك سالشه يه هفته ميشه صبحها ادرارشو باگريه انجام ميده علتش چيه
- داغی یهویی کف دست
سلام خسته نباشید دخترم ۲۰ ماهشه یهویی کف دستاش فقط داغ میشه میخواستم بدونم مشکلی داره یا خیر؟
- سلام آقای دکتر خدا قوت من دختر یکساله دارم که چند روز تک و توک سرفه میکنه هر روز هم داره سرفه هاش بیشتر میشه من از قطره بینی سدیم کلراید و شربت سیتروزین استفاده میکنم ممکنه راهنماییم کنید ممنونم
- انشور
باسلام دخترم بدو تولد ۳۵۰۰بود الان ک یک سال و چهار ماه داره ۹۲۰۰.....بهداشت میگفت رشدش خوب نیست بنظرتون میتونم بهش مکمل انشور بدم؟؟قطره مولتی بش میدم غذام کم میخوره
- کم شدن ادرار نوزاد
دخترم هفت ماهشه از وقتی غذای کمکی بهش میدم ادرارش کم شده.... پوشکشو نگاه میکنم صورتی یا نارجی هم نیست
- گرفتگی صدای و سرفه نوزاد ۷ ماههه
- سرماخوردگی
شربت سرفه باریجبرای نوزاد سه ماهه تجویز شده آیا دادن آن به نوزاد ضرر دارد
- اختلال خواب نوزاد ده ماهه
سلام نوزاد ده ماهه دارم که دچار اختلال خوب شده دقیقا از اواخر ۵ ماهگی . از بدو تولد تا ۵ ماهگی خواب خوبی داشت ولی الان شبا مثلا وقتی ۱۰ میخوابه ۳نصفه شب با جیغ و گریه بیدار میشه بدونه اینکه چشماشو باز کنه بعد که چشماشو باز کرد تا ۷ صبح بیداره عموما خواب روزش کمه و کلا تو خواب خیلی میپره یا گریه میکنه حتی خواب روز دندون ۲تا پایین و ۲تا بالا داره و خوبم غذا میخوره و شب بیدار میشه برای گرسنگی نیست چون امتحان کردم شیر نمیخوره
- رشد
سلام آقای دکتر خسته نباشید دخترم هفده ماه داره تمام میکنه قد زمان تولدش 50بود الان قدش هفتاد پنج هسش آیا قدش خوبه؟.اگ نه باید چیکارکنم؟ ممنونم میشم راهنمایی بفرمایید
- استفاده ازدوزشربت
سلام وقت بخیر،بچم ۹ماهشه سرماخورده دکتراموکسی سیلین داده نمیدونم چه مقداربدم وزنش هم ۸کیلو۷۰۰هست لطفاراهنماییم کنید
- پرخاشگری کودک
با سلام کودک 5ساله ای دارم خیلی پرخاشگری میکند زود عصبانی میشود و کم اشتها به غذا هست وقتی عصبانی میشود وسایل پرت میکند میشکند وسعی براین دارد که حرفش را به ما تحمیل کند آیا راه چاره ای هست باید چه رفتاری با او داشته باشیم با تشکر
- سلام من کودکی دوماهه دارم دوروز بود که بیقراری میکرد و یخورده بینیش میگیره و تا دیشب که ساعت 2 خوابید امروز همش خواب بوده و ب زور برا شیر خوردن بیدارش کردم نگرانم که مشگلی هست یا نه؟ممنون میشم کمکم کنید
- درمورد ادرار کودک
بچم چند وقتیه که دیش میکنه توش یه چیزی مثل خاک وجود داره
- غذا
سلام ببخشید غذای مقوی و چه نوع میوه ای که میشه به کودک نه ماهه داد چی هستش ؟؟من هرروز بهش سوپ و حریره بادوم میدم لطفا راهنمایی کنید🙏
- تب
سلام اقای دکتر وقت بخیر نیما چهارده ماهشه کمی تب داره 38و یک دمای بدنشه چقدر استامیتوفن بدم؟در چه صورت باید ببرم دکتر؟
- خواب کودک ۷ماهه
پسرم ۷ ماهشه. در طول روز چرت هاش بیشتر از نیم ساعت نیست و خیلی هم خواب سبکی داره. شب ها هم حدودا ۴ بار بیدار میشه و تکون میخوره و نق نق میکنه باید حتما شیر بخوره یا تو بغل تکونش بدم که خوابش ببره. بعضی وقتا هم با گریه ناگهانی از خواب میپره. علت این وضعیت چیه؟ این بیدار شدنا تو رشدش اثر منفی نمیذاره؟
- سلام برای بچه ۷ماهه چقدرسفکسیم بدم

