Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سیخ شدن پا
پسرم ۳سالشه داشتم بهش غذا میدادم با گوشی هم داشت فیلم نگاه میکرد فیلمش هم ناخن خانمه قطع میشه وسس ریخته بود که مثلا خونه تا حالا اینو دیده بود همینطور داشت نگاه میکرد غذا هم تو دهنش بود پاهاشو سیخ میکنه و گردنشو کج سریع دست کردم غذاتو دهنشو در آوردم دهنش سفت نشده بود رنگشمسفید شد خودش میگه ترسیدم از خانمه که ناخنش قطع شد حالا تقریبا یه ساعتی میگذره و حالش خوبه میخواستم ببینم چکار کنم چیزی نیست
- کلینیک گیل
سلام پسرم پیش شما پرونده برای معاینه روتین داره حدود ۱۵ روز پیش از شما سوال پرسیدم چون شما مطب نبودین گفتین بعد۱۳ میاین پسرم دوسال و نه ماهشه و وزنش ۱۴ کیلو هست دل درد داشت چون خیلی میپره شما دی سیکلومین یک سی سی هر ۱۲ ساعت ودایمتیکون ده قطره تجویز کردین ولی پسرم بازم دل درد داشت مجبور شدم بردم کلینیک گیل بهش دیفن هیدرامین داده ۲ ونیم سی سی هر ۶ ساعت وشربت گل گریپ داده گفتن چون تب نداره ازمایش لازم نیست حالا هر چند ساعت پبچ داره چیکار کنم تا شما مطب تشریف بیارین؟؟ مرسی
- سلام پسر ۹ساله دارم ابله مرغان گرفته تب شدید میشه از شیاف دیکنوفناک استفاده کنم ؟
سلام پسرم ۹سالش سه روز ابله مرغان گرفته میشه از دیکنوفناک استفاده کنم تب داره
- دفع زیاد نوزاد
با سلام پسرم یک ماهشه، تعداد دفع مدفوعش زیاده ،حدودا ۷ یا ۸ بار، گاهی به ده بار هم میرسه، کشدار و مخاطی هم هست. ففط شیر مادر میخوره. دلدرد هم داره. آزمایش مدفوع ساده انجام دادیم مشکلی نداشت. آیا انجام تست ph,کالپروتکتین نیازه؟ راه حل چیست، ممنون میشم راهنمایی بفرمایید.
- پسرم سه سال دارد روی ناف آن درد دارد
بردم دکتر شربت افاکسیم داده با قرص گفته ورم معده بوده
- تغدیه
سلام.پسری 2ساله دارم که به هیچ عنوان غذا نمیخوره ،شیر پاستوریزه وقت خواب فقط میخوره،غذا فقط سیب زمینی سرخ کرده میخوره درضمن میوه هم دوست داره ولی با غذا اصلا کنار نمیاد چیکار کنم؟غذا بخوره حتی برنج هم نمیخوره
- عفونت چشم وسرماخوردگی
سلام آقای دکتر وقت بخیر من پسرم دو ساله هست سرما خورده سرفه و عطسه داره شبا که میخابه انگار تو گلوش خلط داره و خر خر میکنه از دماغشم ترشح سبز رنگ میاد و از چشماش هم ترشح سبز میاد صبح که پامیشه چشاش میچسبه به هم با کلی ترشح سبز و چشاش قرمز میشه و همش چشاشو میماله من چه دارویی واسه چشماش و سرماخوردگیش استفاده کنم خیلی ممنونم
- وانلایت
سلام اقای دکتردخترم ۲ سال نیم ۱۲کیلوداره .دوروزه بالا میاره میخواستم بدونم .محلول او ار اس وانلایت چقدربدم
- ناخن
سلام پسرم ناخن دستش زیرش سفید شده داره میوفته این مشکل از چی میتونه باشه
- واکسن خوراکی
سلام خسته نباشید من پسرم بعد از خوردن واکسن خوراکی فلج اطفال حدودا بعد ۲۰دقیقه در حین خوردن قطره استامینوفن غذاشو بالا اورد ..الان میخواستم بدونم احتیاجی ب تکرار دوباره واکسن خوراکی هستش؟
- سلام من دخترم وقتی ب دنیا امد تو صورتش لکه قرمز داره گفتن بوسه فرشتس الان یک ماهشه همون جوریه ایا ببرم دکتر درمان یا پمادی برا راحل داره
- پماد چشمی
سلام اقای دکتر خواهش میکنم جوابمو بدید خیلی نگرانم من پماد چشمی تتراساکلین رو که دکتر برا بچه دوساله نیمه ام تجویز کرده بود نمیدونستم چقدر باید مصرف کنم ۳ دفعه هر دفعه کامل به اندازه طول چشمش براش استفاده کردم یعنی براش مشکلی پیش میادخواهش میکنم جوابمو بدید دارم ازنگرانی دق میکنم
- بیماری سرماخوردگی
سلام پسرم 6سالش هست وزنش هم 16کیلوالان نزدیک 20روز که سرما خورده آموکسیسیلین ، مونته لوکاس پرد نیزولون نئوتادین هم خورده خوب نشده سرفه های ناجور میزنه ازصبحی هم چشمش چرک کرده قرمز هم هست چکار کنم خالا
- زردی نوزاد
سلام نوزاددختر۳۶ هفته به دنیااومده ۹دی زردی بعد۵سه روزنمایان شدبستری دوشب درزایشگاه زردی شد۸ ترخیص شددوباره بعددوسه روزبردیم دکترزردی شده بو۱۸ دستگاه به مدت ۴۸ ساعت اوردیم خونه زردی شد۱۰ دباره بعدیه هفته بردیم دکترشده بود۱۶ دکترگفت ۴۸ ساعت شیرخشک بددید دوباره بعد ۴ روزبردیم دکتر شده بود ۱۴ و۱۵ آزمایش تیروئد در۱۴ روزگی دکترنوشته بود جوابش خوب بود دکترگفت جای نگرانی نیست برید خونه اگه تادوماه خوب نشددوباره بیایید لطفا راهنمایی کنید
- یبوست۲
سلام.پسر دوساله ام تحت نظر شما هست.دفعه قبل هم ویزبت کردین موقع دفع درد داره و گریه می کنه که شما فرمودین تو اب گرم بشینه و پماد انتی همورویید بزنیم براش.الان سه روزه شکمش کار نکرده از دیشب مدام میگه درد بعد راه میره که مدفوعش بره بالا.چیکار باید کنم راحت بشه؟میوه و غذاهای فیبر دار مصرف میکنه اب مبخوره و تحرکشم خوبه اما یبوست داره
- واکسن انفلانزا
سلام اقای دکتر بچم 4 ماهشه میدونم نمیتونع الان واکسن بزنه براش بخرم داخل یخچال نگه دارم شش ماهگی باید کامل زنه یا نصفه؟
- لذت جنسی
پسرم سه سال وچهارماهش تموم شده الان بیشتراز۴ماهه داره توخونه جلوی من ومامانش باکمک بالشتک خودارضایی میکنه.میگم نکن میگه دوست دارم .وقتی مانع میشم گریه ودعوام میکنه.خواستم راهنماییم کنید.ایابچه تواین سن لذت جنسی رودرک میکنه؟
- میزان مصرف آزیترومایسین ۲۰۰ برای ۴ ساله
پسرم ۴ سالشه و ۱۳ کیلو دکتر براش آزیترو ۲۰۰ نوشته میزان مصرف رو نگفته فقط نوشته هر ۱۲ ساعت لطفا منو راهنمایی کنید چند سیسی بدم و هر چند ساعت
- بیماری
سلام کودک یک ساله ام سرفه میزنه و تب کرده خواستم ببینم قطره پلارژین بدم خوبه یا شربت سرما خوردگی کلا کدوم شربت خوبه واسه سرما خوردگی که همیشه به پسر و دختر سه ساله ام بدهم و مقدارش چقد باشه برای پسر یه ساله و دختر سه ساله ممنون میشم جواب بدین
- قطره آهن
سلام و عرض خسته نباشید فاصله بین دوشیردهی قبل و بعد هنگام مصرف قطره آهن آیروفیکس برای کودک یک سال و سه ماهه چه قدر باید باشد با تشکر

